• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور: آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند

  • کد خبر : 245926
  • 28 مرداد 1400 - 19:10
مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور: آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند

پول بانک: سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شریف ایران است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن الگو گرفت و بهره جست.

  • متن پیام مدیرعامل بانک دی به این شرح است:
    «بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام بر آزادمردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کردند و با سرافرازی به آغوش میهن بازگشتند. آزادگان ایران اسلامی، قهرمانان ملی این آب و خاک، اسطوره‌های بردباری و شکیبایی این مرز پرگهر و الگوهایی متعهد، جان برکف و باورمندند.
    بیست‌وششم مرداد، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز پرافتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و بر غرور و فخر ملی‌مان افزود. این روز، یادآور ایامی است پر از شور و شعور و شادی معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشته و دارند؛آزاد‌مردانی که در زنجیر اسارت تا عرش عزت پرواز کردند و صبوری خانواده‌هایشان در دوره اسارت، مایه افتخار و مباهات بود.
    سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت شریف ایران است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن الگو گرفت و بهره جست.
    تاریخ ایران و انقلاب اسلامی رشادت‌ها و افتخارات فراوان به خود دیده، اما تاریخ هشت سال دفاع جانانه شیرمردان و شیرزنان سرزمین‌مان، جایگاه ویژه‌ای دارد و در این تاریخچه افتخارآفرین، آزادگان شجاع و غیرتمند که دوری و شکنجه و ناجوانمردی‌های رژیم بعث را به جان خریده و رسم آزادگی را به مردم ایران نشان دادند، نقشی بی‌بدیل و شاخص دارند.
    آزادگان، وارثان شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس‌اند که با صبر و ایمانی راسخ و با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار، شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند.

    آزادگان غیور کشور، سرمایه‌های گرانمایه‌ای هستند که همچنان راه امام(ره) و شهدا را ادامه می‌دهند و مصداقی از شجاعت، ایثار، ازخودگذشتگی و وطن‌پرستی‌اند.

    اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ارزش‌آفرین دی، این روز خجسته و تاریخی را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سلامتی و توفیق روزافزون همه آزادگان افتخارآفرین را از خداوند متعال مسئلت دارم.
    خاطره‌ی مجاهدت‌های این عزیزان، که در راه دفاع از دین، ناموس و آب و خاک، بهترین سال‌های عمر خود را در سخت‌ترین شرایط سپری کردند، تا همیشه‌ تاریخ در صفحه افتخارات و تقویم رشادت‌های کشورمان ثبت خواهد ماند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=245926

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم