• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مدیر کل امور مالیاتی استان قم: مالیات موجب توزیع عادلانه درآمد و ثروت می شود

  • کد خبر : 11461
  • 29 شهریور 1397 - 23:46
مدیر کل امور مالیاتی استان قم: مالیات موجب توزیع عادلانه درآمد و ثروت می شود

پول بانک: مدیر کل امور مالیاتی استان قم در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه گفت: پرداخت مالیات موجب می شود تا درآمد به صورت عادلانه در بین اقشار جامعه توزیع شود.

  • پول بانک: مدیر کل امور مالیاتی استان قم در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه گفت: پرداخت مالیات موجب می شود تا درآمد به صورت عادلانه در بین اقشار جامعه توزیع شود.
    به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سهراب امدادی فرد، مدیر کل امور مالیاتی استان قم عنوان کرد : مالیات یک امر اجتماعی و اقتصادی است که یک نوع قرار داد بین مردم وحکومت می باشد و هر اندازه بین این دو تعامل، همکاری و دوستی برقرار باشد، نتایج خوب و مطلوبی در پی خواهد داشت، نتایجی که زمینه ساز شکوفایی و بالندگی جامعه اسلامی خواهد شد.
    وی خاطر نشان کرد: قطعا اگر مردم بدانند که مالیات های جمع آوری شده صرف آبادانی جامعه می شود خودشان با میل و رغبت به پرداخت آن همت می گمارند که در سال های اخیر با تصویب دولت محترم در راستای آبادانی روستاها و شهرهای کوچک سهم دهیاری ها از عوارض دریافتی افزایش قابل توجهی یافته است که از طریق فرمانداری ها توزیع می شود و بی تردید تحول چشمگیری از بعد توسعه و عمران برای روستاها بدنبال خواهد داشت.
    انتشار خبر: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=11461

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم