• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

مجری شبکه CNBC: قیمت کاردانو، ریپل و دوج کوین ممکن است به صفر برسد

  • کد خبر : 308708
  • 15 آذر 1401 - 12:45

مجری شناخته‌شده شبکه سی‌ان‌بی‌سی که خود زمانی از طرفداران بیت کوین بود و عقیده داشت ارزهای دیجیتال باید بخش کوچکی از سبد سرمایه‌گذاری افراد را تشکیل دهند، حالا با گذشت بیش از یک ماه از بحران صرافی FTX..

  • مجری شناخته‌شده شبکه سی‌ان‌بی‌سی که خود زمانی از طرفداران بیت کوین بود و عقیده داشت ارزهای دیجیتال باید بخش کوچکی از سبد سرمایه‌گذاری افراد را تشکیل دهند، حالا با گذشت بیش از یک ماه از بحران صرافی FTX و تأثیرات آن بر بازار، نظری متفاوت پیدا کرده است.

    به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری برنامه مَد مانی (Mad Money)، روز دوشنبه به سرمایه‌گذاران گفت که برای فروش ارزهای دیجیتال خود همچنان زمان دارند.

    او گفته است:

    نمی‌توانید خودتان را سرزنش کنید و بگویید: «هی، برای فروش خیلی دیر شده». حقیقت این است که هرگز برای فروش یک موقعیت سرمایه‌گذاری افتضاح دیر نیست و اگر مالک این دارایی‌های به‌اصطلاح دیجیتالی هستید، باید این کار را انجام دهید.

    فروپاشی صرافی ورشکسته FTX که در اوج خود ۳۲میلیارد دلار ارزش داشت، صنعت ارزهای دیجیتال را زیر ذره‌بین قرار داد و باعث ایجاد زیان فزاینده در بازاری شد که شاهد کاهش قیمت‌ها به‌دلیل افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا بود.

    کرامر، در شرایطی که فدرال رزرو همچنان به سیاست‌های سخت‌گیرانه خود ادامه می‌دهد، نسبت به ماندن در فضای دارایی‌های با ریسک بالا (سفته‌بازانه) هشدار داد. او استدلال خود را تکرار کرد و گفت که سرمایه‌گذاران نباید فریب ارزش بازار کاذب (تورمی) برخی از ارزهای دیجیتال را بخورند.

    او اضافه کرد که انتظار دارد قیمت ارزهای دیجیتالی از جمله ریپل، دوج کوین، کاردانو و پالیگان بسیار بیشتر سقوط کند و حتی ممکن است به صفر برسد.

    کرامر در پایان افزود:

    تتر، یک به اصطلاح استیبل کوین که قرار است ارزش آن به‌‌گونه‌ای به دلار آمریکا پیوند خورده باشد، همچنان دارای ارزش بازار ۶۵میلیارد دلاری است. همچنان یک صنعت یکپارچه از حامیان ارزهای دیجیتال وجود دارد که سخت تلاش می‌کنند تا ارزش همه این دارایی‌ها را بالا نگه دارند. این وضعیت تفاوت چندانی با چیزی که برای سهام‌های بی‌ارزش در خلال سقوط دات کام رخ داد، ندارد.

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308708

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم