• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

مدیرعامل ریپل: اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP ادامه پیدا می‌کند

  • کد خبر : 198061
  • 18 اسفند 1399 - 9:49
مدیرعامل ریپل: اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP ادامه پیدا می‌کند

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، در گفت‌و‌گو با شبکه اچ‌بی‌او (HBO) ضمن انتقاد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، گفت که اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP‌ همچ..

  • برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، در گفت‌و‌گو با شبکه اچ‌بی‌او (HBO) ضمن انتقاد از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، گفت که اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP‌ همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

    به گزارش یوتودی، در آخرین قسمت از برنامه «Axios on HBO»، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، گفت که حتی اگر این شرکت به‌خاطر پرونده تشکیل شده در رابطه با اوراق بهادار توکن‌های خود نابود شود، معاملات XRP همچنان ادامه خواهد داشت.

    گارلینگهاوس در این رابطه گفته است:

    اگر صاحب اوراق بهادار هستید، مالکیت [بخشی از] یک شرکت به شما داده شده است، درست می‌گویم؟ اگر ریپل از بین برود، معاملات XRP همچنان ادامه پیدا می‌کند.

    گارلینگهاوس در ادامه افزود که ایالات متحده تنها کشور جهان است که ادعا کرده است XRP می‌تواند یک اوراق بهادار باشد.

    ریپل در ماه دسامبر (دی) با شکایت کمیسیون بورس آمریکا رو‌به‌رو شد. در آن زمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این شرکت را به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده توکن‌های XRP متهم کرد.

    با این حال همان‌طور که حکم صادر شده برای تتراگون (Tetragon)، شرکت سرمایه‌گذاری فعال در بازارهای مالی، نشان می‌دهد، دادگاه در تعیین وضعیت قانونی توکن‌ها حرف آخر را خواهد زد.

    مدیر اجرایی ریپل که به عنوان یکی از متهمان دادخواست همراه با مدیرعامل سابق این شرکت، کریس لارسن (Chris Larsen)، به دادگاه معرفی شده بود، می‌گوید این اقدام کمیسیون بورس و اوراق و بهادار بر کل این صنعت تأثیر منفی خواهد گذاشت.

    وی در این رابطه گفته است:

    این اتفاق تنها برای ریپل بد نیست. به‌طور کلی برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده بد است، سبب جهت‌دهی به این فعالیت می‌شود و این فعالیت را که با کارآفرینی همراه است به خارج از ایالات متحده می‌کشاند. فکر می‌کنم به‌طور کلی نشانه بدی برای آینده صنعت ارزهای دیجیتال باشد.

    ریپل از زمان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، با وجود مشکلات قانونی که در کشور خود داشته است، توانسته با ۱۵ بانک در خارج از ایالات متحده قرارداد همکاری امضا کند.

    مدیرعامل ریپل: اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP ادامه پیدا می‌کند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ریپل: پاسخ کمیسیون بورس را می‌دهیم
    • تاریخ اولین جلسه دادگاه ریپل مشخص شد
    • رشد ۵۰ درصدی قیمت استلار، رقیب ریپل
    • ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود
    • از مانی‌گرام در ارتباط با همکاری با ریپل شکایت شد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198061

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم