• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

معرفی بهترین تلویزیون ال جی 2021 مدل CS

  • کد خبر : 307024
  • 21 مهر 1401 - 22:17
معرفی بهترین تلویزیون ال جی 2021 مدل CS

فهرست محتوا تلویزیون OLED ال جی CS سال 2022 – 2021 در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است. در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین تلویزیون‌های OLED ۲۰۲۲ برند ال […]

فهرست محتوا

  • تلویزیون OLED ال جی CS سال 2022 – 2021

    در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است. در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین تلویزیون‌های OLED ۲۰۲۲ برند ال جی را برایتان معرفی کنیم. تلویزیون ال جی CS در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ طراحی شده است و در لیست خوش فروش ترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. در این محصول با وجود فناوری OLED شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت فوق العاده دریافت کنید. این تلویزیون از محبوبیت بسیار بی نظیری برخوردار است و در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی توانسته است امکانات و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. در این تلویزیون تکنولوژی روشنایی بسیار پیشرفته وجود دارد که می‌تواند نور را با استفاده از دیودهای ساطع کننده نور پخش کرده و در نتیجه شما تصاویر را با وضوح بهترین مشاهده می‌کنید. تلویزیون اسمارت ال جی CS به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تصاویر را کامل و دقیق نمایش میدهد. حتی کوچکترین جزئیات را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده میکنید. این محصول به پردازنده a9 Gen 5 مجهز شده است و می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی به صورت خودکار محتواهای بی کیفیت را نیز ارتقا دهد. تلویزیون OLED ال جی CS از طراحی بسیار بی نظیر پشتیبانی می‌کند و حاشیه‌هایی که در اطراف تلویزیون قرار گرفته است کاملاً باریک و زیبا می‌باشد و به گونه‌ای است که شما می‌توانید صفحه نمایش را به صورت کامل مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند ال جی CS دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است و هنگام مشاهده برنامه‌ها هیچگونه حواس پرتی برای تان ایجاد نمی کند. علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده باید به سیستم صوتی قدرتمند نیز اشاره داشته باشیم. این تلویزیون دارای ۴۰ وات توان صوتی است و صداها را کاملاً رسا و فراگیر برایتان پخش می‌کند. در تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی CS سیستم عامل Webos به کار رفته است شما می‌توانید مشخصات کامل تلویزیون OLED ال جی CS را در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده نمایید.

    طراحی تلویزیون 4K ال جی CS

    طراحی و سایز تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. هر چند اینچ تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود. قیمت تلویزیون ۸۵ اینچ نسبت به قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ و قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ بیشتر است و به همین دلیل بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود.تلویزیون ال جی CS از نهایت ظرافت و زیبایی برخوردار است و جلوه‌ای مدرن را به خانه شما می‌بخشد. این تلویزیون در دو سایز ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید شده است. این دو سایز از جمله پرطرفدارترین سایزها محسوب می‌شوند که در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد. تلویزیون OLED ال جی CS از پایه تخت نقره‌ای رنگ پشتیبانی می‌کند و فریمی که در اطراف تلویزیون طراحی شده است کاملاً ظریف و باریک است. این محصول به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شده و زیبایی خاصی را برای خانه شما ایجاد می‌کند. در قسمت پشتی تلویزیون پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف وجود دارند. این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید تلویزیون هوشمند ال جی CS را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید.

    تلویزیون

    کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی CS

    این تلویزیون جزو بهترین تلویزیون های این شرکت میباشد. اگر شما علاقه زیادی به تلویزیون های OLED ال جی دارید میتوانید تلویزیون ال جی C2 را نیز در نظر داشته باشید. قیمت تلویزیون ال جی C2 نیز تقریبا در همین رنج قیمت قرار دارد و هر دو جزو بهترین تلویزیون های ال جی 2022 – 2021 هستند. تلویزیون هوشمند ال جی CS جزئی ترین نقاط را نیز برایتان نمایش می‌دهد زیرا این تلویزیون به فناوری OLED مجهز شده است و از پیکسل‌های SELF-LIT OLED پشتیبانی می‌کند. این پیکسل‌ها کاملا مستقل هستند و هیچ گونه نور پس زمینه ندارند و به همین دلیل در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی از ضخامت کمتری برخوردار هستند. تلویزیون OLED ال جی CS زاویه دید گسترده ای دارد و شما در هر جایی از خانه خودتان باشید تصاویر با کیفیت بسیار فوق‌العاده دریافت می‌کنید. این محصول به راحتی می‌تواند با پنل درخشان محتواها را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. تلویزیون 4K ال جی CS به پردازنده قدرتمند آلفا ۹ مجهز شده است. این پردازنده قدرت بسیار بالایی دارد و می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات و داده‌ها را پردازش کند. تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی CS از ۱۷ میلیون نقطه داده صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی جزئیات صداها و افکت‌ها را نیز برایتان ارائه دهد. بر روی صفحه نمایش تلویزیون CS تمامی محتواها با کیفیت تصویر 4K و کاملاً دقیق ارائه می‌شوند.

    سیستم صوتی تلویزیون ۴k ال جی CS

    تلویزیون هوشمند ال جی CS از ۴۰ وات توان خروجی برخوردار است و می‌تواند سیستم صوتی قدرتمندی برایتان ارائه دهد. برای اینکه صحنه‌ها و تصاویر را به صورت فوق‌العاده مشاهده کنید باید علاوه بر کیفیت تصویر عالی سیستم صوتی قدرتمندی نیز داشته باشید. این محصول به خوبی می‌تواند سیستم صوتی ۲.۲ کاناله را در اختیار شما قرار داده و شما ۴۰ وات توان صوتی دریافت می‌کنید. با وجود این قدرت از خرید ساندبار یا اسپیکر‌های جداگانه نیز بی نیاز هستید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافه نخواهید بود. از جمله فناوری‌های صوتی در این تلویزیون قابلیت AI Sound Pro می‌باشد با وجود این فناوری سیستم صوتی تلویزیون به ۷.۱ کانال صوتی می‌رسد و شما می‌توانید محتواها را با جزئیات بسیار بالا بشنوید. فناوری Dolby Atmos نیز یکی از مهمترین فناوری‌ها در تلویزیون ال جی CS است.

    تلویزیون

    امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی CS

    تلویزیون هوشمند ال جی CS تمامی سرگرمی‌ها را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون به سیستم عامل Webos مجهز شده است و سیستم عامل اختصاصی برند ال جی می‌باشد که می‌تواند دنیایی از برنامه‌ها را در کوتاهترین زمان ممکن برایتان ارائه دهد. شما با خرید تلویزیون ال جی CS به شبکه‌های پرطرفدار نتفلیکس و یوتیوب دسترسی خواهید داشت. این تلویزیون از قابلیت موش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دنیایی از برنامه‌ها را در اختیار شما قرار دهد این امکان برای شما فراهم شده است که به راحتی بتوانید با استفاده از قابلیت Airplay2 و Apple Homekit گوشی‌ها و آیپد‌های ios را نیز به صفحه نمایش تلویزیون منتقل نمایید. با استفاده از دستیار‌های صوتی گوگل و الکسا می‌توانید صداها را نیز به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید و با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. این محصول از قابلیت هشدار ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌ها را نیز با قدرت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید تلویزیون OLED ال جی CS را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

    نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

    در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون ۲۰۲۲ به نسبت به قیمت تلویزیون ۲۰۲۱ کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۲ ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

    قیمت تلویزیون

    قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

    انتخاب سایز تلویزیون

    سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون ۴۳ اینچ و قیمت تلویزیون ۴۹ اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین ۳ تا ۴ متر است، تلویزیون ۵۰ اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون ۵۵ اینچ است. قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین ۷ تا ۸ متر است میتوانید تلویزیون های ۷۵ و ۸۵ اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون ۷۵ اینچ و قیمت تلویزیون ۸۵ اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

    قیمت تلویزیون گیمینگ

    اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

    کیفیت تصویر تلویزیون

    تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

    بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

    بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (۱۰ درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است.

    بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ ال جی سونی و سامسونگ

    در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما قبلش وارد سایت دبی کوچولو شوید و این مدل ها رو در سایت بررسی کنید.

    • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
    • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
    • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
    • قیمت تلویزیون سونی X80K
    • قیمت تلویزیون سونی X85K
    • قیمت تلویزیون سونی X90K
    • قیمت تلویزیون سونی X95K
    • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
    • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
    • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
    • قیمت تلویزیون ال جی C2
    • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
    • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
    • قیمت تلویزیون ال جی A2
    • قیمت تلویزیون سونی A80K
    • قیمت تلویزیون سونی A90K
    • قیمت تلویزیون سونی A95K
    • قیمت تلویزیون سونی Z9K
    • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
    • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
    • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
    • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
    • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
    • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
    • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
    • قیمت تلویزیون ال جی G2
    • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
    • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
    • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
    • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
    • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
    • قیمت تلویزیون سونی A80J
    • قیمت تلویزیون سونی A90J
    • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
    • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
    • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
    • قیمت تلویزیون سونی X80j
    • قیمت تلویزیون سونی X85j
    • قیمت تلویزیون سونی X90j
    • قیمت تلویزیون سونی X95j
    • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
    • قیمت تلویزیون ال جی A1
    • قیمت تلویزیون ال جی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307024

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. براستی که تلویزیون ال جی CS یک معرکه به تمام معنا بود که در سری های بعدی ۲۰۲۳ بهتر هم شد!

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم