• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مشکلات فنی باعث تأخیر در صدور کارت سوخت اینترنتی شد

  • کد خبر : 343414
  • 27 فروردین 1403 - 14:14
مشکلات فنی باعث تأخیر در صدور کارت سوخت اینترنتی شد

مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا، اعلام کرد که شرکت فرآورده‌های نفتی ملی قصد دارد سامانه‌ای برای درخواست آنلاین کارت سوخت را فراهم کند. او اظهار کرد که هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم انجام شده و این سامانه تا نیمه ماه اردیبهشت آماده می‌شود. سید هاشمی به این موضوع اشاره […]

  • مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا، اعلام کرد که شرکت فرآورده‌های نفتی ملی قصد دارد سامانه‌ای برای درخواست آنلاین کارت سوخت را فراهم کند. او اظهار کرد که هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم انجام شده و این سامانه تا نیمه ماه اردیبهشت آماده می‌شود.

    سید هاشمی به این موضوع اشاره کرد که ارائه خدمات به مردم باید به صورت آنلاین و حضوری انجام شود، تا مخاطب بتواند روش انتخاب کند. او تأکید کرد که دفاتر پلیس+10 به عنوان پشتیبانی برای خدمات آنلاین عمل می‌کنند و در سراسر کشور حدود ۱۱۰۰ دفتر پلیس+10 وجود دارد که خدمات انتظامی را ارائه می‌دهند.

    درباره اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، سید هاشمی افزود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قصد دارد که درخواست‌ها برای دریافت کارت سوخت، چه برای خودروهای نوشماره و چه دیگر خودروها، به صورت آنلاین ارسال شود.

    مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا تأکید کرد که تا زمانی که درخواست صدور کارت سوخت در دفاتر پلیس +10 انجام می‌شود، مسئله امنیت اطلاعات کاربران مشکلی ندارد، زیرا این دفاتر از اطلاعات کاربران به خوبی محافظت می‌کنند.

    وی اعلام کرد که جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شده و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا یک توافق خوب بین دو شرکت به دست آید. او افزود که تا نیمه اردیبهشت ماه سامانه آماده و معرفی خواهد شد.

    در مورد سامانه، هاشمی بیان کرد که این سامانه توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تولید شده و فراجا صرفاً اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند. به عبارت دیگر، زمانی که فرد درخواست صدور کارت سوخت را در این سامانه ثبت می‌کند، اطلاعاتش ارسال و برای تایید یا عدم تایید به فراجا اعلام می‌شود و فراجا این اطلاعات را بررسی و تایید یا عدم تایید می‌کند.

    مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا توضیح داد که در دو سه روز گذشته، علت قطعی ثبت درخواست کارت سوخت در دفاتر پلیس+10 به یک مشکل فنی برمی‌گردد. او اعلام کرد که در یک روز، دفاتر پلیس+10 با مشکلات فنی مواجه شدند و برای حل مشکل، تصمیم گرفتند که سامانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی (CCO) را به جای سامانه خود اجرا کنند. اما در عمل، متوجه شدند که سامانه CCO نیز مشکلاتی دارد و نمی‌تواند به‌طور کامل نیازها را برآورده کند. در نتیجه، تصمیم گرفتند به سامانه قبلی خود بازگردند که باعث ایجاد اختلال در دفاتر پلیس+10 شد و مردم نتوانستند درخواست‌های خود را ثبت کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343414

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم