• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

مبلغ حقوق بازنشستگان سال 1403 منتشر شد

  • کد خبر : 342311
  • 05 اسفند 1402 - 15:50
مبلغ حقوق بازنشستگان سال 1403 منتشر شد

مبلغ حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ این مقاله به جزئیات این موضوع پرداخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره افزایش حقوق بازنشستگان، این مطلب را مطالعه کنید. همچنین در این مطلب، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و حقوق بازنشستگان کشوری نیز بررسی شده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا از منیبان، در مراسم تجلیل […]

  • مبلغ حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ این مقاله به جزئیات این موضوع پرداخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره افزایش حقوق بازنشستگان، این مطلب را مطالعه کنید. همچنین در این مطلب، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و حقوق بازنشستگان کشوری نیز بررسی شده است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا از منیبان، در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۱۶ بهمن، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، اعلام کرد که دولت سیزدهم با اراده قاطع به تناسب افزایش هزینه‌های زندگی، قصد دارد حقوق بازنشستگان را به‌روز کند.

    حداقل حقوق بازنشستگان چقدر می‌شود؟ او اظهار داشت که این تعهد به حل مسئله حقوق بازنشستگان تا پایان دولت جاری به طول می‌انجامد و در آینده نزدیک، حداقل حقوق ماهیانه آنها به مبلغ نزدیک به ۱۰ میلیون تومان ارتقا خواهد یافت.

    مخبر همچنین به اهمیت رسیدگی به حقوق بازنشستگان با تأکید بر این نکته اشاره کرد که مقدار حداقل حقوق ۶ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی از دیدگاه دولت قابل قبول نیست و لازم است که با راهکارهای سریعتری حل این مسئله پیگیری شود. او از میان راهکارها به پرداخت بدهی دولت به این سازمان اشاره کرد و اعلام کرد که دولت ارزشمندترین بنگاه‌های خود را به مدیریت سازمان تامین اجتماعی واگذار کرده است.

    مبلغ حقوق بازنشستگان سال 1403 منتشر شد

    واقعیت این است که حدود ۵ تا ۶ میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران در کشور از خدمات ۱۸ صندوق بیمه‌ای بهره‌مند هستند. این افراد نیازمند توجه جدی دولت به سیاست‌های گذاری کلان و تنظیم متناسب درآمدها با شاغلین هستند تا شرایط زندگی و معیشت آن‌ها بهبود یابد. عزم دولت برای افزایش سطح درآمد بازنشستگان نشان از این دارد که میزان مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران کافی نیست تا هزینه‌های زندگی آن‌ها را تأمین کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342311

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم