• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

مشتری مداری رمز موفقیت در بانکداری نوین است

  • کد خبر : 5033
  • 20 بهمن 1396 - 23:24
مشتری مداری رمز موفقیت در بانکداری نوین است

پول بانک: عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان سمنان بیان داشت: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع رمز موفقیت در بانکداری نوین است و کارکنان بانک می بایست برای اهتمام به امور مشتریان، مراجعین و متقاضیان تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

  •  

    به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، عضو هیات مدیره بانک از شعبه مرکزی و دوایر ستادی مدیریت شعب سمنان بازدید کرد و در جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی، علاوه بر ارزیابی عملکرد استان در حوزه های مختلف، بر افزایش همت همگانی برای تحقق برنامه های ترسیمی درفرصت باقی مانده از سال تاکید کرد.
    ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری برای وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
    امامی در جلسه نشست هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان سمنان توجه به اصل مشتری مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر عنوان کرد و گفت: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با لحاظ بهداشت اعتباری و استفاده از بسترهای خدمات نوین بانکداری و کاهش قیمت تمام شده پول می تواند به بهبود بیش از پیش عملکرد بانک کمک کند.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران از جایگاه مناسبی در میان آحاد جامعه و همچنین شبکه بانکی کشور برخوردار است و استان سمنان نیز از نظر ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدماتی دارای قابلیت منحصر به فردی است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=5033

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم