• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در آستانه هفته بسیج اصناف برگزار گردید

  • کد خبر : 9531
  • 01 شهریور 1397 - 11:16
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در آستانه هفته بسیج اصناف برگزار گردید

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، به مناسبت هفته بسیج اصناف، طی ضیافت شامی، با حضور غلامرضا حسن پور اشکذری مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، در تالار سرو سعادت آباد تهران برگزار گردید.

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، به مناسبت هفته بسیج اصناف، طی ضیافت شامی، عصر امروز شنبه 20 مرداد ماه 97، با حضور غلامرضا حسن پور اشکذری مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل تالار سرو سعادت آباد تهران برگزار گردید.

    بنا به این گزارش، در این ضیافت شام که جمعی از اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نیز حضور داشتند، متاسفانه فردی به اصطلاح خبرنگار، در یک حرکت رفتاری غیرحرفه ای و ناپسند، در جهت تخریب تعدادی از همکاران خبرنگار خود برآمد و باعث رنجش و دلخوری و ایجاد سوء تفاهم میان آنها و مدیر روابط عمومی بسیج اصناف شد. نا گفته نماند، این فرد در صحبت با مدیر روابط عمومی مراسم، ادعا کرده بود که این افراد خبرنگار نبوده و برای منظور خاصی(…) برای این ضیافت آمده اند! این حرکت زشت خبرنگار که گویا مدیر روابط عمومی را هم تحت تاثیر قرار داده بود، باعث ایجاد ناراحتی و در ادامه اعتراض شدید این دسته از خبرنگاران را به همراه داشت. طبق شواهد و قراین موجود، غیر خبرنگار بودن این افراد، کاملا خلاف واقع بوده و این خبرنگاران سالیان سال است که در عرصه رسانه فعالیت می کنند و مورد تائید همکارانشان نیز می باشند. نکته دیگر اینکه، در این ضیافت شام، خبرنگار مذکور، که در صدد تخریب خبرنگاران دیگر برآمده بود، خودش به شکل خانوادگی در این محفل خبری حضور بهم رسانده بود. مطمئنا چنین حرکات زشت و دور از اخلاق عده ای به اصطلاح خبرنگار، برای تخریب سایر همکاران خود، برای رسیدن به مقاصد و منافع شان، در آینده ی نزدیک مطمئنا بی جواب نخواهد ماند و فضای رسانه را که متاسفانه این روزها هم چندان آرام نیست، ملتهب تر خواهد کرد!

     

    گفتنی است، هفته بسیج اصناف، با شعار «بسیج اصناف: چهل سال اقتدار و افتخار»، از روز دوشنبه 29 مرداد ماه آغاز و تا 4 شهریور ماه سالجاری ادامه می یابد.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    بیانیه به مناسبت هفته بسیج اصناف:

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=9531

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم