• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مزایا و معایب خرید سرور استوک

  • کد خبر : 342658
  • 16 اسفند 1402 - 16:35
مزایا و معایب خرید سرور استوک

فهرست محتوا سرور دست دوم اچ پی به عنوان یکی از سرورهای مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت شناخته می‌شود. این سرورها کارایی مناسبی دارند؛ اما برخی از آن‌ها تولید توقف شدند یا جای خودشان را به نسل جدید داده‌اند. گاهی مواقع نیز ممکن است فردی که سفارش سرور را داده از خرید آن منصرف شده باشد، […]

فهرست محتوا

  • سرور دست دوم اچ پی به عنوان یکی از سرورهای مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت شناخته می‌شود. این سرورها کارایی مناسبی دارند؛ اما برخی از آن‌ها تولید توقف شدند یا جای خودشان را به نسل جدید داده‌اند. گاهی مواقع نیز ممکن است فردی که سفارش سرور را داده از خرید آن منصرف شده باشد، و سرور به عنوان استوک به بازار عرضه شده باشد، تا دیگران بتوانند از آن استفاده کنند.

     اگر به دنبال سروری هستید که آن را با هزینه کم خریداری کرده و سفارشی کنید و یک سرور با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت اطمینان بالا داشته باشید، سرورهای استوک برند اچ پی می‌توانند گزینه مناسبی برایتان باشد. در ادامه مزایا معایب و نکاتی که برای خرید این سرورها لازم است در نظر بگیرید را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

    مزایای خرید سرور استوک

    هر فردی شرایط خاص خودش را برای تهیه یک سرور در نظر دارد و ممکن است مزایای خرید برخی از سرورهای استوک اچ پی نسبت به سایر موارد برای گروه خاصی از افراد پررنگ‌تر باشد. اگر تصمیم گرفته‌اید یک سرور استوک اچ پی را به دلیل به دلایل خاص خودتان تهیه کنید، لازم است مزایای کلی این سرورها را بشناسید.

    هزینه پایین سرور استوک

    سرور استوک hp هزینه کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به سرورهای دست اول و نو دارند؛ بنابراین برندها و کسب و کارهایی که به کوچک و متوسطی که بودجه محدودی برای خرید یک سرور مناسب دارند می‌توانند این محصولات را برای راه‌اندازی شبکه خودشان تهیه کنند.

    کیفیت بالای سرور استوک

    از دیگر مزایای خرید سرور hp به صورت استوک می‌توان به کیفیت بالای سرورها اشاره کرد. با توجه به اینکه این سرورها قبل از عرضه مجدد به بازار توسط متخصصان بازسازی و تعمیر شده‌اند و تمامی قطعات آن‌ها بررسی شده؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت سرور دست دوم hp را تهیه کرده و به اطمینان خاطر از عملکرد آن سرور را برای راه‌اندازی شبکه مدنظرتان در نظر بگیرید.

    عملکرد مطلوب سرور دست دوم

    عملکرد مطلوب این سرورها یکی دیگر از مواردی است که افرادی که قصد تهیه سرور استوک دست دوم اچ پی را دارند به آن توجه نشان می‌دهند. چون سرورهای استوک عملکرد مشابه سرورهای نو دارند و در آن‌ها از قطعات اصلی و با کیفیت برند hp استفاده شده است. حتی گاهی مواقع شاهد عملکرد بهتر سرورهای دست دوم نسبت به سرورهای صفر و جدید hp هستیم.

    بنابراین در صورت قصد دارید سروری را تهیه کنید که در آن از هارد ،سی پی یو و قطعات مناسب استفاده شده و پیکربندی آن توسط افراد متخصص انجام شده، می‌توانید سرورهای دست دوم برنده اچ پی را برای خرید در نظر داشته باشید.

    قابلیت سفارشی ‌سازی سرور استوک

    اغلب شرکت‌ها بر اساس نیازهایی که دارند سرورهای خودشان را سفارشی سازی می‌کند. برخی از شرکت‌ها تصور می‌کنند که خرید سرورهای نو برای آن‌ها به صرفه است. در صورتی که با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری می‌تواند سرورهای دست دوم قوی را تهیه کرده و پیکربندی آن را بر اساس نیازمندی‌های سازمانشان انجام دهند. با این روش، فردی که سرور را تهیه می‌کند یا سازمان که از سرور استفاده می‌کنند می‌تواند بیشترین بهره‌وری را از سرور مورد نظر داشته باشد.

    کاهش ضایعات الکترونیکی با خرید سرور استوک

    خرید سرور استوک به نفع طبیعت نیز هست. کسانی که این محصولات را سفارشی سفارش می‌دهند می‌توانند از تولید ضایعات الکترونیکی و پیشگیری کرده و به سلامتی محیط‌زیست کمک کنند.

    معایب سرور استوک

    با وجود اینکه خرید سرورهای دست دوم اچ پی بسیار مقرون‌به‌صرفه است، اما خرید برخی از این سروها ممکن است با معایبی مانند نداشتن گارانتی، خرابی سرور به دلیل هزینه‌های بالا، عدم وجود پشتیبانی فنی سرور و استهلاک قطعات سرور مواجه باشد. در صورتی که سرورهای دست دوم خودتان را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید، با مشکلاتی مانند موارد ذکر شده مواجه نخواهید شد.

    نکات مهم هنگام خرید سرور استوک

    از جمله مهم‌ترین نکاتی که برای خرید سرورهای استوک باید در نظر بگیرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • مشخص کردن نیازمندی‌هایتان مانند میزان منابع پردازشی، حافظه و ذخیره‌سازی
    • انتخاب مدل و سازنده مناسب
    •  بررسی عملکرد، قابلیت اطمینان و کارایی سرور
    •  بررسی سابقه کارکرد سرور و اطمینان از سلامت آن
    •  اطمینان از گارانتی و خدمات پس از فروش سرور استوک
    • مقایسه قیمت‌ سرور و خرید بهترین سرور دست دوم با قیمت مناسب

    بهترین سرورهای استوک اچ پی در بازار

    با توجه به اینکه برند اچ پی به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده سرور در جهان شناخته می‌شود، برای خرید سرور دست دوم نیز می‌توانید از سرورهای استوک این شرکت استفاده کنید. از جمله بهترین سرورهای دست دوم برند hp در ایران که می‌توانید برای راه‌اندازی شبکه‌های خودتون تهیه کنید می‌توان به سرورهای زیر اشاره کرد.

    ●    سرور استوک DL380 G9
    ●    سرور استوک DL360 G9
    ●    سرور استوک ML30 G9

    خرید سرورهای استوک با تضمین کیفیت کالا

    برای انتخاب و خرید بهترین سرورهای استوک hp موجود در بازار لازم است که ابتدا نیازمندی‌هایتان را مشخص کنید. سپس انواع سرورهای تولید شده توسط این برند را که نسل جدید آن‌ها عرضه شده، یا به هر دلیلی به صورت دست دوم در بازار عرضه می‌شوند بررسی کنید.
    با توجه به اینکه نیاز به راه‌اندازی یک شبکه کوچک دارید یا سرور را برای سازمان‌های بزرگ دولتی، دیتا سنترها و غیره تهیه می‌کنید، سروری که برای خرید در نظر می‌گیرید متفاوت خواهد بود.
    جهت خرید سرورهای دست دوم اچ پی می‌توانید از شرکت دکتر اچ پی به آدرس www.drhp.ir که یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه است کمک بگیرید و سرورهای استوک را با گارانتی تست و سلامت کالا تهیه کنید. در صورتی که نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید با تیم متخصص دکتر اچ پی به شماره 02191008413 در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342658

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم