• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مشخصات و اهداف پروژه‌ی کاردانو

  • کد خبر : 305642
  • 02 شهریور 1401 - 0:37
مشخصات و اهداف پروژه‌ی کاردانو

فهرست محتوا همان طور که در رسانه طلا نیز نوشته شده است، توکن ADA ابزار بلاک چین کاردانو است و به عنوان یک وسیله مبادله استفاده می‌شود. بلاک چین کاردانو به عنوان دوقلو اتریوم توسط چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیانگذاران اتریوم ایجاد شد و فناوری دفتر کل توزیع شده و زیرساخت قرارداد هوشمند […]

فهرست محتوا

  • همان طور که در رسانه طلا نیز نوشته شده است، توکن ADA ابزار بلاک چین کاردانو است و به عنوان یک وسیله مبادله استفاده می‌شود. بلاک چین کاردانو به عنوان دوقلو اتریوم توسط چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیانگذاران اتریوم ایجاد شد و فناوری دفتر کل توزیع شده و زیرساخت قرارداد هوشمند را یکپارچه کرد. هزاران پروژه مختلف بلاک چین در بازار وجود دارد و ممکن است انتخاب گزینه‌های شایسته برای یک سرمایه‌گذار کم‌تجربه دشوار باشد. کاردانو (ADA) به یکی از دارایی‌های بلاک چین با سریع‌ترین رشد در صنعت ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. امروز، ما نگاهی دقیق‌تر به کاردانو و فناوری زیربنایی آن خواهیم داشت تا بفهمیم چه چیزی آن را بسیار جذاب می‌کند و چرا سرمایه‌گذاران زیادی از آینده آن مطمئن هستند.

    کاردانو (ADA) چیست؟

    ارز ADA که به عنوان جایگزینی برای اتریوم ایجاد شد، اولین پروتکل بلاک چین غیر متمرکز بررسی شده است که از یک رویکرد علمی استفاده می‌کند. هدف توسعه‌دهندگان Cardano ایجاد یک پلتفرم بلاک چین است که می‌تواند تراکنش‌های بیشتری را با هزینه کمتر پردازش کند. در عین حال، آن‌ها تلاش کرده‌اند با ترکیب فناوری دفتر کل توزیع شده و زیرساخت قرارداد هوشمند، از داده‌های کاربران محافظت کنند.

    مشخصات و اهداف پروژه کاردانو

    بلاک چین کاردانو به افراد اجازه می‌دهد قرارداد‌های هوشمند بسازند، برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز ایجاد کنند و فوراً وجوه را با حداقل کارمزد ارسال و دریافت کنند. توکن ابزار کاردانو، ADA، مانند بسیاری از توکن‌های رمزنگاری دیگر به عنوان انتقال ارزش استفاده می‌شود. با این حال از نظر عملکرد با سایر ارز‌های دیجیتال متفاوت است. اپراتور‌های Stake Pool از آن در سیستم staking برای حفظ امنیت پروتکل استفاده می‌کنند. کاربرانی که توکن‌های ADA خود را روی بلاک چین قرار می‌دهند، از آن‌ها برای تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کنند.

    مشخصات و اهداف پروژه‌ی کاردانو

    جدا از آن، به کاربران فعال نیز برای مشارکت در مقررات ایمنی، سکه‌های ADA پاداش داده می‌شود. به عنوان مثال، دارندگان ارز دیجیتال ADA از سکه‌های خود برای رأی دادن در مورد تغییرات یا بهبود پروتکل استفاده می‌کنند، بنابراین در توسعه آن شرکت می‌کنند. در مقابل، توسعه‌دهندگان از آن برای تقویت قرارداد‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند که بر روی بلاک چین کاردانو اجرا می‌شود.

    ارز دیجیتال کاردانو در مقابل بیت‌کوین و اتریوم

    اگرچه کاردانو ویژگی‌های اتریوم و بیت‌کوین را با هم ترکیب می‌کند، اما برخی از ترفند‌ها و ویژگی‌های ذاتی بلاک چین نسل سوم را دارد که به آن کمک می‌کند بر محدودیت‌های خود غلبه کند. یکی از رویکرد‌های منحصر به فرد کاردانو بر اساس فلسفه علمی و شواهد علمی مورد بررسی است. این بدان معناست که تمام تغییرات یا ویژگی‌های جدید باید قبل از اجرا توسط دانشگاهیان توسعه، بررسی و توافق شود. همچنین شایان ذکر است که ارز دیجیتال Cardano زمانی ایجاد شد که اتریوم هنوز در مراحل اولیه توسعه خود بود.

    امنیت ارز کاردانو چگونه تأمین می‌شود؟

    ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند، ایمنی و مقیاس‌پذیری را از طریق معماری دو لایه منحصر به فرد خود فراهم می‌کند. لایه تسویه کاردانو (CSL) همه تراکنش‌ها را با استفاده از ارز دیجیتال کاردانو با حداقل کارمزد تراکنش انجام می‌دهد. به طور همزمان، لایه محاسباتی کاردانو (CCL) مجموعه‌ای از پروتکل‌ها است که به اجرای قرارداد‌های هوشمند کمک می‌کند. این برنامه توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد برنامه‌های غیر متمرکز ایجاد کنند، امنیت را تضمین می‌کند و تغییرات کوچکی را برای کاربران نهایی ایجاد می‌کند.

    الگوریتم اجماع اثبات سهام

    شبکه‌های بیت کوین و اتریوم از پروتکل اثبات کار (PoW) پیروی می‌کنند. برای تأیید تراکنش‌ها به مقدار زیادی برق نیاز دارد. از سوی دیگر، کاردانو بر فرآیند اثبات سهام (PoS) تکیه می‌کند که انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند و به کاهش هزینه‌های تراکنش کمک می‌کند. در حالی که موفقیت هارد فورک اتریوم لندن به عنوان یک پله بتنی برای اتریوم ۲.۰ برای انتقال از PoW به PoS عمل می‌کند.

    چگونه ارز دیجیتال کاردانو را بخریم؟

    آسان‌ترین نحوه خرید و فروش کاردانو و کسب اطلاع از قیمت ADA، استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال است. شما به عنوان یک کاربر می‌توانید به چند روش ارز دیجیتال کاردانو را خریداری کنید. خرید کاردانو از صرافی‌های خارجی و خرید ADA از صرافی‌های ایرانی از جمله این روش‌ها هستند. با توجه به اینکه ما ایرانی‌ها از سوی صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی تحریم هستیم، امن‌ترین راه خرید این توکن در ایران، ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. سپس کاربران می‌توانند مانند سایر رمز ارز‌ها به‌راحتی برای خرید کاردانو و مشاهده قیمت کاردانو در این صرافی‌ها اقدام کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305642

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم