• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

  • کد خبر : 319207
  • 07 خرداد 1402 - 12:41
معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

فهرست محتوا معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس همه کارآفرین ها و مدیران کسب و کار ها برای بررسی دقیق هزینه های نیروی انسانی و مدیریت فرایند های انبار که از اساسی ترین بخش های هر کسب و کار هستند به یک دستیار متخصص یا نرم افزار حسابداری مطمئن نیاز […]

فهرست محتوا

  • معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

    همه کارآفرین ها و مدیران کسب و کار ها برای بررسی دقیق هزینه های نیروی انسانی و مدیریت فرایند های انبار که از اساسی ترین بخش های هر کسب و کار هستند به یک دستیار متخصص یا نرم افزار حسابداری مطمئن نیاز دارند.

    نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس تمام نیاز های مدیریتی شما در این حوزه را برطرف می کند و مانند یک حسابدار حرفه ای تمام اقدامات لازم در رابطه با امور مالی انبار و نیروی انسانی را برای شما انجام می دهد.

    معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

    مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

    از اصلی ترین مزیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس ارائه تمام گزارشات بانکی، بیمه، دارایی و پرداختی ها است همچنین می توانید چاپ فیش های حقوقی و ارائه اطلاعات بیمه پرسنل و اقساط بانکی را به طور کامل به این نرم افزار بسپارید.

    مدیریت مالی نیروی انسانی و کارمندان کار حساس و دقیقی است که نمی توان بدون دانش و تخصص اقدام به انجام آن کرد، هر چه تعداد و کمیت افراد یک سازمان یا بیزینس افزایش یابد حساسیت این امر نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین استفاده از یک نرم افزار حسابداری کاربردی کمک شایانی به اداره بهتر نیروی کار خواهد کرد.

    شما می توانید در نرم افزار حقوق و دستمزد حسابداری پارمیس به صورت نامحدود کارفرما، ماموریت و فیش حقوقی تعریف کنید. در این نرم افزار حسابداری می توانید آیتم ها یا اطلاعات پرسنل مانند نوع استخدام، گروه خونی و شماره حساب و ..  را در صورتی که مورد نیازتان باشد اضافه کنید و همچنین می توان انواع فیش های حقوقی روزانه، پیمانکاری و کارمزد را به صورت نامحدود اضافه کرده و به صورت اتوماتیک برای تمامی پرسنل صادر کرد.

    معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

    ویژگی های نرم افزار انبار پارمیس

    نرم افزار انبار پارمیس بهترین انتخاب برای اداره انبار های بیزینس شما است که می تواند به شما در پیشرفت برند و کسب و کارتان کمک کند. با این برنامه می توانید به سادگی اطلاعات انبار را به بخش های حسابداری، فروشگاهی و تولید متصل کنید و در هر زمان اطلاع دقیقی از وضعیت و موقعیت کار خود داشته باشید.

    انبار ها یکی از اصلی ترین بخش های کسب و کار هستند و نظارت کامل بر آنها باید با دقت بالایی انجام شود. شما با در اختیار داشتن یک نرم افزار انبارداری تخصصی می توانید یک پایگاه داده جامع برای اداره انبار های خود تهیه کنید و تمام اطلاعات مربوط به انبار را مدیریت کنید.

    مهمترین مزیت نرم افزار انبار پارمیس امکان مکانیزه کردن انبار های شما با بارکد و سریال است و همچنین امکان چاپ انواع سریال و بارکد را با فرمت های مختلف برای شما فراهم می کند. امکان رهگیری کالا نیز در این نرم افزار قرار داده شده است به طوری که به راحتی می توانید با سریال کالا یا محصول آن را از زمان ورود به انبار تا زمانی که در انبار نگهداری می شود رهگیری کنید.

    قابل ذکر است نسخه اندرویدی این نرم افزار را می توانید در تبلت نصب کرده و به سادگی انبار های خود را مدیریت کنید. با توجه به اینکه امکان استفاده از نسخه های دمو رایگان نرم افزار انبار پارمیس وجود دارد قطعا ارزش امتحان کردن را دارد ضمن اینکه با یکبار استفاده از نظمی که در سازمان و کسب و کار شما به وجود می آید شگفت زده خواهید شد.

    معرفی مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

    امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

    با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس هیچ نگرانی بابت تهیه قرارداد های ساعتی،روزانه و کارمزدی و… نخواهید داشت زیرا یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار حکم کارگزینی و امکان تعریف تمام این قرارداد ها به صورت گروهی یا تکی است که می توانید این قرارداد ها را با آیتم های حقوقی متفاوت مدیریت کنید.

    از دیگر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس این است که می توانید تمامی فرم های گزارشات را به سادگی قالب بندی کنید و به صورت Excel چاپ و خروجی دریافت کنید. حتی با این نرم افزار حسابداری پارمیس شما می توانید انواع ماموریت ها و مرخصی های ساعتی و روزانه و .. تعریف کرده و به راحتی مدیریت کنید.

    برای بررسی تمام این ویژگی های کاربردی نرم افزار حقوق و دستمزد شما می توانید طی تماس با همکاران ما درخواست دموی رایگان نرم افزار را ثبت کنید و توضیحات و راهنمایی های لازم را نیز دریافت کنید. می توانید نسخه دمو نرم افزار های حسابداری پارمیس را امتحان کرده و بازخورد و نتیجه را در کسب و کار خود مشاهده کنید و از نظم و دقت حاصل لذت ببرید.

    امکانات نرم افزار انبار پارمیس

    اطلاع از وضعیت انبار مانند موجودی محصول، فضای خالی موجود و پیش بینی های مصرف و نیاز به شما کمک خواهد کرد موانع کاری خود را پیش بینی کرده و راه حل مناسب را به کار ببرید. در نرم افزار  انبار پارمیس شما می توانید انبار های با کد های مختلف ثبت کنید و واحد شمارش کالا(کیلوگرم، لیتر و…) را متناسب با محصول خود تنظیم کنید. شما می توانید برای هر محصول بارکد، ایران کد یا کد های منحصر به فرد مشخص کرده و با این کد ها محصول را انتخاب کنید.

     نرم افزار انبار  پارمیس با داشتن امکان پشتیبانی کامل کاربران به شما در حل اختلالات و مشکلات احتمالی کمک می کند و همکاران ما در هر ساعت از روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص نرم افزار حسابداری پارمیس هستند.

    از اساسی ترین امکانات نرم افزار انبار پارمیس تهیه دقیق و صحیح تمام گزارش های انبار است به طوری که تمام گزارشات گردش و کاردکس کالا و غیره را در هر زمان در اختیار مدیران قرار می دهد تا سیاست های لازم را با توجه به موقعیت کسب و کار خود اتخاذ کنند.

    جمع بندی

    در صورتی که تصمیم دارید دقت و صحت اطلاعات مالی نیروی انسانی و اطلاعات انبار را بهبود دهید اولین قدم استفاده از نرم افزار های حسابداری پارمیس است. امیدواریم این مقاله و معرفی نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که تصمیم به خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزار های حسابداری پارمیس دارید می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319207

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم