نماد سایت پول بانک

مبارزه با فرارمالیاتی احیای حقوق ملت است

  •  

    به گزارش رسانه مالیاتی ایران، آیت اله خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار با زمانی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی و مدیر کل امور مالیاتی استان اظهارداشت: معتقدترین، توانمندترین مدیران و با استعدادترین کارمندان باید در امور مالیاتی خدمت کنند و فرهنگ مالیاتی باید در جامعه تقویت شود و مردم با مصارف مالیات به خوبی آشنا شوند.
    آیت اله خاتمی، با اشاره به اینکه باید اقتصاد سالم و پاک در جامعه به خوبی ترویج شود و جلوی اقتصاد ناسالم گرفته شود، افزود:کشور ایران از منابع نفتی بسیاری برخوردار است، اما نفت پایان‌پذیر و ناپایدار است و از همین رو باید نسبت به ترویج فرهنگ‌ مالیاتی بیشتر تلاش شود که نیازمند نوآوری و تلاش مضاعف مدیران در این عرصه می باشد.
    نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به این که مدیران مالیاتی با استفاده از اقدامات نظام‌مند خود و با استفاده از ظرفیت رسانه‌های عمومی و سرمایه‌گذاری در فرهنگ‌سازی و حمایت از دستگاههای اجرایی و تبلیغات بیشتر می‌توانند نسبت به فرهنگ‌سازی در این حوزه اقدام کنند،گفت: در این زمینه باید به صورت علمی اقدام کرد و ضمن استفاده از تجربیات پیشین، تجربیات خودمان را در اختیار دیگران قرار دهیم.
    در ادامه این دیدار، معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی نیز ضمن تشکر از رهنمودهای آیت اله خاتمی وحمایت های بی دریغ ایشان از سازمان امور مالیاتی کشور و اداره کل امور مالیاتی استان، افزود: همه ارکان نظام، یک هدف دارند و آن ، اعتلای کشور و مردم است و بهترین شکل اداره کشور ازطریق نقش آفرینی مردم است.
    زمانی هم چنین گفت: باید نظام اقتصادی کشور از طریق مالیات اداره شود چه نفت داشته باشیم و چه نداشته باشیم، مردم باید جهت توسعه، عمران و آبادانی کشور با پرداخت مالیات مشارکت کنند.
    وی طرح جامع مالیاتی را بزرگترین محور تحولات مالیاتی دانست واجرای آن را نقطه عطفی درنظام مالیاتی کشور و ارائه خدمات سریع وآسان به مودیان برشمرد.
    معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی در خاتمه تاکید کرد: تحقق درآمدهای مالیاتی بدون ترویج فرهنگ مالیاتی امکان پذیر نیست و می ‏بایست حس تعلق مردم به سرزمین و کشور را تقویت کرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل