• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معرفی و ویژگی‌های کوییک da

  • کد خبر : 342516
  • 12 اسفند 1402 - 11:33
معرفی و ویژگی‌های کوییک da

کوییک da چیست؟ پاسخ به این سوال را در این مطلب پیدا کنید. با تصمیم سازمان ملی استاندارد از تابستان 1402 به بعد، تولیدکنندگان خودرو مجبور شدند برخی از تجهیزات ایمنی را بر روی خودروهایشان نصب کنند. در پی این تغییرات، شرکت سایپا تغییراتی در مدل کوییک S اعمال کرده و مدل DA را معرفی […]

  • کوییک da چیست؟ پاسخ به این سوال را در این مطلب پیدا کنید.

    با تصمیم سازمان ملی استاندارد از تابستان 1402 به بعد، تولیدکنندگان خودرو مجبور شدند برخی از تجهیزات ایمنی را بر روی خودروهایشان نصب کنند. در پی این تغییرات، شرکت سایپا تغییراتی در مدل کوییک S اعمال کرده و مدل DA را معرفی کرد. اما نکته مهم این است که نسخه DA از مدل کوییک S به دو نسخه مختلف در بازار ایران عرضه شده است.

    در سری اول کوییک S تیپ DA (کوییک da)، که تولید آن تا تابستان 1402 آغاز شده بود، تنها دو آپشن جدید وجود داشت:

    1. سنسور نور یا چراغ اتولایت
    2. سنسور باد تایر یا TPMS

    در سری دوم کوییک S تیپ DA (کوییک da)، که تولید آن از نیمه شهریورماه 1402 شروع شده بود، به این دو آپشن، دو ویژگی کاملاً جدید نیز اضافه شده است:

    1. سیستم کنترل کشش یا TCS که امکان خاموش شدن آن نیز وجود دارد.
    2. سیستم کمکی حرکت در سربالایی یا HSA که همواره فعال است.

    متأسفانه، فرمان دی‌کات در همه نسخه‌های تحویلی کوییک S تیپ DA (کوییک da) موجود نیست و به طور کامل به اختیار مشتریان بستگی دارد. همچنین، سیستم مالتی مدیا (شامل دوربین عقب، مانیتور 7 اینچ و ناویگیشن) به همراه سیستم ضدسرقت پیشرفته (ردیاب)، روکش چرم صندلی‌ها و سینی زیر موتور نیز به صورت سفارشی نصب می‌شوند. دکمه‌های کنترلی روی فرمان نیز تنها در کوییک‌هایی که فرمان دی‌کات دارند، قابل سفارش می‌باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342516

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم