• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

معرفی موتورسیکلت ‌های قیمت مناسب ایرانی

  • کد خبر : 310676
  • 10 بهمن 1401 - 21:39
معرفی موتورسیکلت ‌های قیمت مناسب ایرانی

موتورسیکلت از جمله وسایل نقلیه بهینه و کم‌مصرف با کارایی و کاربردهای فراوان است که در شهرهای بزرگ و شلوغ و مملو از ترافیک بسیار مورداستفاده قرار دارد.  موتورها انواع و مدل‌های گوناگونی داشته که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و کیفیت و کاربردهای متفاوتی دارند.  انواع مختلف موتورسیکلت عبارت‌اند از: موتورهای ریس یا مسابقه و […]

  • موتورسیکلت از جمله وسایل نقلیه بهینه و کم‌مصرف با کارایی و کاربردهای فراوان است که در شهرهای بزرگ و شلوغ و مملو از ترافیک بسیار مورداستفاده قرار دارد.  موتورها انواع و مدل‌های گوناگونی داشته که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و کیفیت و کاربردهای متفاوتی دارند.  انواع مختلف موتورسیکلت عبارت‌اند از: موتورهای ریس یا مسابقه و موتورهای خیابانی یا استریت، موتور کراس و موتور سنگین (تریل).  

    خرید و نگهداری از این وسیله نقلیه به علت ارزان‌تر بودن آن نسبت به خودرو بسیار راحت‌تر است. همچنین اخذ گواهینامه موتور نیز نسبت به گواهینامه خودرو راحت‌تر است.  قیمت برخی از مدل‌های این وسیله نسبت به برخی از خودروها نیز گران‌تر یا برابر می‌باشد و هر فردی باتوجه‌به سلیقه شخصی و کارایی که از آن انتظار دارد اقدام به خرید محصول مدنظر خود می‌کند.  علاوه بر این موتورسیکلت را باید باتوجه‌به قد و وزن و شرایط بدنی هر فرد نیز انتخاب کرد.

    موتورهای قیمت مناسب ایرانی

    در سال‌های اخیر قیمت موتورسیکلت نیز مانند اتومبیل روند افزایشی داشته است؛ اما برخی از موتورها در بازار وجود دارند که نسبت به سایر مدل‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.  برخی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین موتورهای ایرانی موجود در بازار و فروشگاه آنلاین قطعات موتورسیکلت پیشتاز تجارت و ویژگی‌های آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

    1.    موتور کبیر KM150: این موتور شبیه به موتورهای هوندا CG125 است و دارای اندازه‌ای متناسب بوده و دارای یک سیلندر می‌باشد که برای رانندگی در خیابان‌ها گزینه مناسبی می‌باشد. این موتورسیکلت دارای 5 دنده دستی است و حداکثر سرعت آن 96 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. ترمزهای جلوی این موتورسیکلت از نوع دیسکی و ترمزهای عقب آن کاسه‌ای می‌باشند.

    2.    موتورسیکلت احسان RD125: این نوع موتور نیز ساخت شرکت نیرو موتور بوده و دارای ظاهری زیبا بوده و بسیار محبوب و پرطرف‌دار هستند.  این موتور نیز دارای 4 سیلندر و 4 دنده دستی به همراه کلاچ اتوماتیک و فاقد ترمز ABS می‌باشد و حداکثر سرعت آن 91 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

    3.    موتور پرواز 200: این موتورسیکلت نیز از محصولات تولیدی شرکت نیرو موتور می‌باشد که از حیث شکل ظاهری و کارایی شباهت زیادی با موتورسیکلت‌های هوندا دارد.  این موتور نیز دارای یک سیلندر و 5 دنده به‌صورت دستی و ترمزهای دیسکی می‌باشد و حداکثر سرعت آن 120 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

    4.    موتور نامی TS150: این موتورسیکلت از تولیدات شرکت نیرومحرکه است که مانند اسکوتر بوده و دارای سرعتی متوسط است که برای رانندگی در شهر و خیابان مناسب می‌باشد.  حداکثر میزان سرعت این موتور 90 کیلومتر بر ساعت می‌باشد و دارای ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای در چرخ‌های عقب می‌باشد.

    5.    موتور نامی QM249 : این موتورسیکلت دارای ظاهری بسیار زیبا و تک‌سیلندر بوده که دارای 5 دنده دستی و ترمزهای دیسکی می‌باشد.  این موتورسیکلت از پرقدرت‌ترین انواع موتورهای ایرانی می‌باشد.

    6.    موتور کویر CDI200: این موتورها نیز مشابه موتورهای هوندا بوده و بسیار پرطرف‌دار هستند. این موتورسیکلت نیز دارای 5 دنده و کلاچ دستی می‌باشد که حداکثر میزان سرعت آن 120 کیلومتر می‌باشد.  سیستم ترمز جلوی این موتور دیسکی و عقب آن کاسه‌ای می‌باشد.

    7.    موتور احسان مدل شکاری 200: این موتورها نیز به‌وسیله شرکت نیرومحرکه و در حجم‌های 150 و 200 سی‌سی تولید می‌شوند.  این موتورها نیز تک‌سیلندر بوده و دارای 5 دنده می‌باشند و حداکثر سرعت آن‌ها 96 کیلومتر در ساعت می‌باشد.  رینگ‌های این مدل موتورسیکلت به‌صورت اسپرت و یا پره‌ای می‌باشد.

    8.    موتور تریل روان QM200 : این موتورسیکلت نیز محصول شرکت روان سیکلت بوده و از جمله موتورهای ایرانی بسیار پرطرف‌دار می‌باشد.  این وسیله نیز دارای 5 دنده دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی می‌باشد و حداکثر سرعت آن 120 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

    9.    موتور کویر مدل MEGELLI200: این محصول از متفاوت‌ترین محصولات شرکت کویر است که مانند موتورهای مسابقه‌ای بوده و دارای رینگ‌های اسپرت می‌باشد.  این موتور با ظاهر زیبا و خیره‌کننده‌ای که دارد؛ دارای 6 دنده دستی و ترمزهای دیسکی در چرخ‌های جلو و عقب بوده که حداکثر سرعت آن نیز 110 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

    10.موتور سحر RD135: این محصول نیز شبیه به موتورهای اسکوتری بوده و دارای گیربکسی با 4 سرعت و کلاچ اتوماتیک می‌باشد.  حداکثر میزان سرعت این موتور 90 کیلومتر در ساعت می‌باشد و دارای ترمز دیسکی در چرخ‌های جلو و ترمز کاسه‌ای در چرخ‌های عقب می‌باشد.  این موتور به علت کمک‌فنرهای هیدرولیکی که در جلو و عقب دارد بسیار نرم و روان می‌باشد.

    برخی از موتورهای ایرانی از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با موتورهای خارجی نداشته و حتی گاهی اوقات از لحاظ کیفیت هم بسیار شبیه به هم می‌باشند؛ همچنین قطعات و خدمات پس از فروش موتورهای خارجی در ایران نادر هستند.

    معرفی موتورسیکلت ‌های قیمت مناسب ایرانی

    نکات خرید موتورسیکلت

    هنگام خرید و انتخاب موتورسیکلت مناسب توجه به برخی ویژگی‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشند که عبارت‌اند از:

    ·       ایمنی موتور: توجه به امنیت و ایمنی بالای موتورسیکلت از موارد مهم و ضروری در زمان خرید می‌باشد.

    ·       نوع موتور: باتوجه‌به مدل‌های مختلف موتورسیکلت باید باتوجه‌به نیاز و سلیقه خود نوع مناسبی را انتخاب کنید.

    به‌عنوان‌مثال اگر قصد مسابقه دارید باید موتورهای مسابقه‌ای را انتخاب کنید، برای رانندگی در جاده موتورهای تریل، برای رانندگی در شهر موتورهای شهری و برای مسابقه در زمین‌های خاکی و یا اجرای حرکات نمایشی موتورهای تریل یا کراس را انتخاب نمایید.

    ·       وزن موتور: وزن موتورسیکلت نیز از نکات بسیار مهم در زمان خرید می‌باشد چرا که هر چه‌قدر موتور سنگین‌تر باشد رانندگی با آن نیز سخت‌تر می‌باشد؛ بنابراین اگر برای افراد تازه‌کار بهتر است موتورهای سبک را انتخاب کنند.

    ·       قیمت موتور: توجه به قیمت موتور باتوجه‌به بودجه‌ای که دارید نیز بسیار مهم می‌باشد؛ زیرا باتوجه‌به بودجه‌ای که دارید به دنبال مدل‌های متناسب با توان خرید خود می‌روید.

    ·       برند موتور: برای خرید این محصول بهتر است به دنبال برندهای معروف و شناخته شده باشید تا از کیفیت آن‌ها اطمینان کافی را حاصل نمایید.

    ·       تحقیق و پرسش: قبل از خرید موتورسیکلت بهتر است با فردی که در این زمینه تجربه دارد و یا با افرادی که دارای موتوری مشابه مدل موردنظر شما هستند مشورت نمایید.

    ·       ارتفاع صندلی: این محصول هم مانند دوچرخه دارای سایزبندی می‌باشد و برای انتخاب سایز مناسب و ارتفاع آن باید زمان نشستن بر روی موتور کف پا مستقیماً با زمین برخورد نماید.

    ·       بیمه‌نامه موتور: هنگام خرید موتورسیکلت داشتن مدارک آن از جمله بیمه‌نامه بسیار ضروری می‌باشد؛ زیرا در صورت عدم داشتن بیمه‌نامه موتور توسط پلیس جریمه شده و به پارکینگ منتقل می‌شود.

    معرفی موتورسیکلت ‌های قیمت مناسب ایرانی

    فروشگاه آنلاین پیشتاز تجارت با ارائه خدمات مناسب به مشتریان انواع لوازم ‌یدکی موتور سیکلت را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه و کیفیتی بی‌نظیر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

    شما عزیزان می‌توانید پس از انتخاب کالای موردنظر خود و یا جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان و مشاوران مجموعه پیشتاز تجارت تماس گرفته و محصول موردنظر خود را با تضمین بهترین کیفیت و قیمت دراسرع‌وقت دریافت نمایید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310676

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم