• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مزایای سرمایه گذاری در تهراندشت

  • کد خبر : 304686
  • 01 مرداد 1401 - 18:52
مزایای سرمایه گذاری در تهراندشت

در حال حاضر شاید بتوان خرید ملک به هر صورت اعم از زمین، ویلا و آپارتمان و .. را بهترین شکل سرمایه‌گذاری به شمار آورد. خرید ویلا تهراندشت یکی از همین نمونه‌های سرمایه گذاری در حوزه املاک به شمار می‌آید که در ادامه این مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت. اگر به سرمایه‌گذاری بلند مدت فکر می‌کنید […]

  • در حال حاضر شاید بتوان خرید ملک به هر صورت اعم از زمین، ویلا و آپارتمان و .. را بهترین شکل سرمایه‌گذاری به شمار آورد. خرید ویلا تهراندشت یکی از همین نمونه‌های سرمایه گذاری در حوزه املاک به شمار می‌آید که در ادامه این مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت. اگر به سرمایه‌گذاری بلند مدت فکر می‌کنید و مایلید تا ملکی را خریده و برای آینده خود و فرزندان‌تان شرایط مالی بهتری را فراهم نمایید، خرید ویلا ارزان یا زمین بهترین گزینه است، زیرا هم می‌توانید از آن کسب درآمد کرده و یا خودتان از ملکی که خریداری کرده‌اید استفاده نمایید. بعدها این ملک ارزش بالایی پیدا کرده و سود شما چند برابر خواهد شد. چنانچه قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارید منطقه تهراندشت می‌تواند بهترین فضا برای این امر باشد. در ادامه این مطلب ما ضمن بررسی موقعیت جغرافیایی این محل به مزایای سرمایه‌گذاری در این مکان خواهیم پرداخت.

    مزایای سرمایه گذاری در تهراندشت

    تهراندشت در کجا واقع شده است؟

    پیش از آن که به موضوع خرید ویلا تهراندشت بپردازیم، لازم است توضیحی درباره منطقه تهراندشت ارائه کرده و موقعیت جغرافیایی آن را با شما در میان بگذاریم. اگر مایلید بدانید فاصله تهران تا تهراندشت چقدر است باید گفت تهراندشت به لحاظ جغرافیایی روبروی منطقه کردان که یکی از مناطق ییلاقی کرج به شمار می‌آید، قرار دارد. یعنی اگر مسیر خود را در اتوبان تهران کرج ادامه دهید، لازم است پس از آن مسیر اتوبان کرج قزوین را ادامه دهید، در این صورت خواهید دید که کردان در شمال اتوبان تهران کرج و تهراندشت در جنوب این اتوبان واقع شده است. نکته لازم به ذکر این است که برای منطقه تهراندشت یک مسیر اختصاصی در نظر گرفته شده است. بنابراین زمانی که اقدام به خرید ویلا تهراندشت می‌کنید لازم است بدانید که برای این مسیر چه مدت زمان از تهران تا مقصد در راه خواهید بود. اگر زمانی که اقدام به حرکت سمت تهراندشت می‌کنید هیچ ترافیکی در مسیر شما وجود نداشته باشد، حدود 70 کیلومتر یعنی زمانی در حدود 60 دقیقه را باید از میدان آزادی تا تهراندشت طی نمایید، اما اگر در روزهای تعطیلات باشد، ممکن است این زمان ترافیک بالایی داشته باشد و طی این مسیر 90 الی 100 دقیقه به طول بیانجامد.

    آب و هوای تهراندشت

    اگر قصد خرید ویلا تهراندشت دارید باید بدانید که این منطقه از نظر آب و هوایی چگونه است؟ این منطقه در منطقه ساوجبلاغ قرار دارد و از موقعیتی بهره‌مند است که آب و هوای آن در بسیاری از ماه‌ها مطبوع بوده و برای ساکنان شرایطی مهیا شده که بتوانند به تفریح بپردازند، زیرا آب و هوای این منطقه بسیار پاکیزه بوده و خبری از آلودگی هوا در این منطقه وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های این منطقه می‌توان به بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و همچنین طبیعت زیبای آن اشاره کرد. علاوه بر اینکه با خرید ویلا لاکچری و یا ویلای ارزان در این منطقه می‌توانید از داشتن استخر نیز به راحتی بهره‌مند شده و لحظات مفرحی را برای خود و خانواده و دوستان‌تان فراهم نمایید. در نهایت مزایای خرید ویلا در این منطقه را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

    • آب و هوای تمیز و محیط بکر و زیبایی دارد.
    • خرید زمین و خرید ویلا تهراندشت را می‌توانید با قیمت مناسب انجام دهید.
    • رفت و آمد به این منطقه به راحتی انجام می‌شود.
    • نزدیکی تهراندشت به پایتخت سبب شده که بسیاری این منطقه را برای خرید ویلا ارزان و یا لاکچری انتخاب نمایند.
    • دسترسی به منابع کافی آب، برق و گاز در این منطقه سبب شده که خرید ویلا در این منطقه با خیالی آسوده انجام شود.
    • چنانچه در منطقه تهراندشت اقدام به خرید ملکی نمایید، از امنیت بالای این منطقه بهره‌مند خواهید شد.
    • برخورداری از رودخانه های زیبا، باغ و درختان میوه از دیگر ویژگی‌های این منطقه به شمار می‌آید.

    مزایای سرمایه گذاری در تهراندشت

    تهراندشت شامل چه مناطقی می‌شود؟

    این منطقه شامل محلات و 17 روستای مختلف می‌شود که در ادامه نگاهی اجمالی به این مناطق خواهیم انداخت تا ببینید که کدام یک از محلات می‌تواند برای خرید ویلا تهراندشت مناسب باشد.

    روستای سعید آباد:

    این منطقه از وسعت و جمعیت بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار است و به عنوان مرکز این دهستان‌ها به شمار می‌آید به همین دلیل خدمات رفاهی بیشتری نسبت به سایر روستاها دارد.

    روستای سرخاب:

    این روستا نیز یکی از مناطق تهراندشت به شمار می‌آید که به دلیل باغات بسیاری که در آن قرار دارد به نگین سبز و زیبایی در این منطقه تبدیل شده است. دو رودخانه پر آب سرخاب و عباس آباد از رودخانه کردان منشعب شده و از این منطقه عبور می‌کنند. آب و هوای خوش این منطقه سبب شده تا مردمان بسیاری از شهرهای زنجان، آذربایجان، یزد و خراسان اقدام به خرید ملک در این منطقه نمایند. این منطقه از نظر گردشگری و برخورداری از مناطق باستانی قابلیت‌های خوبی دارد به طوری که علاوه بر تپه‌های باستانی، دارای دو امامزاده می‌باشد که زمان ساخت آن‌ها به سال‌های بسیار دور باز می‌گردد. شهرک کارینا در این روستا قرار دارد که به موقعیت بسیار خوبی برای خرید ویلا ارزان و یا حتی خرید ویلا لاکچری در این شهر تبدیل شده است. به طوری که چنانچه اقدام به خرید ویلا تهراندشت بخصوص در این منطقه نمایید می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از آب، برق، گاز، از نگهبانی شبانه‌روزی بهره‌مند شده و در قبال خرید ملک در این منطقه سند تک برگ و یا سند اصلاحات ارضی برای هر قطعه از درختان قدیمی مثمر و غیرمثمر دریافت نمایید. نکته مهمی که لازم است ذکر شود آن است که چنانچه قصد خرید ویلاهای لاکچری در این منطقه را دارید، این منطقه دقیقا خواسته شما را برآورده خواهد کرد زیرا بیشتر ویلاهایی که در این روستا ساخته شده‌اند از المان‌های مدرن و جدید در ویلاسازی برخوردارند.

    روستای نمکلان:

    از دیگر روستاهای این منطقه است که سطح آب‌های زیر زمینی در آن بسیار بالاست به طوری که با حفر چاه‌های نه چندان عمیق می‌توان به این آب‌ها دست یافت. همین امر نیز سبب شده تا خاک این منطقه بسیار حاصل‌خیز باشد به طورلاینسس قالبی که می‌توان به راحتی در این منطقه به کشاورزی و باغداری پرداخت.

    روستای آران:

    این روستا نیز در منطقه تهراندشت واقع شده و به دلیل برخورداری از درختان سرسبز و باغات میوه و .. از دیگر روستاهای این منطقه ممتاز شده است. در این منطقه آبشاری به ارتفاع 15 متر قرار دارد که شرایط خاصی را برای اقامت تفریحی و گذران فصل تابستان فراهم کرده است. بنابراین اگر قصد خرید ویلا ارزان و یا حتی خرید ویلا لاکچری در منطقه‌ای ییلاقی و سرسبز را دارید، ما این منطقه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    ویلا چند

     

    چنانچه قصد خرید ویلا و سرمایه‌گذاری در منطقه تهراندشت را دارید، ما به شما وب سایت ویلا چند به آدرس الکترونیکی https://villachand.com/  را پیشنهاد می‌کنیم زیرا نه تنها در آینده این منطقه با رشد بالاتری نسبت به اکنون مواجه خواهد شد، بلکه شما می توانید از همین شرایط فعلی این منطقه که از آب و هوای بسیار عالی و آرامش فراوانی برخوردار است نهایت استفاده را ببرید. بنابراین در این وب سایت می‌توانید انواع ویلا ارزان تهراندشت تا ویلا لاکچری تهراندشت را مشاهده کرده و از متراژ، نوع ساخت، زیربنا و همچنین ویژگی‌های مختلف آن مطلع شده و سپس برای خرید اقدام نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304686

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم