• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

معرفی کیف پول‌های مناسب یونی سواپ

  • کد خبر : 311624
  • 02 اسفند 1401 - 0:38
معرفی کیف پول‌های مناسب یونی سواپ

فهرست محتوا در دنیای ارز دیجیتال، یونی سواپ ازجمله توکن‌هایی است که در بین فعالان بازار به رسمیت شناخته شده و موردتوجه قرار گرفته‌است. این ارز با نماد UNI حتی در خرداد 1401 در رتبهٔ 22 ارزهای دیجیتال جای داشته و به یکی از محبوب‌ترین ارزها بدل شده‌است، همچنین در کوتاه مدت نیز رشد قابل […]

فهرست محتوا

  • در دنیای ارز دیجیتال، یونی سواپ ازجمله توکن‌هایی است که در بین فعالان بازار به رسمیت شناخته شده و موردتوجه قرار گرفته‌است. این ارز با نماد UNI حتی در خرداد 1401 در رتبهٔ 22 ارزهای دیجیتال جای داشته و به یکی از محبوب‌ترین ارزها بدل شده‌است، همچنین در کوتاه مدت نیز رشد قابل توجهی داشته است.

    در حال حاضر صرافی غیرمتمرکز Uniswap برای خریدوفروش این ارز و حتی دیگر ارزها در دسترس علاقه‌مندان به این حوزه قرار دارد. در این مقاله قصد داریم به موارد مختلف یونی سواپ اشاره کنیم که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به کیف‌پول‌های مناسب این ارز است.

    بررسی ارز UNI

    صرافی محبوب Uniswap که در سال 2020 راه‌اندازی شده‌است، دارای یک میلیارد توکن یونی بوده که طبق ادعاها قرار بوده‌است در مدت زمان 4 سال، در دسترس فعالان بازار قرار بگیرد. گفتنی است که رمزارز Uniswap، از صرافی قابل تفکیک است. درواقع پلتفرم صرافی قابلیت و تکنولوژی‌ای است که خدمات خاصی را به تریدرها ارائه می‌دهد و از طرفی توکن این صرافی نیز یک دارایی کاملاً مجزا خواهد بود.

    به‌طورکلی UNI یک صرافی غیرمتمرکز است که برای ایجاد بازار همتابه‌همتا شروع به کار کرده‌است. ارز مربوط به آن نیز دارای نماد یونی است، بنابراین معامله‌گران می‌توانند بدون دخالت افراد، به معاملهٔ ارزهای دیجیتال دلخواه در این صرافی غیرمتمرکز بپردازند.

    بررسی کیف‌های مناسب یونی سواپ

    همان‌طور که می‌دانید، در اکوسیستم اتریوم، والت‌های بسیاری برای ارزهای دیجیتال وجود دارد که تقریباً همهٔ آن‌ها از دومین ارز دیجیتال بازار و بر بستر ERC20 پشتیبانی می‌کنند. درواقع این کیف‌پول‌ها اپلیکیشن‌هایی هستند که به افراد اجازه می‌دهند تا با حساب کاربری تعامل برقرار کرده و بدون دخالت واسطه، به نگه‌داری یا خریدوفروش ارز دلخواه اقدام کنند. والت‌های Uniswap نیز به تعداد متعدد وجود دارد و این پلتفرم از کیف‌پول‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به تعامل هرکدام با قراردادهای هوشمند اشاره کرد.

    حال اجازه دهید به معرفی بهترین کیف پول‌های Uniswap بپردازیم:

    • کیف‌پول متامسک (Metamask)

    این کیف ‌ول از پراستفاده‌ترین والت اتریوم است و به‌کارگیری از آن در مرورگرهای مختلف با استفاده از افزونه فراهم است. ضمناً این کیف‌پول اخیراً با رونمایی از اپلیکیشن اندروید و IOS، شرایط ویژه‌ای را پیدا کرده‌است و با توجه به این‌که رابط کاربری فوق‌العاده‌ای دارد، همهٔ کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. ضمناً گفتنی است که برای استفاده از کیف‌پول متامسک یونی سواپ، نیاز به احراز هویت پس از ایجاد حساب کاربری نیست، اما باید دقت داشته باشید که عبارت بازیابی در زمان ساخت کیف‌پول دارای اهمیت بوده و باید آن را در یک مکان مطمئن ذخیره کنید.

    • کیف‌پول والت کانکت (WalletConnect)

    این والت یا کیف‌پول پروتکل، متن‌باز است برای اتصال اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز به والت‌های موبایل که برای این منظور نیز از کد QR استفاده می‌شود، بنابراین با به‌کارگیری این کیف‌پول، استفاده از دی‌اپ‌ها و همچنن صرافی Uniswap به روش اپلیکیشن به‌راحتی قابل انجام بوده و با توجه به این‌که اتصال از طریق اسکن کد انجام می‌شود، نحوهٔ کار کردن برای تریدرها ساده خواهد بود. این کیف‌پول یونی سواپ از جذاب‌ترین کیف پول‌هایی است که افراد می‌توانند بدون دغدغهٔ خاصی از آن بهره‌مند شوند.

     

    معرفی کیف پول‌های مناسب یونی سواپ

    • کیف‌پول کوین بیس والت (Coinbase Wallet)

    این کیف‌پول جزو بهترین کیف‌پول‌های محبوب صرافی UNI است که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از بسیاری از توکن‌ها و رمزارزها اشاره کرد. ازجمله این ارزها شامل اتریم کلاسیک، لایت کوین، بیت کوین کش و… هستند. ضمن این‌که امنیت این والت فوق‌العاده عالی بوده و از طریق احراز هویت بیومتریک و همچنین روش secure enclave در نظر گرفته شده‌است.

    ناگفته نماند که به جای آدرس بلاکچیت، امکان استفاده از نام کاربری برای ارسال رمزارز به دیگران وجود دارد که نتیجهٔ این فرآیند، فوق‌العاده سریع‌تر نسبت‌به قبل خواهد بود. همچنین گفتنی است که برای برقرارشدن کانکت بین والت و یونی سواپ، دقیقاً مانند کیف‌پول کانکت، امکان به‌کارگیری از اسکن کد QR نیز وجود دارد که در این صورت، همهٔ دارایی‌تان در دسترس قرار خواهد داشت.

    • کیف‌پول فورتماتیک (Fortmatic)

    یکی از بهترین والت‌های Uniswap فورتماتیک است که حتی کار کردن افراد تازه‌کار با این کیف‌پول بسیار راحت است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این والت می‌توان به عملیات‌های بسیار قدرتمند رمزنگاری و رمزگشایی در حوزه‌هایی مانند آمازون‌وب و cognito اشاره کرد. همچنین گفتنی است برای این‌که میان صرافی یونی‌سواپ و کیف‌پول‌تان ارتباط برقرار کنید، تنها کافی است که از روش رابط اختصاصی توسعه‌یافته بهره‌مند شوید. برای ابتدای فعالیت‌تان، استفاده از این کیف‌پول گزینهٔ مناسبی خواهد بود.

    پیش‌بینی قیمت یونی سواپ

    ارز UNI ازجمله ارزهایی است که تازه به بازار عرضه‌ شده‌‌است و اگرچه صرافی غیرمتمرکز این ارز بسیار محبوب است، اما با این حال، بازهم به‌سختی می‌توان آیندهٔ قیمتی این ارز را پیش بینی کرد. به‌طورکلی همهٔ ارزها با توجه به برنامه‌هایی که دارند، سنجیده می‌شوند و کارشناسان حوزهٔ ارز دیجیتال بر این عقیده هستند که ارزهایی مانند Uniswap حداقل تا اواخر سال 2025 به جایگاه قابل توجهی دست خواهند یافت.

    علاقه‌مندان برای این‌که در Uniswap سرمایه‌گذاری کنند می‌توانند خرید یونی سواپ را در همهٔ صرافی‌های انجام دهید و نگه‌داری نمایید، اما توجه داشته باشید که خرید هر ارزی بدون دانش فاندامنتال و همچنین تکنیکال، دارای ریسک است.

     

    معرفی کیف پول‌های مناسب یونی سواپ

    جمع‌بندی

    صرافی غیرمتمرکز Uniswap ازجمله صرافی‌هایی است که دارای بسیاری از ارزها و توکن‌هاست که تریدرها می‌توانند از آن به‌عنوان خریدوفروش ارز دلخواه بهره‌مند شوند که خرید یونی سواپ نیز به همین طریق خواهد بود. در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین کیف‌‌پول‌های UNI آشنا کنیم تا قبل از این‌که تصمیمی بر خرید این ارز و نگه‌داری آن داشته باشید، بتوانید از جزئیات بیشتری از این رمزارز اطلاع داشته باشید.

    به‌طورکلی هرکدام از کیف‌پول‌های معرفی‌شده در این مقاله، دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ آن‌ها، توصیه می‌کنیم به سایت والکس مراجعه کنید تا از این طریق توانسته باشید دربارهٔ موارد عنوان‌شده بیشتر بدانید.

    خرید و فروش یونی سواپ و بررسی قیمت یونی سواپ: https://wallex.ir/markets/uni

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311624

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم