• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

مسکن مهر و منتفی شدن افزایش قیمت!!

  • کد خبر : 563
  • 09 اردیبهشت 1396 - 17:07
مسکن مهر و منتفی شدن افزایش قیمت!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،افزایش قیمت نداریم!!!!اما کیفیت مسکن مهر براساس آورده متقاضیان کاهش یا افزایش پیدا می کند. احمد اصغر مهرآبادی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مسکن مهر امسال افزایش قیمت پیدا می کند یا خیر گفت: ما به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،افزایش قیمت نداریم!!!!اما کیفیت مسکن مهر براساس آورده متقاضیان کاهش یا افزایش پیدا می کند.

    احمد اصغر مهرآبادی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مسکن مهر امسال افزایش قیمت پیدا می کند یا خیر گفت: ما به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت به واحدهای مسکن مهر نداده ایم بنابراین افزایش قیمت نیز در واحدهای مسکن مهر وجود ندارد.

    وی در ادامه افزود: دولت یازدهم زیربار افزایش قیمت نمی رود و آخرین افزایش قیمت مربوط به دستورالعمل شماره 3 (در اوایل سال 92 )بوده است.

    مهرآبادی اظهارداشت: میانگین هر متر مربع واحد مسکن مهر 420 تا 450 هزار تومان است و این قیمت در برخی از پروژه ها به 700هزار تومان در هر متر مربع می رسد و در برخی از پروژه ها تا 200هزار تومان نیز می رسد.

    قائم مقام وزیر راه وشهرسازی درپاسخ به سوال خبرنگار ما افزود:کیفیت مسکن مهر در پروژه ها متفاوت است و ما از کیفیت برخی از پروژه ها بسیارناراضی ایم و کیفیت برخی از پروژه ها نیز بسیار خوب است و من نمی دانم که چه نمره ای به این کیفیت ها بدهم.

    وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در رابطه با اینکه برخی واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات اولیه از جمله آب و برق هستند،گفت: آب و برق جزء کیفیت ساختمان محسوب نمی شود و ما هیچ واحدی را بدون این امکانات تحویل نداده ایم و این واحدها توسط تعاونی های مسکن به متقاضیان تحویل داده شده است.

    مهرآبادی افزود: متقاضیان بر اساس هر پولی که پرداخت کرده اند واحد مسکن مهر را تحویل می گیرند و اگر متقاضی در منطقه خوب ثبت نام کرده کیفیت آن واحدها نیز افزایش می یابد.

    وی افزود: شهرهایی مانند مراغه و کلاله دارای واحدهای مسکن مهر بسیار بی کیفیت هستند که گزارش هایی در این خصوص نیز ارائه شده است.

    در ادامه این نشست مهرآبادی با اشاره به اینکه تا به امروز 93.6 درصد از واحدهای مسکن مهر پیشرفت کاری داشته اند گفت: 850 هزار واحد در دولت یازدهم و 693 هزار و احد نیز در دولت قبل به متقاضیان تحویل داده شده است.

    وی همچنین افزود: 39 هزار و 659 میلیارد تومان تا به امروز تسهیلات پرداخت شده است.

    قائم مقام وزیرراه وشهرسازی در طرح مسکن مهر یادآور شد: 110هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح داریم که به دلیل عدم تامین خدمات زیربنایی و روبنایی امکان واگذاری وجود ندارد.

    وی یادآور شد: تنها زیر 100هزار واحد مسکن مهر باقی مانده و حدود 70درصد در مرحله نازک کاری قرار دارند و واحدهای مسکن مهر نیز امسال به اتمام می رسد.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه در آخرین جلسه شورای مسکن تصمیم گرفته شد واحد های باقی مانده مسکن مهر در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید قرار گیرد ،گفت: واحدهای باقی مانده  توسط این شرکت ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

    وی اظهارداشت: در حال حاضر 2میلیون 62 هزار واحد مسکن مهر در کل کشور دارای متقاضی است که از این تعداد 126هزار و 36 واحد پرونده هایشان در دادگاه ها معطل باقی مانده است، زیر 100هزار واحد مسکن مهر نیز در مرحله نازک کاری و سفت کاری قرار دارد.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه 800 میلیارد تومان از اسناد خزانه در اختیار وزارت نیرو برای تامین آب و برق قرار گیرد، افزود: همچنین 200 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه ها و آماده سازی واحدها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

    قائم مقام وزیر راه وشهرسازی به افزایش تسهیلات مسکن مهر اشاره کرد وگفت: تسهیلات مسکن مهر نیز با پیگیری های وزیر  راه و شهرسازی و مسئولان از 10 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کرد که این خود گام بلند جهت تکمیل به شمار می آید.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه کارمسکن مهر تمام است، گفت: با پافشاری ها و پیگیری هایی که کرده ایم تصمیم گرفته شده که واحدهای مسکن مهر در پردیس برای تکمیل به صورت سه شیفت و حتی شبانه کار کنند و ما نیز به صورت سر زده برای بازدید به آنها مراجعه می کنیم.

    وی در طرح مسن مهر یادآور شد: مسکن مهر پردیس دارای 82 هزار واحد است که تا به امروز ساخت 50 هزار واحد از آنها به اتمام رسیده و با تزریق تسهیلات از سوی بانکها سرعت کار نیز چند برابر افزایش می یابد.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه هفته آینده در پردیس و پرند واحدهای مسکن مهر افتتاح می شود، افزود: جشن اختتامیه مسکن مهر نیز از شهر زنجان آغاز می شود.

    قائم مقام وزیر راه وشهرسازی افزود: در دولت یازدهم 850هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده که به طور متوسط سالانه 212 هزار واحد در شهرهای مختلف به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده است.

    وی به فروش اقساطی شهر مسکن مهر اشاره کرد و گفت: 835 هزار واحد در شهرهای مختلف فروش اقساطی شده که به طور متوسط سالانه 209 هزار واحد فروش اقساطی شده است.

    قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه در این دولت 11هزار و 282 میلیارد تومان از محل وصول اقساط تسهیلات مسکن مهر افزایش یافته است، گفت: 1میلیون و 830 هزار واحد از ابتدای شروع مسکن مهر افتتاح شده و 1 میلیون و 538 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

    وی عنوان کرد: در 9استان تعداد واحدهای مسکن مهر باقیمانده زیر هزار واحد است و در 9 استان نیز زیر 2هزار واحد باقیمانده که امسال با همکاری بانکها و ارائه تسهیلات ساخت واحدهای مسکن مهر به اتمام می رسد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: تنها ساخت واحدهای مسکن مهر به اتمام می رسد و سایر امکانات شهرهایی که مسکن مهر در آنها ساخته شده ازجمله مسجد کلانتری، مدرسه، بیمارستان و خدمات تجاری چندین دولت را درگیر خود خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ششم طرح مسکن مهر نباید ادامه پیدا کند، گفت: البته با اصلاحاتی که انجام شده سعی خواهیم کرد نقاط ضعف و قوت برطرف شود اما ادامه این طرح دیگر امکان پذیر نیست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=563

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم