• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

محلات حاشیه‌ای اصفهان برخوردار از خدمات بیمه سلامت

  • کد خبر : 284261
  • 18 بهمن 1400 - 13:15
محلات حاشیه‌ای اصفهان برخوردار از خدمات بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب به خدمات سلامت در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار است که با اجرای آن، برای ساکنان این محلات بیمه همگانی سلامت به شکل رایگان صادر می‌شود. به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدحسین صفاری با بیان اینکه یکی از اولویت […]

  • مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب به خدمات سلامت در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار است که با اجرای آن، برای ساکنان این محلات بیمه همگانی سلامت به شکل رایگان صادر می‌شود.

    به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدحسین صفاری با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب به خدمات سلامت در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار است، اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه های توسعه نظام سلامت است که با اجرای آن،ساکنان محلات کم برخوردار بیمه همگانی سلامت رایگان صادر و این افراد از خدمات بیمه سلامت بهره مند می‌شوند.

    وی افزود: برای ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات بیمه ای، توسعه و گسترش برنامه پزشک خانواده و کاهش پرداخت از جیب افراد کم بضاعت و بی بضاعت، سازمان بیمه سلامت بر آن است با همکاریهای بین بخشی، نسبت به تکمیل پوشش بیمه درمان تمام شهروندان، به ویژه حاشیه نشینان و ساکنین سکونتگاههای غیررسمی، اقدام کند تا از مزایای بیمه نامه الکترونیک و پزشک خانواده بهره مند شوند.

    مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: در راستای برنامه‌های توسعه خدمات در نظام سلامت در دولت سیزدهم و با هدف حمایت از اقشار مختلف جامعه، طرح پوشش بیمه درمانی تمامی افراد ایرانی خصوصاً ساکنین مناطق کم برخوردار و حاشیه ای استان وباهدف زیر پوشش قرارگرفتن و ارائه خدمات بیمه سلامت از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع به این افراد اجرا می‌شود.

    شایان ذکر است در این طرح که با همکاری نیروهای داوطلب بسیجی محلات به اجرا در می آید افراد فاقد بیمه درمان به صورت رایگان ثبت نام و بیمه سلامت می شوند.

    48

    منبع : خبرآنلاین  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=284261

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم