• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مراکز خرید شهر وان

  • کد خبر : 305432
  • 24 مرداد 1401 - 19:41
مراکز خرید شهر وان

یکی از بهترین پیشنهادهایی که در سفر به ترکیه و شهر وان برای مسافران عزیز وجود دارند خرید می باشد البته ایرانی ها در فصل تابستان بیشتر سفر به وان را انتخاب می کنند ولی فصل پاییز و بهار هم به عنوان بهترین زمان ها برای خرید به شمار می رود؛ در هر صورت آب […]

  • یکی از بهترین پیشنهادهایی که در سفر به ترکیه و شهر وان برای مسافران عزیز وجود دارند خرید می باشد البته ایرانی ها در فصل تابستان بیشتر سفر به وان را انتخاب می کنند ولی فصل پاییز و بهار هم به عنوان بهترین زمان ها برای خرید به شمار می رود؛ در هر صورت آب و هوا در تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و برفی در شهر وان حاکم است و در فصل پاییز و بهار هوا متعدل می باشد.

    برای تور وان می توانید با یک تیر دو نشان بزنید یعنی علاوه بر اینکه از جاذبه های دیدنی و گردشگری وان استفاده می‌کنید بلکه خرید ماهانه یا حتی سالیانه خودتان را هم انجام بدهید البته باید به میزان وزن بارتان در زمان سفر هم دقت کنید. در شهر وان سوغاتی های معروف و اجناس مختلفی در بازارهای سنتی و تاریخی وان وجود دارد و مرکز خریدهای لوکس و مدرن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند؛ برندهای بسیار شناخته شده و معتبری در مرکز خریدهای وان وجود دارد که به راحتی دسترسی به آنها مهیا بوده و میتوان برای خرید از آنها استفاده کرد.

    هر آنچه که بخواهید نظیر زیورآلات، قالی های ترک و فرش هایی با نقش های رنگارنگ، ظروف برنجی و مسی، صنایع دستی، قهوه جوش، قلیان، خوردنی های شیرین و خوشمزه، لباس های برند، لوازم منزل و…. در این بازارها وجود دارد. اما در وان ترکیه مرکز خریدهای متعددی قرار گرفته است که از اصلی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • Van AVM
    • مرکز خرید فلو
    • بازار روس ها
    • مرکز خرید وان متروپولیتن مال
    • آیدین پریهان
    • تورکوز مال
    • مرکز خرید آتایوس سیلور
    • مرکز خرید مُرکس چانتا
    • اَپل استور وان
    • فروشگاه کفش اسپورت کوتکس
    • فروشگاه آدیداس وان
    • مرکز خرید هامل
    • مرکز خرید ماوی دوشلر نیکاح شکرلری

    البته اگر به وان سفر کرده باشید می‌دانید که بجز این مراکز خرید بزرگ وان که می‌توانید از آن‌ها انواع محصولات برند را تهیه کنید بلکه بازارهای محلی کوچکی نیز وجود دارد که سر زدن به آنها و خرید قطعا برایتان لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

    مراکز خرید شهر وان

    اگر قصد خرید عمده را دارید می توانید از مراکزی چون کاردم، مُمتِکس، چاینا برندز، علی بابا، طاها گروپ و کلاب فشن استفاده نمایید.

    مرکز خرید AVM: یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین مرکز خرید هایی که در ترکیه در شهر وان وجود دارد مرکز خرید ای وی ام  می باشد؛ افرادی که عاشق بازارگردی و خرید هستند قطعاً می توانند در مرکز خرید AVM تجربه های لذت بخشی را برای خودشان ایجاد کند و یک خرید به یاد ماندنی با قیمت های مناسب را تجربه نمایند؛ در این مرکز خرید حدود ۹۰ برند شناخته شده نمایندگی دایر کرده‌اند و یک سینمای ۷ بعدی بزرگ و دیدنی نیز در آن قرار دارد و از نظر موقعیت دقیق قرارگیری در بلوار جمهوری شهر دیدنی وان واقع شده است.

    برای خرید پوشاک، هایپر مارکت، فروشگاه های لوازم الکترونیک و هوشمند، کافه و رستوران های مختلف می توانید از این مرکز خرید استفاده کنید البته به محض وارد شدن به آن با پنج طبقه روبرو می شوید که حدوداً ۳۰ هزار متر مربع وسعت دارد و در بخش زیر زمین هم دارای دو طبقه است؛ همچنین از نظر سرگرمی نیز بسیار مجهز است و امکانات تفریحی را در اختیار افراد قرار میدهد. جالب است که بدانید مراجعان و بازدید کنندگان این مرکز خرید به قدری زیاد هستند که آن را تبدیل به یکی از معروفترین ها در شهر وان نموده است و در سال نمایشگاههای مختلفی در آن دائر می گردد.

    مرکز خرید فلو : یکی دیگر از بهترین مرکز خریدهای که نباید در شهر وان آن را از دست بدهید مرکز خرید فلو می باشد. مرکز خرید فلو ترکیه به عنوان یکی از بهترین ها برای خرید کفش به شمار می‌رود و میتوان آن را به عنوان یکی از بزرگترین فروشنده های کفش معرفی کرد که در آن انواع پوشاک اسپرت و کفش با مارک اصلی را می توانید در اختیار داشته باشد.

    فروشگاه فلو با وسعتی بیش از 100 هزار متر مربع در حوزه فروش کفش های مردانه و زنانه مشغول به فعالیت است و دسترسی مشتریان عزیز را به انواع کفش ها در برندهای معتبر جهانی محیا نموده است.

    بازار روس ها: یکی از بازارهای محلی که در وان ترکیه بسیار شنیده میشود بازار روس ها است و می توانید برای یک خرید ارزان قیمت این بازار را انتخاب کنید. همه چیز در بازار روس ها وجود دارد و می توانید برای خرید انواع محصولات و پوشاک نظیر کفش، اجناس خیاطی و خرازی، پوشاک مختلف، بدلیجات و… از آن استفاده کنید؛ البته میزان تفاوت قیمت محصولات در بازار روس ها نسبت به مرکز خرید های مجلل ممکن است زیاد باشد چرا که این بازار محلی دارای زرق و برق آنچنانی نیست و نیازی هم ندارد که شما در وان تاکسی بگیرید یا به اتوبوس سوار شوید تنها کافیست چند دقیقه پیاده روی کنید تا به بازار روس ها برسید. این بازار شبیه به یک سوله میباشد که شامل غرفه های متفاوتی است و در هر غرفه محصولی به فروش میرسد.

    اگر با کودکان خود در بازار روس ها گشت و گذار کنید میتوانید انواع اسباب بازی های زیبا را با قیمت های بسیار مناسب برای آن ها خریداری نمایید؛ در وان بازار روس ها معروف است و از هر ترکی که سوال کنید موقعیت آن را به شما نشان میدهد ولی از میدان بش پول به سمت هتل اورارتو بروید و کمی جلوتر به سمت چپ بپیچید تا بازار روس ها را ببینید.

    با وجود اینکه گردشگران بسیار زیادی که به ترکیه و شهر دیدنی وان سفر می کنند معمولا برای خرید به سراغ فروشگاه ها و مرکز خریدهای مجلل به دنبال محصولات برند هستند ولی رفتن به بازار روس ها می تواند تجربه ای متفاوت و لذت بخش را برای شما حاصل نماید. مطمئن باشید دست خالی از این بازار بیرون نمی روید و تنوع بالایی محصولات موجب خرید خواهد شد و به دلیل نداشتن قیمت و اتیکت میتوانید از فروشنده تخفیف هم بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305432

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم