• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرعامل توییتر اولین توییت تاریخ را به‌صورت توکن (NFT) به فروش گذاشت

  • کد خبر : 196861
  • 16 اسفند 1399 - 5:49
مدیرعامل توییتر اولین توییت تاریخ را به‌صورت توکن (NFT) به فروش گذاشت

جک دورسی، مدیرعامل و خالق شبکه اجتماعی توییتر، قرار است اولین توییت منتشرشده در این شبکه اجتماعی را در پلتفرم توکن‌های غیرمثلی ولیوبلز (Valuables) به فروش برساند. در حال حاضر بیشترین قیمت پیشنهادی برا..

  • جک دورسی، مدیرعامل و خالق شبکه اجتماعی توییتر، قرار است اولین توییت منتشرشده در این شبکه اجتماعی را در پلتفرم توکن‌های غیرمثلی ولیوبلز (Valuables) به فروش برساند. در حال حاضر بیشترین قیمت پیشنهادی برای خرید این توییت ۲۶۷,۰۰۰ دلار است.

    به گزارش کوین دسک، آخرین قیمتی که برای خرید اولین توییت جک دورسی در توییتر که اولین توییت این شبکه اجتماعی هم به حساب می‌آید پیشنهاد شده است، ۲۶۷,۰۰۰ دلار است.

    پلتفرم ولیوبلز بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند و شرکت سِنت (Cent) آن را توسعه داده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ولیوبلز، قابلیت فروش توییت‌هاست؛ کاربران توییتر می‌توانند با تهیه یک رونوشت امضاشده از توییت‌های خود و تبدیل آن به یک توکن NFT، آن را بفروشند.

    توییت جک دورسی و قیمت پیشنهادی

    دورسی در اولین توییت خود، ۲۲ مارس ۲۰۰۶ (۲ فروردین ۱۳۸۵) نوشته بود:

    همین حالا در حال ساخت [حساب] توییترم هستم.

    دورسی یکی از طرفداران بیت کوین به حساب می‌آید و اقدامات مختلفی هم در این حوزه انجام داده است. کش‌اپ (Cash App)، یکی از پروژه‌های شرکت اسکوئر (Square) است که امکان خرید ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. دورسی همچنین در لایتنینگ لبز (Lightning Labs) هم سرمایه‌گذاری کرده است. لایتنینگ لبز یک راهکار لایه دوم شبکه بیت کوین، با هدف افزایش مقیاس‌پذیری شبکه است.

    این اولین بار است که دورسی به نوعی نسبت به شبکه اتریوم علاقه نشان می‌دهد. برخی معتقدند که رونق حوزه توکن‌های غیرمثلی و تصمیم اخیر اسکوئر برای خریداری پلتفرم پخش موسیقی تیدال (Tidal) با یکدیگر مرتبط است. این در حالی است که دورسی چندی پیش با همکاری رپر مشهور، جی‌زی (Jay-Z)، به برنامه‌ای برای توسعه بیشتر بیت کوین در هند و آفریقا کمک کرد.

    حالا و با اقدام اخیر جک دورسی و فروش اولین توییتِ توییتر، این احتمال وجود دارد که آتش حوزه توکن‌های غیرمثلی داغ‌تر هم بشود.

    مدیرعامل توییتر اولین توییت تاریخ را به‌صورت توکن (NFT) به فروش گذاشت

    در این باره بیشتر بخوانید

    • مدیرعامل توییتر: تنها ارز دیجیتالی که دارم بیت کوین است !
    • مدیرعامل توییتر اعلام کرد: در پرداخت‌های روزمره از بیت کوین استفاده می‌کنم !
    • جک دورسی ۲۸ درصد کل ثروتش را برای مقابله با کرونا اهدا کرد
    • ۷ میلیارد دلار بیت کوین حالا در دست شرکت‌های عمومی است
    • مدیرعامل توییتر نود بیت کوین خود را اجرا کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=196861

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم