• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مزایای خرید کولرگازی نو,کارکرده و دست دوم از روشن تهویه

  • کد خبر : 308150
  • 29 آبان 1401 - 23:44
مزایای خرید کولرگازی نو,کارکرده و دست دوم از روشن تهویه

فهرست محتوا مرکز  خرید و فروش کولر گازی  سایت روشن تهویه تمام خدمات مرتبط به کولر گازی را انجام می دهد.   نمایندگی فروش کولر گازی  در بخش فروش، عرضه کننده تمام مدل ها وبرندهای کولر گازی  و در قسمت خدمات پس از فروش تمامی خدمات تعویض و تعمیر کولر گازی درشهر تهران ( تعمیر کولرگازی […]

فهرست محتوا

  • مرکز  خرید و فروش کولر گازی  سایت روشن تهویه تمام خدمات مرتبط به کولر گازی را انجام می دهد.   نمایندگی فروش کولر گازی  در بخش فروش، عرضه کننده تمام مدل ها وبرندهای کولر گازی  و در قسمت خدمات پس از فروش تمامی خدمات تعویض و تعمیر کولر گازی درشهر تهران ( تعمیر کولرگازی در تهران)  و (تعمیر کولر گازی در قم ) است. سایت روشن تهویه همواره در تلاش است  تا دردو بخش فروش و تعمیر،بیشترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ما تضمین می کنیم تمام خدمات  طبق استانداردهای جهانی و ضمانت اصل بودن قطعات گارانتی ما می باشند. خدمات پس از فروش کولر گازی شامل نصب و راه اندازی رایگان  کولر گازی ,ارسال رایگان می باشد.پس هم اکنون تماس بگیرید!

     فروش انواع مدل های کولرگازی

    ماگارانتی می کنیم تمامی مدلها ومارک های کولرگازی موجود در روشن تهویه  اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه اصل بوده.با هربودجه ای که در نظر گرفته اید مشاوران ما شمارا راهنمایی می کنند تابهترین نوع ومدل کولرگازی را انتخاب کنید.

    نگهداری از پکیج در تابستان

    سیستم های آبگرمکن یا پکیج یک کار باورنکردنی برای تامین آب گرم کافی برای راحتی شما انجام می دهند.  خرابی پکیج نه تنها آسایش شما را مختل می کند بلکه فعالیت های روزانه شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

    در اینجا چند نکته وجود دارد برای نگهداری از پکیج در تابستان:

    یکی از موثرترین راه های مراقبت از  پکیج در تابستان  عایق کاری مخزن و لوله ها است. اگر پکیج شما کمی قدیمی و فرسوده است، بهتر است عایق بیشتری اضافه کنید.عایق نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف حرارت وانرژی دارد، بنابراین مصرف انرژی شما را کاهش می دهد. همچنین به افزایش عمر پکیج کمک می کند. هنگام عایق کاری مخزن، بهتر است با یک تعمیرکار پکیج حرفه ای در تماس باشید.

    اگر قصد دارید پکیج قدیمی خود را با پکیج جدید جایگزین و نصب کنید، هرگز سعی نکنید که این کار را خودتان را انجام دهید. حتی اگر یک پکیج باکیفیت وبهترین برند را داشته باشید، بهترین عملکرد خود را نخواهد داشت و حتی ممکن است در صورت نصب نامناسب، زودتر از موعد از کار بیفتد. برای جلوگیری از اشتباهات و خرابی های پکیج حرفه ای داشته باشید. یک تکنسین حرفه ای در مورد بهترین اندازه پکیج و برند که متناسب با نیاز شما باشد را راهنمایی می کند.

    یک بپکیج بدون مخزن دارای یک فیلتر ورودی هوا است تا گرد و غبار و زباله ها را از دستگاه دور نگه دارد. با این حال، آلودگی به مرور زمان روی فیلترها جمع می شود و کارایی سیستم شما را کاهش می دهد. علاوه بر این، کثیفی بیش از حد نیز می تواند راه خود را به آب شما باز کند. تعویض فیلترها باعث می شود دستگاه شما به خوبی کار کند.

    به طور معمول، پکیج ها 15 سال عمر می کنند. آبگرمکن وپکیج های قدیمی کارآمد نیستند و اغلب خراب می شوند. همچنین در صورت تداوم مشکلات احتمال ترکیدن آنها در هر زمان وجود دارد. اگر دستگاه شما قدیمی شده است، وقت آن است که برای تعویض پکیح برنامه ریزی کنید.

    صرفه جویی در انرژی در گرمایش آب تابستان

    مزایای خرید کولرگازی نو,کارکرده و دست دوم از روشن تهویه

     

    پکیج شما در تمام طول سال کار می کند تا آب گرم را برای شستشوی ظروف، لباسشویی و حمام فراهم کند. استفاده کارآمد از آب گرم فواید زیادی دارد، از راحتی و آسایش بیشتر گرفته تا هزینه های آب و برق کمتر هر ماه. چه پکیج شما کاملا نو باشد و چه چندین ساله، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به کاهش حجم کاری آن در تابستان کمک کنید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و مصرف انرژی و آب در خانه کاهش یابد.

    صرف نظر از فصل، تنظیم دمای پکیج , آب را به اندازه کافی برای تمام نیازهای شما گرم می کند و در عین حال هزینه کلی تولید آب گرم را کاهش می دهد. نگه داشتن دمای پایین پکیج  به جلوگیری از سوختگی و سوختگی تصادفی کمک می کند، به خصوص اگر در خانه خود بچه دارید. اگر پکیج شما در فضای باز قرار دارد، مثلاً در کمد دیواری یا بالکن بیرونی، دما را کمی بیشتر کاهش دهید. گرمای محیطی هوای تابستان باعث کاهش اتلاف گرما از طریق دیواره های مخزن می شود و آب شما را بدون نیاز به مصرف سوخت اضافی یا برق گرمتر نگه می دارد. اگر در تعطیلات تابستانی مسافرت می‌روید که بیش از چند روز طول می‌کشد، پکیج خود را روی حالت «تعطیلات» (یا پایین‌ترین دمای آن) قرار دهید تا از صرفه‌جویی بیشتر در زمانی که هستید لذت ببرید.

    علاوه بر این نکات و ترفندها، تکنیسین شما می تواند به شما کمک کند تا پکیج خود را برای عملکرد کارآمد در تابستان و در طول سال حفظ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پکیج و تهویه مطبوع ما در تهران به وب سایت ما نگاهی بیندازید.

    گروه روشن تهویه تعمیر پکیج درتهران , تعمیر پکیج در شمال تهران , تعمیر پکیج در جنوب تهران , تعمیر پکیج در شرق تهران , تعمیر پکیج در غرب تهران , با تکنیسین های باتجربه و استفاده از قطعات اصل انجام می دهد. بامادرتماس باشید.

    جابجایی رادیاتور شوفاژ

    گاهی اوقات ما به اطراف اتاق نگاه می کنیم و ظاهر اتاق را تغییر دهیم این تغییر می تواند رنگ یا کاغذ دیواری باشد، فرش یا پرده باشد. یکی از کارهایی که برای رنگ کردن دیوار یا کاغذ کردن پشت رادیاتور باید انجام دهیم جابجا کردن رادیاتور می باشد.

    قبل از انجام هر کاری، ابزارهای مورد نیاز خود را جمع آوری کنید -چیزی بدترین ازاین نمی باشد که متوجه شوید به حوله نیاز دارید یا آچار ندارید، و یا اینکه متوجه شوید حوله یا آچار را دارید. اما شما آن را دور از دسترس زمین گذاشتید و حالا یک رادیاتور سنگین در دست دارید…

    مراحل جابجایی رادیاتور شوفاژ

     

    مزایای خرید کولرگازی نو,کارکرده و دست دوم از روشن تهویه

     

    کلید رادیاتور (معروف به کلید هواگیری. این ابزار کوچکی است که هوا را از رادیاتور خارج می کند، در یک سوکت در بالای رادیاتور قرار می گیرد)

    آچار قابل تنظیم (یا یک آچار معمولی که مناسب است، ابتدا آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید)

    سینی غلتکی رنگ (اگر یکی از اینها را ندارید، چند ظروف پلاستیکی قدیمی تهیه کنید. آنها باید به اندازه کافی کم عمق باشند تا در زیر رادیاتور قرار بگیرند اما به اندازه کافی بزرگ باشند تا مقدار مناسبی آب مصرف کنند)

    سیستم را خنک کنید.این واضح است اما گاهی اوقات نادیده گرفته می شود. قبل از شروع کار مطمئن شوید که رادیاتور و لوله ها کاملا سرد هستند. اگر در فصل زمستان کار می کنید،باید یک منبع گرمایشی جایگزین داشته باشید مانند بخاری برقی. شما واقعاً نمی خواهید با آب جوشی که از یک رادیاتور داغ بیرون میزند شوکه شوید، ویا در یک اتاق سرد شروع به جابجایی رادیاتور کنید.

    یک محل برای رادیاتور انتخاب کنید.هنگامی که رادیاتور را برداشتید،  به جایی نیاز دارید که آن را بگذارید. در حالت ایده‌آل، این باید در اتاق دیگری باشد، اما اگر این امکان وجود ندارد، فضای دیواری را در اتاقی که در حال تغییر آن هستید انتخاب کنید تا رادیاتور را به آن تکیه دهید. سطح زمین را با حوله بپوشانید تا چکه های باقی مانده به خوبی گرفته شود و کف شما را خراب نکند. اگر می‌خواهید رادیاتور خود را تمیز کنید، حوله بالایی را کمی خیس کنید .

    ببینید چقدر در رادیاتور باز می شود.بررسی کنید که چقدر انعطاف پذیری در لوله های رادیاتور وجود دارد. گاهی اوقات، به خصوص اگر یک کف بتنی یا لمینت بالای لوله کشی موجود گذاشته شده باشد، ممکن است فضای بسیار کمی برای مانور وجود داشته باشد و در این صورت، ایده خوبی است که از کسی برای برداشتن رادیاتور کمک بگیرید.

    به سطح فشار رادیاتور توجه کنید.اگر سیستم گرمایشی تحت فشار دارید، یک صفحه کوچک روی پکیج وجود دارد، فشار را در ذهن خود یادداشت نکنید، گوشی خود را بردارید و عکس بگیرید. به این ترتیب، اگر هر گونه تاخیر یا حواس پرتی در فرآیند دارید، یک عکس از صفحه کوچک دارید.

    شیر تنظیم کننده ترموستاتیک (TRV) را صفر یا خاموش کنید.TRV ها تنظیم شده اند تا به طور خودکار در دمای مشخصی باز شوند. اگر دمای اتاق پایین بیاید، دریچه باز می شود و در هنگام برداشتن رادیاتور باعث ایجاد آبریزش شدید می شود.

    دریچه های رادیاتور را ببندید.در هر انتهای رادیاتور یک سوپاپ وجود دارد، در سیستم‌های مدرن یکی احتمالاً سپر قفل و دیگری شیر تنظیم کننده ترموستاتیک (TRV) یا یک شیر سر چرخ است – که اعداد روی آن به شما امکان می‌دهد. برای تنظیم میزان گرمایی که هر رادیاتور تولید می کند. سوپاپ‌ها به راست می‌پیچند تا بسته شوند، از چپ برای باز شدن می‌چرخند.

    رادیاتور را تخلیه (هواگیری رادیاتور) کنید.یک مهره بزرگ، احتمالاً در دو طرف رادیاتور، بین رادیاتور و شیرها وجود دارد، و شما می خواهید مهره ای را در انتهای مخالف TRV قرار دهید. دور لوله و زیر رادیاتور را با حوله های قدیمی بپوشانید و سینی غلتکی رنگ یا سینی غذاخوری خود را در دسترس داشته باشید. این مهره را با آچار قابل تنظیم خود باز کنید، به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از پیچاندن شیر روی لوله، آن را در مقابل چرخش نگه دارید، سپس شیر تخلیه در بالای رادیاتور را با کلید رادیاتور شل کنید تا آب شروع به نشت کند. آن را در سینی بگیرید و وقتی سینی تقریباً پر شد مهره را سفت کنید تا بتوانید سینی را داخل سطل خالی کنید. مهره را باز کنید تا این کار تکرار شود تا رادیاتور خالی شود.

    رادیاتور را بردارید.رادیاتور را کمی به سمت بالا بلند کرده و از براکت ها دور کنید و چند قدم به عقب برگردید و آن را صاف نگه دارید، سپس آن را به محل نگهداری که برای آن آماده کرده اید منتقل کنید. به یاد داشته باشید که آخرین آب رادیاتور می‌تواند بسیار کدر و سیاه باشد، بنابراین وقتی آن را حمل می‌کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که شخص دیگری آن اسفنج را در دست دارد تا بتواند خم شود و هر قطره‌ای را که بیرون می‌آید پاک کند.

    نکته– مانند یک حرفه ای نگهداری کنید. شیرهای رادیاتور مستعد گیر کردن هستند و حتی ممکن است زنگ بزنند. یک روان کننده مناسب که در این مرحله اعمال می شود، می تواند در آینده از مشکلات شیرهای گیر کرده جلوگیری کند. به سادگی روان کننده انتخابی خود را روی یک پارچه تمیز اسپری کنید و به آرامی روی ناحیه دریچه بمالید. این عمل را با لوله کشی رادیاتور خود تکرار کنید. به عنوان یک امتیاز، اگر رنگ را بر روی لوله های رادیاتور خود چکه کنید یا اسپری کنید، اگر لوله ها به آرامی با روان کننده پوشانده شده باشند، برداشتن آن بسیار آسان تر خواهد بود.

    دیوار خود را رنگ یا کاغذ کنید، و اگر در حال رنگ کردن رادیاتور خود هستید، این زمان آن است که این کار را انجام دهید. از رنگ مخصوص رادیاتور استفاده کنید که برای فلز طراحی شده و در برابر تغییر رنگ در دمای بالا مقاومت می کند. وقتی رادیاتور سرد است رنگ بزنید و بگذارید خشک شود. مطمئن شوید که رنگ به طور موثر خشک می شود. اکثر رادیاتورهای مدرن امروزه مینای اجاق گاز هستند، بنابراین نیازی به رنگ آمیزی آنها نیست!

    رادیاتور را بعد از رنگ کردن  مجدد به محل اصلی آویزان کنید.

    رادیاتور را روی براکت‌های آن آویزان کنید، هرگونه درج پلاستیکی کوچک روی براکت‌های رادیاتور نیز باید تعویض شود.

    هر دو مهره را ببندید تا شیرها دوباره به رادیاتور متصل شوند.

    شیر تخلیه را با استفاده از کلید رادیاتور کاملاً ببندید.

    TRVرا به موقعیت اصلی خود بازگردانید.

    حالا شیر دیگر را به سمت چپ بچرخانید تا باز شود و اجازه دهید رادیاتور پر شود.

    از کلید رادیاتور برای آزادسازی هوای محبوس شده با باز کردن دریچه تخلیه در صورت لزوم استفاده کنید.

    منبع: سایت https://www.roshantamir.ir

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308150

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم