• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
2

مراقب تماس‌های ناشناس در ارتباط با «بیمه سلامت» باشید

  • کد خبر : 239121
  • 01 تیر 1400 - 13:37
مراقب تماس‌های ناشناس در ارتباط با «بیمه سلامت» باشید

مدیرکل بیمه سلامت اصفهان گفت: در صورتی که تماسی از سوی بیمه سلامت با بیمه شدگان در خصوص دریافت مبلغ برای دریافت کارت اعتباری انجام شد بیمه شدگان به هیچ وجه اعتماد نکنند چراکه این افراد سودجو و فرصت طلب هستند. به گزارش خبرآنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت […]

  • مدیرکل بیمه سلامت اصفهان گفت: در صورتی که تماسی از سوی بیمه سلامت با بیمه شدگان در خصوص دریافت مبلغ برای دریافت کارت اعتباری انجام شد بیمه شدگان به هیچ وجه اعتماد نکنند چراکه این افراد سودجو و فرصت طلب هستند.

    به گزارش خبرآنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان ، حسین بانک با بیان اینکه یک میلیون و پانصد هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت در استان اصفهان قرار دارند، افزود: بیش از ۷۵ درصد افراد تحت پوشش بیمه سلامت خدمات بیمه ای خود را به صورت رایگان دریافت می کنند.

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات بخش درمان اشتباهات ناشی از ناخوانا بودن نسخ تجویزی است که با بهره گیری از نسخه نویسی الکترونیک این اشتباهات از بین رفته و کمک زیادی در حوزه درمان به بیماران و مراجعین کند.

    مدیرکل بیمه سلامت اصفهان با اشاره به مزایایی چون بالا بودن سرعت، دقت و شفافیت آماری نسخه نویسی الکترونیک، گفت: شفاف سازی اطلاعات وآمار سازمان های بیمه گر، شفاف سازی اطلاعات بیمه شدگان و موسسات طرف قرارداد و تکمیل بانک اطلاعاتی پرونده سلامت جهت حوزه های تصمیم گیر نظام سلامت کشور از جمله اهداف نسخه نویسی الکترونیک است.

    بانک اضافه کرد: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت (خدمات غیر حضوری) به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc و یا با اجرای کد دستوری #۱۶۶۶* از آخرین وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند.

    وی اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر درمان پایه کشور، هرگونه موضوعی در خصوص بیمه کردن افراد تحت پوشش خود را از طریق سایت رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس www.ihio.gov.ir و یا از طریق صدور پیام در رسانه های جمعی، اطلاع رسانی می کند و در صورتی که تماسی با بیمه شدگان در خصوص دریافت مبلغ برای دریافت کارت اعتباری گرفته شد بیمه شدگان به هیچ وجه اعتماد نکنند چراکه این افراد سودجو و فرصت طلب هستند.

    مدیرکل بیمه سلامت اصفهان یادآور شد: سازمان بیمه سلامت هرگز برای بیمه کردن افراد، از تماس تلفنی استفاده نکرده و از این پس هرگونه تماس در این راستا در خصوص بیمه پایه یا مواردی از این قبیل که باعث تهدید همشهریان در خصوص بیمه پایه آنان یا ابطال دفاتر بیمه شدگان و مواردی از این قبیل باشد، کاملا کذب و جعلی است و همشهریان حتما با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران و یا پرتال شکایات سازمان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir موضوع را اطلاع دهند.

    48

    منبع : خبرآنلاین  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239121

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم