• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تاکیدکرد:

مبارزه با فرارمالیاتی احیای حقوق ملت است

  • کد خبر : 8634
  • 29 تیر 1397 - 14:49
مبارزه با فرارمالیاتی احیای حقوق ملت است

پول بانک: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تصریح کرد: مبارزه با فرار مالیاتی احیای حقوق ملت است و کشف فراریان مالیاتی، عبادت محسوب می شود.

  •  

    به گزارش رسانه مالیاتی ایران، آیت اله خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار با زمانی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی و مدیر کل امور مالیاتی استان اظهارداشت: معتقدترین، توانمندترین مدیران و با استعدادترین کارمندان باید در امور مالیاتی خدمت کنند و فرهنگ مالیاتی باید در جامعه تقویت شود و مردم با مصارف مالیات به خوبی آشنا شوند.
    آیت اله خاتمی، با اشاره به اینکه باید اقتصاد سالم و پاک در جامعه به خوبی ترویج شود و جلوی اقتصاد ناسالم گرفته شود، افزود:کشور ایران از منابع نفتی بسیاری برخوردار است، اما نفت پایان‌پذیر و ناپایدار است و از همین رو باید نسبت به ترویج فرهنگ‌ مالیاتی بیشتر تلاش شود که نیازمند نوآوری و تلاش مضاعف مدیران در این عرصه می باشد.
    نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به این که مدیران مالیاتی با استفاده از اقدامات نظام‌مند خود و با استفاده از ظرفیت رسانه‌های عمومی و سرمایه‌گذاری در فرهنگ‌سازی و حمایت از دستگاههای اجرایی و تبلیغات بیشتر می‌توانند نسبت به فرهنگ‌سازی در این حوزه اقدام کنند،گفت: در این زمینه باید به صورت علمی اقدام کرد و ضمن استفاده از تجربیات پیشین، تجربیات خودمان را در اختیار دیگران قرار دهیم.
    در ادامه این دیدار، معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی نیز ضمن تشکر از رهنمودهای آیت اله خاتمی وحمایت های بی دریغ ایشان از سازمان امور مالیاتی کشور و اداره کل امور مالیاتی استان، افزود: همه ارکان نظام، یک هدف دارند و آن ، اعتلای کشور و مردم است و بهترین شکل اداره کشور ازطریق نقش آفرینی مردم است.
    زمانی هم چنین گفت: باید نظام اقتصادی کشور از طریق مالیات اداره شود چه نفت داشته باشیم و چه نداشته باشیم، مردم باید جهت توسعه، عمران و آبادانی کشور با پرداخت مالیات مشارکت کنند.
    وی طرح جامع مالیاتی را بزرگترین محور تحولات مالیاتی دانست واجرای آن را نقطه عطفی درنظام مالیاتی کشور و ارائه خدمات سریع وآسان به مودیان برشمرد.
    معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی در خاتمه تاکید کرد: تحقق درآمدهای مالیاتی بدون ترویج فرهنگ مالیاتی امکان پذیر نیست و می ‏بایست حس تعلق مردم به سرزمین و کشور را تقویت کرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=8634

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم