• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

معترضان به یک بانک آتش زدند

  • کد خبر : 341793
  • 18 بهمن 1402 - 13:36
معترضان به یک بانک آتش زدند

در زمان تشکیل دولت موقت امور مالی، وضعیت دوگانه در پایتخت با توجه به گزارشات آنلاین  در همان زمانی که کشور درگیر تحولات سریع و فراوانی برای بازگشت امام خمینی (ره) بود، برخی از بانک‌های کشور در حالت محدود و نیمه تعطیل قرار داشتند. همچنین، اعتراضات مردم منجر به آتش زدن یکی از بانک‌ها شد. […]

  • در زمان تشکیل دولت موقت امور مالی، وضعیت دوگانه در پایتخت با توجه به گزارشات آنلاین  در همان زمانی که کشور درگیر تحولات سریع و فراوانی برای بازگشت امام خمینی (ره) بود، برخی از بانک‌های کشور در حالت محدود و نیمه تعطیل قرار داشتند. همچنین، اعتراضات مردم منجر به آتش زدن یکی از بانک‌ها شد.

    اما در همین زمان، خبرها از فعالیت شبانه‌روزی و فرصت‌طلبانه برخی صرافی‌ها خبر می‌دهند. بانک‌های کشور پس از یک دوره تعطیلی به مدت سه روز، که در روزهای زوج بود، دوباره باز شدند.

    برای برداشت وجوه، سقفی تعیین شده بود. به گزارش روزنامه اطلاعات در روزهای ۱۵ و ۱۷ بهمن ۱۳۵۷، هر فرد در یک ماه و با مراجعه به شعبه بانکی، تنها مجاز به برداشت ۲۰ درصد (حداکثر ۱۰ هزار تومان) از موجودی خود بود.

    معترضان به یک بانک آتش زدندمعترضان به یک بانک آتش زدند

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341793

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم