• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد که رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ هزار میلیون تومان صادر شده است.

  • کد خبر : 337667
  • 25 آذر 1402 - 0:08
مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد که رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ هزار میلیون تومان صادر شده است.

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد که به دستور رئیس‌جمهور، سرمایه این بانک افزایش خواهد یافت. او اعلام کرد که یک رای محکومیت گروه عظام برای پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان صادر شده است. همچنین، اظهاراتی داشت در مورد مذاکرات با شرکت‌های بزرگ مانند شرکت ملی مس، ایران خودرو و گروه صنعتی گلرنگ، و همچنین تلاش […]

  • مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد که به دستور رئیس‌جمهور، سرمایه این بانک افزایش خواهد یافت. او اعلام کرد که یک رای محکومیت گروه عظام برای پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان صادر شده است. همچنین، اظهاراتی داشت در مورد مذاکرات با شرکت‌های بزرگ مانند شرکت ملی مس، ایران خودرو و گروه صنعتی گلرنگ، و همچنین تلاش برای افزایش سهم بانک مسکن در بازار سرمایه.

    مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد که بر اساس هدف‌گذاری تا پایان سال، بانک مسکن تغییراتی خواهد داشت. او گفت: بر اساس مذاکرات با وزارت راه و شهرسازی، درخواست کردم تا منابع مالی سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به بانک مسکن منتقل شود تا گردش مالی در بانک بهبود یابد.

    همچنین، مدیرعامل اعلام کرد که پرونده‌های مربوط به ابربدهکاران بانکی پس از 13 سال در دادگاه مفتوح رسیدگی شده و رای قطعی صادر شده است. این رای نه تنها بر بانک مسکن بلکه بر تمام شبکه بانکی کشور اثر گذاشته است. وی تأکید کرد که گروه عظام یکی از پرونده‌های شبکه بانکی است و پس از صدور رای محکومیت به میزان یک میلیارد و 600 میلیون درهم، 22 همت به نفع سیستم بانکی شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=337667

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم