• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مبلغ عیدی بازنشستگان 1403 در تامین اجتماعی، لشکری و کشوری: حداقل و حداکثر مقادیر چقدر است؟

  • کد خبر : 341698
  • 15 بهمن 1402 - 11:23
مبلغ عیدی بازنشستگان 1403 در تامین اجتماعی، لشکری و کشوری: حداقل و حداکثر مقادیر چقدر است؟

مبلغ عیدی بازنشستگان بر اساس سال ۱۴۰۳ تامین اجتماعی، لشکری، کشوری و نیروهای مسلح مشخص شده است. بر این اساس، حداقل مبلغ عیدی برای بازنشستگان این گروه‌ها تعیین شده است. این مبلغ بر اساس دستمزد روزانه و سابقه کار بازنشستگان محاسبه می‌شود. مبلغ عیدی بازنشستگان در سال 1403 توسط تامین اجتماعی و نیروهای مسلح مشخص […]

  • مبلغ عیدی بازنشستگان بر اساس سال ۱۴۰۳ تامین اجتماعی، لشکری، کشوری و نیروهای مسلح مشخص شده است. بر این اساس، حداقل مبلغ عیدی برای بازنشستگان این گروه‌ها تعیین شده است. این مبلغ بر اساس دستمزد روزانه و سابقه کار بازنشستگان محاسبه می‌شود.

    مبلغ عیدی بازنشستگان در سال 1403 توسط تامین اجتماعی و نیروهای مسلح مشخص شده است. این موضوع موجب ایجاد سوالاتی در ذهن بازنشستگان شده است.

    بر اساس تصمیمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به ازای هر نفر با توجه به یک فرمول خاص محاسبه می‌شود. همچنین بازنشستگان لشکری و کشوری نیز مبلغ عیدی خود را بر اساس یک فرمول منحصر به فرد دریافت می‌کنند.

    مبلغ عیدی کارگران در سال 1403 بر اساس یک فرمول خاص تعیین شده است. این فرمول بر اساس مصوبه‌ای که در سال 1370 به تصویب رسیده، مبلغ عیدی را برابر با دو برابر حداقل دریافتی کارگران در سال مربوطه معین می‌کند. این حداقل مقدار به عنوان حداقل مبلغ عیدی کارگران تعیین شده است، و امکان پرداخت تا سه برابر حداقل حقوق ماهانه کارگر نیز وجود دارد.

    بنابراین، مقدار مبلغ عیدی کارگران حداقل برابر با دستمزد شصت روز کار اخیر خواهد بود. حداکثر میزان عیدی نیز ممکن است تا سه برابر دستمزد نود روز کار اخیر کارگر باشد.

    در ضمن، برای بازنشستگان و مستمری‌گیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری، مبلغ عیدی در سال جاری میزان حداقل 10 میلیون و 614 هزار تومان و حداکثر 15 میلیون و 922 هزار تومان خواهد بود.

    توجه به قوانین مربوطه نشان می‌دهد که میزان عیدی کارگران نباید از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانونی آن‌ها تجاوز کند. همچنین، پرداخت عیدی به کارگران با کمتر از یک سال سابقه کار الزامی است، و در این حالت، میزان عیدی بر اساس شصت روز دستمزد و تعداد روزهای کاری محاسبه می‌شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341698

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم