• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

معاون وزیر صنعت: هیچ کمبود کالا نداشتیم

  • کد خبر : 342292
  • 03 اسفند 1402 - 12:46
معاون وزیر صنعت: هیچ کمبود کالا نداشتیم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ مشکلی در تامین کالا نداشتیم و فروش‌های اعتباری با تسهیلات ویژه نیز به اقشار مختلف انجام می‌شود و ما با کمبود کالا روبه‌رو نیستیم؛ بلکه کالاها به وفور عرضه می‌شوند و می‌توان آنها را به صورت اقساطی خرید. وی اعلام کرد که در تمام بخش‌های وزارت صنعت، […]

  • معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ مشکلی در تامین کالا نداشتیم و فروش‌های اعتباری با تسهیلات ویژه نیز به اقشار مختلف انجام می‌شود و ما با کمبود کالا روبه‌رو نیستیم؛ بلکه کالاها به وفور عرضه می‌شوند و می‌توان آنها را به صورت اقساطی خرید.

    وی اعلام کرد که در تمام بخش‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، تمرکز بر روی تولید قرار دارد.

    معاون وزیر افزود: “در معاونت صنایع عمومی نیز، برای تامین نیازهای داخلی، تلاش می‌کنیم تا مشکل کمبود کالا در خانواده‌ها را حل کنیم.”

    در دوره حکومت دولت سیزدهم، ما هیچ مشکلی در تأمین کالا نداشتیم و مردم به تنوع محصولات و رقابت در بازار کالاها شاهدند. همچنین، فروش‌های اعتباری با تسهیلات ویژه به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌شود.

    ما برای رسیدن به این هدف، برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم که شامل تأمین مواد اولیه، بازسازی خطوط تولید جدید، و دیگر اقدامات مرتبط بوده است.

    در این دوره، تولید لوازم خانگی با رشد ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است. همچنین، تمرکز ما بر روی صنایع جدیدی مانند نرم‌افزار، تجهیزات ورزشی، و بسته‌بندی بوده تا سبد محصولات داخلی را تکمیل کنیم.

    این اظهارات نشان می‌دهند که دولت به راهبردهایی برای تحرک و توسعه اقتصادی موفق بوده و بهبودهای قابل توجهی در بخش صنعت و تولید ایجاد کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342292

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم