• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

معرفی پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال با اپلیکیشن موبایل

  • کد خبر : 305646
  • 02 شهریور 1401 - 0:42
معرفی پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال با اپلیکیشن موبایل

فهرست محتوا داستان ارزهای دیجیتال ادامه حماسه طولانی مدت اقتصاد، بازار و مبادلات کالا در جامعه بشری است. با نگاهی به تاریخچه اینترنت، می‌توان نتیجه گرفت که رمزنگاری کلید عمومی و امضای دیجیتال، ارزهای دیجیتال را فعال می‌کنند. با گذشت زمان ارزهای دیجیتال بین مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. به طوری که امروز، بیش […]

فهرست محتوا

  • داستان ارزهای دیجیتال ادامه حماسه طولانی مدت اقتصاد، بازار و مبادلات کالا در جامعه بشری است. با نگاهی به تاریخچه اینترنت، می‌توان نتیجه گرفت که رمزنگاری کلید عمومی و امضای دیجیتال، ارزهای دیجیتال را فعال می‌کنند. با گذشت زمان ارزهای دیجیتال بین مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. به طوری که امروز، بیش از میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در پلتفرم‌ها و اپلیکیشن ارز دیجیتال های مختلف ترید می‌کنند. اما بهتر است برای سرعت هرچه تمام‌تر و دسترسی بهتر از اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کرد.

    اگر خاطرتان باشد، سال‌ها پیش در یاهو مسنجر و نسخه‌های جدید فیسبوک به چت کردن و تعامل برقرار کردن با کاربر می‌پرداختیم و به مشکل‌هایی از قبیل وصل نشدن فیلتر شکن، اینترنت ضعیف و در دسترس نبودن رایانه برمی‌خوردیم، این شد که بعدها پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های جدید وارد عرصه شده و سرعت انتقال اطلاعات بالا رفت. مثل اپلیکیشن‌های دنیای مجازی. واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و…

    برای ارز دیجیتال نیز همینطور است. به جای این که همیشه با خود سیستم یا لپ تاپ همراه داشته باشید، می‌توانید اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال را در تلفن همراه خود ریخته و هر زمان از شبانه‌روز که تمایل به ترید کردن داشتید، نسبت به این کار اقدام نمایید. حال این‌روزها برای ارزهای دیجیتال نیز اپلیکیشن‌هایی در نظر گرفته شده که تمامی سیستم‌عامل‌های تلفن همراه مثل اندروید، ios و… را پشتیبانی می‌کند. اما قبل از هر دانشی در رابطه با این اپلیکیشن‌ها باید با صرافی‌های کریپتو آشنایی داشته باشید:

    صرافی ارز دیجیتال

    صرافی‌های کریپتو جایی هستند که معامله‌گران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را بخرند، بفروشند و تبدیل کنند. برخی از صرافی‌ها رقابتی‌ترین قیمت‌ها یا سرعت‌ها را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر محصولات مالی تخصصی را ارائه می‌دهند. یا به عبارتی: صرافی‌های رمزنگاری پلت‌فرم‌هایی هستند که کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را برای دارایی‌های دیگر، از جمله ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت‌کوین (LTC) و ارزهای معمولی مانند دلار آمریکا و یورو معامله کنند.

    صرافی‌ها بخش مهمی از اکوسیستم کریپتو هستند زیرا اکثر شرکت‌های سرمایه گذاری سنتی ارزهای رمزنگاری شده را در سبد خود ارائه نمی‌دهند. بدون صرافی، باید شخص دیگری را پیدا کنید که مایل به معامله ارزهای دیجیتال باشد و با نرخ مبادله موافقت کند. سپس، شما باید ارزهای دیجیتال خود را مستقیماً به کیف پول‌های ارزهای دیجیتال یکدیگر بفرستید. یک فرآیند تا حدودی پیچیده.

    کیف پول کریپتو در مقابل صرافی

    کیف پول‌های رمزنگاری و صرافی‌ها هر دو ابزار ضروری برای مدیریت ارزهای دیجیتال هستند. کیف پول‌ها برای ایمن نگه داشتن وجوه رمزنگاری شما طراحی شده‌اند، در حالی که صرافی‌ها مراکز تجاری هستند که در آن کاربران ارزهای فیات را به ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کنند و بر اساس نرخ های فعلی بازار، ارزهای دیجیتال را خریداری یا می‌فروشند. بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری کیف پول‌های خود را اداره می‌کنند، بنابراین کاربران می‌توانند به محض باز کردن حساب خود بدون نگرانی در مورد تهیه کیف پول دیجیتالی خود، تجارت ارزهای دیجیتال را آغاز کنند. این کیف پول‌ها به عنوان کیف‌پول‌های میزبان وب شناخته می‌شوند و صرافی گنجانده شده آنها مسئول اقدامات امنیتی آنها است.

    معامله گران جدی تشویق می‌شوند که یک کیف پول ارزهای دیجیتال مستقل برای سپرده گذاری ارزهایی که به طور فعال معامله نمی‌کنند، نگه دارند. این به این دلیل است که در صورت هک شدن صرافی، می‌توانید تمام دارایی های دیجیتال خود را از دست بدهید. اگرچه شما مسئول تامین امنیت، پشتیبان گیری و مدیریت سرمایه های خود خواهید بود، کیف پول‌های دیجیتال مستقل جایگزین بسیار امن‌تری برای محافظت از بخش عمده‌ای از رمزارز شما هستند.

    معرفی پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال با اپلیکیشن موبایل

    صرافی های کریپتو چگونه کار می‌کنند؟

    نحوه کار صرافی‌های کریپتو به نوع پلتفرم آنها بستگی دارد. بیشتر پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال به عنوان صرافی‌های متمرکز شناخته می‌شوند که به عنوان یک کارگزاری عمل می‌کنند و به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند. کاربران می‌توانند برای خرید ارزهای دیجیتال پول را به صرافی‌ها واریز کنند یا رمز ارز خود را برای تجارت با ارزهای دیگر، که به عنوان معاملات نقطه‌ای کریپتو به کریپتو شناخته می‌شود، واریز کنند. معامله گران می‌توانند انتظار داشته باشند که برای تبدیل یک کریپتو به دیگری، هزینه ای بپردازند، مانند هنگام مبادله ارزهای معمولی در بانک (مثلاً تبدیل دلار به یورو).

    در ازای ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها ممکن است انواع مختلفی از پرداخت‌ها را بپذیرند، از جمله پرداخت‌های کارت اعتباری، انتقال مستقیم بانکی، کارت‌های اعتباری یا نقدی، حواله‌ها و حتی کارت‌های هدیه.

    پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال با اپلیکیشن موبایل

    با توجه به افزایش تعداد معاملات و کاربران دنیای ارز دیجیتال پلتفرم‌های به روزی که بتوانند علاوه بر تسریع معاملات، امنیت خرید و فروش ارز دیجیتال را تأمین کنند ضرورت پیدا کرد. جهت افزایش امکان دسترسی پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال با اپلیکیشن موبایل روی کار آمدند که قابل استفاده در سیستم عامل های مختلف هستند. اپلیکیشن ارز دیجیتال ios یا اپلیکیشن ارز دیجیتال آیفون و اپلیکیشن ارز دیجیتال اندروید از جمله پلتفرم‌های معاملاتی امن و سریع و قابل اطمینان در دنیا هستند. برای آشنایی با یکی از بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال و نحوه عملکرد آن ادامه مطلب را بخوانید:

    صرافی و اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

    علیرغم شکست‌های اخیر، ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی جدید محبوب برای سرمایه‌گذاران باقی مانده است. در میان برترین جستجوهای گوگل برای سال 2022 صرافی ارز دیجیتال wallex از رقبای خود پیشی گرفت و تقریباً در صدر صرافی‌های ارز دیجیتال امن قرار گرفت. این صرافی برای سهولت کاربران و سرعت بیشتر از اپلیکیشن ارز دیجیتال خود تحت عنوان اپلیکیشن ارز دیجیتال wallex رونمایی کرد. این اپلیکیشن قابلیت‌های زیر را ارائه می‌کند:

    • امکان واریز و برداشت
    • گزارش سود و زیان لحظه‌ای
    • امکان ثبت سفارش سریع
    • بهره‌گیری از سیستم معامله حرفه‌ای
    • قابلیت مدیریت کیف‌پول

    امکانات اپلیکیشن والکس

    امکانات اپلیکیشن والکس در راستای افزایش سرعت و امنیت در معاملات عبارتند از:

    • احراز هویت سریع
    • ابزارهای تحلیل نمودار
    • بازار ۲۴ ساعته
    • کیف پول اختصاصی
    • حد ضرر Stop Loss

    برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس صفحه زیر مراجعه کنید :

    اپلیکیشن ارز دیجیتال https://wallex.ir/download

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305646

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم