• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

معامله‌گران کدام رمزارز امروز برندگان اصلی بازار بودند؟

  • کد خبر : 288982
  • 12 اسفند 1400 - 14:00

بازار رمزارز در حالی امروز سرخ‌پوش شده است که در روز گذشته روند اکثر رمزارزهای موجود در بازار صعودی بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر بازار رمزارز، بیت کوین، در دو روز گذشته رشد 16 درصدی را رقم زد و بالای 43 هزار دلار قرار گرفت با این وجود کماکان از بالاترین رقم خود […]

  • بازار رمزارز در حالی امروز سرخ‌پوش شده است که در روز گذشته روند اکثر رمزارزهای موجود در بازار صعودی بوده است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر بازار رمزارز، بیت کوین، در دو روز گذشته رشد 16 درصدی را رقم زد و بالای 43 هزار دلار قرار گرفت با این وجود کماکان از بالاترین رقم خود یعنی 69 هزار دلار فاصله چشمگیری دارد؛ امرز اما روند قیمت این رهبر بازار رمز ارز نزولی شده است و قیمت آن از ابتدای روز تاکنون 1.30 درصد کاهش یافته است و 43 هزار و 433 دلار قیمت خورده است.

    بازار رمزارز این روزها به دلیل فروش های گسترده و همچنین تنش ها در بین اوکراین و روسیه نوسانات چشمگیری را تجربه می کند؛ اتریوم نیز از ابتدای امروز تاکنون 2.71 درصد از ارزش خود را از دست داده است و این ارز دیجیتال در حال حاضر 2 هزار و 906 دلار قیمت خورده است.

    در میان پرتراکنش ترین رمزارزهای بازار و در رتبه نخست رمزارز xrp ایستاده است که قیمت آن از ابتدای روز تاکنون 0.57 درصد کاهش یافته است و به 0.766 دلار رسیده است و ترا و سولانا نیز به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرتراکنش بازار بودند.

    معامله‌گران کدام رمزارز امروز برندگان اصلی بازار بودند؟

    برندگان اصلی

    معامله گران ارز دیجیتال کایبر نتورک امروز برندگان اصلی بازار رمزارز بودند؛ قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای روز تاکنون 14.18 درصد افزایش یافته است و به 2 دلار و 91 سنت رسیده است و پس از این ارز دیجیتال رن و لیسک بیشترین بازدهی را از ابتدای روز تاکنون به ثبت رسانده اند.

    223227

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=288982

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم