• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بایننس: نه خانه دارم، نه ماشین، فقط ارز دیجیتال!

  • کد خبر : 220215
  • 23 فروردین 1400 - 4:59

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، در صحبت‌های اخیر خود اذعان کرده است بیشترین پولی که خرج می‌کند، برای خرید لپ‌تاپ‌هایش است! او در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت هیچ ماشین یا خانه‌ای ندارد و فقط ارز ..

  • چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، در صحبت‌های اخیر خود اذعان کرده است بیشترین پولی که خرج می‌کند، برای خرید لپ‌تاپ‌هایش است! او در بخش دیگری از مصاحبه خود گفت هیچ ماشین یا خانه‌ای ندارد و فقط ارز دیجیتال می‌خرد.

    به گزارش کریپتواسلیت، چانگ‌پنگ ژائو، از میلیاردرهای حوزه ارزهای دیجیتال و مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده است که تقریباً تمام پول خود را در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. او همچنین مدعی شده هیچ پول فیات، خانه و یا اتومبیلی ندارد.

    ژائو در پاسخ به سؤال مصاحبه‌کننده که از او پرسید، چه مقدار از ثروتش را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است، گفت:

    می‌توانم بگویم تقریباً ۱۰۰ درصد. من هیچ پول فیاتی ندارم، وسایل فیزیکی که متعلق به من است تقریباً در برابر ثروت خالص من قابل چشم‌پوشی است. لذا این یک تغییر مفهومی است.

    گفتنی است مدیرعامل بایننس با گذاشتن لینک مقاله‌اش در حساب توییتر خود از عوامل بلومبرگ برای انجام این مصاحبه عمیق، تشکر کرده است.

    بر اساس اظهارات ژائو در مصاحبه مذکور، او طرفدار ارزهای فیات سنتی و یا دارایی‌های فیزیکی نیست، زیرا آن‌ها «نقدنشونده» هستند. به این معنی که نمی‌توان آن‌ها را به‌سرعت خرید و فروش کرد.

    به‌عنوان مثال، ژائو این خاطره را بازگو می‌کند که در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) قصد داشته آپارتمانش را بفروشد تا به یک سرمایه‌گذار اولیه بیت کوین تبدیل شود. با این حال فرایند فروش آپارتمان بیش از آنچه انتظار داشته به طول انجامیده است.

    او توضیح می‌دهد:

    مدتی طول کشید. آن موقع بخش زیادی از ثروت خالص من را آپارتمانی تشکیل می‌داد که در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) در شانگهای خریده بودم. آن زمان [سال ۲۰۱۲] من کمی بیت کوین خریده بودم و در حال آشنایی با آن بودم. خیلی زود به بیت کوین علاقه‌مند شدم و عجله زیادی داشتم تا آپارتمانم را فروخته و بتوانم در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنم؛ اما فرایند فروش آپارتمان بسیار طولانی شد.

    ژائو همچنین خاطرنشان کرده که از آنجا که نقدینگی بیش از هر چیز دیگری برای او اهمیت دارد، ترجیح می‌دهد اصلاً مالک چیزی نباشد؛ بنابراین از نظر او دارایی‌هایی مانند خانه و اتومبیل به‌اندازه کافی نقدشونده نیستند؛ زیرا به‌محض اینکه این دارایی‌ها را خریداری کردید به‌راحتی نمی‌توانید با آن معامله انجام دهید.

    او می‌افزاید:

    شما می‌توانید یک آپارتمان اجاره کرده و یا در هتل اقامت کنید که به شما نقدینگی بسیار بالاتری می‌دهد. من از ارزهای دیجیتال برای خرید ارز فیات و خرید خانه استفاده نمی‌کنم، من فقط می‌خواهم در دنیای ارزهای دیجیتال باشم و در آینده برنامه‌ای برای تبدیل ارزهای دیجیتالم به ارز فیات ندارم.

    وقتی مصاحبه‌کننده از مدیرعامل بایننس پرسید لوکس‌ترین چیزی که خریده چه بوده است، او در پاسخ به خرید پنج یا شش لپ‌تاپ اشاره کرد و گفت:

    من در حقیقت خیلی زود لپ‌تاپ‌هایم را خراب می‌کنم، آنها خراب می‌شوند. به‌محض آنکه مدل جدیدی به بازار می‌آید، یکی از آن‌ها را خریداری می‌کنم. من وسایل زیادی می‌خرم؛ اما آن‌ها وسایل گرانی به‌حساب نمی‌آیند. من اتومبیل و خانه‌ای ندارم.

    گفتنی است در اوایل ماه مارس (اسفند) مؤسسه تحقیقاتی چایناز هورون (China’s Hurun) فهرست ثروتمندترین افراد صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین را منتشر کرد. در این فهرست چانگ‌پنگ ژائو با ثروت خالص ۸ میلیارد دلاری در رده سوم این فهرست قرار گرفت. برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین بیس، با ۱۱٫۵ میلیارد دلار ثروت خالص در رده اول و سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل صرافی FTX، با ۱۰ میلیارد دلار در رده دوم قرار گرفت.

    The post مدیرعامل بایننس: نه خانه دارم، نه ماشین، فقط ارز دیجیتال! appeared first on ارزدیجیتال.

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=220215

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم