• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

محدودیت تسهیلات کشاورزی وجود ندارد

  • کد خبر : 288990
  • 12 اسفند 1400 - 15:06
محدودیت تسهیلات کشاورزی وجود ندارد

استاندار لرستان گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به استان اعتبارات خوبی در حوزه کشاورزی مصوب و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .
به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر فرهاد زیویار ساعتی پیش در بازدید از غر..

  • استاندار لرستان گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به استان اعتبارات خوبی در حوزه کشاورزی مصوب و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .

    به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر فرهاد زیویار ساعتی پیش در بازدید از غرفه های هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در خرم آباد که دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و ابراهیمی معاون اقتصادی وی را همراهی می کردند در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتبارات مطلوب حوزه کشاورزی گفت: کشاورزی استان یک ظرفیت ویژه است که هزاران خانواده از آن ارتزاق می کنند که در سفر رییس جمهور بر توجه ویژه به این ظرفیت تاکید کردیم .

    وی افزود : با پیگیری های مستمر پس از سفر اعتبارات خوبی به استان تخصیص داده شد و خوشبختانه محدودیت اعتباری در این حوزه وجود ندارد،

    استاندار لرستان با بیان اینکه در حوزه بانکی مشکلاتی وجود دارد و بدنبال رفع آن هستیم اظهار داشت : در بحث پرداخت تسهیلات از سوی بانکها مشکلاتی وجود دارد و باعث اعتراض کشاورزان و نارضایتی ما شده که قطعا از سوی سیستم بانکی و مدیران استانی بانکها می بایست در اسرع وقت رفع شود و روند تسهیلات تسهیل گردد.

    زیویار در ادامه با اشاره به برنامه افزایش ضریب مکانیزاسیون توسط بخش کشاورزی عنوان کرد : امکاناتی در این خصوص از سوی وزارت جهاد کشاورزی در اختیار استان قرار گرفته و در حال انجام است و در این رابطه به سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کردیم .

    48

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=288990

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم