• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3
شريفيون در حاشیه سومین نمايشگاه تراکنش ايران:

ما زیرساخت انعطاف پذیر و کارایی را به نام باشگاه مشتریان راه اندازی کرده ایم که بومی شده و مناسب صنعت بیمه طراحی شده است

  • کد خبر : 2103
  • 05 آبان 1396 - 23:25
ما زیرساخت انعطاف پذیر و کارایی را به نام باشگاه مشتریان راه اندازی کرده ایم که بومی شده و مناسب صنعت بیمه طراحی شده است

مدیرعامل شرکت «بیمه دات کام» گفت: ما سرویس تحویل بیمه را در کل کشور داریم و در حال حاضر نمایندگان مان فعال هستند و در کوتاه ترین زمان و یا زمانی که خود بیمه گذار اعلام کرده، به صورت رایگان به وی تحویل می شود.

  •  

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، شرکت دانش بنیان «بیمه دات کام»، یکی از استارت آپ های مستقر در سومین نمایشگاه تراکنش ایران است که با ایجاد پلاتفرمی اینترنتی، سعی دارد خدمات قابل توجهی در حوزه بیمه را به صورت یکجا، به کاربران ارائه نماید.

     

    به بهانه ی حضور در این نمایشگاه، عصر روز سه شنبه 2 آبان ماه 96، در حاشیه نمایشگاه، با فاطمه شریفیون، مدیرعامل شرکت «بیمه دات کام» گفت و گویی ترتیب داده ایم که در ادامه از نظر شما خوانندگان گرامی می گذرد.


    لطفا «بیمه دات کام» را معرفی کنید و اینکه چه خدماتی ارایه می نماید؟

    بیمه دات کام یک پلتفورم بیمه ای آنلاین است. ما سعی کرده ایم که تمامی سرویس های الکترونیکی صنعت بیمه را در این پلتفرم پیاده سازی و به مشتریان ارائه کنیم. در واقع بیمه دات کام در دو لایه سرویس می‎دهد. یکی لایه B2B است که در این لایه این سرویس را در نرم افزارهای موبایلی یا به بیزینس های مختلف می توانیم ارائه کنیم. نوع دیگر هم B2C است که خدمات به مشتری نهایی ارایه می شود. در این لایه که در  پورتال بیمه دات کام ارایه می شود،  در حال حاضر 5 خدمت اصلی از 20 شرکت بیمه همراه با امکان مقایسه و استعلام نرخ و پارامترهای دیگری که می تواند در تصمیم گیری مشتری تاثیرگذار باشد، ارائه می دهیم.

     استفاده از خدمات شرکت «بیمه دات کام» چه مزایایی برای بیمه گذار دارد؟

    بیمه گذار می تواند بلافاصله پس از خرید بیمه برگ آن را چاپ و استفاده کند و نیازی به مراجعه به نمایندگی و تحویل بیمه نامه نیست. مگر در بیمه هایی مانند بیمه شخص ثالث که برگه آن نوع چاپ مشخص دارند. ما سرویس تحویل بیمه را در کل کشور داریم و در حال حاضر نمایندگان مان فعال هستند و در کوتاه ترین زمان و یا زمانی که خود بیمه گذار اعلام کرده، به صورت رایگان به وی تحویل می شود.


    دسترسی به «بیمه دات کام» از چه راه هایی میسر می باشد؟

    در حال حاضر فقط نسخه وب عملیاتی شده و نرم افزارهای موبایلی در حال تولید هستند. با توجه به اینکه ما شرکت دانش بنیان هم هستیم، روش هایی اتخاذ کرده ایم برای اینکه این صنعت را به معنای واقعی الکترونیکی کنیم، نه اینکه موارد موجود را کامپیوتری کنیم به همین دلیل حساسیت های بالاتری داشتیم برای تولید زیرساخت های مان و الان نسخه وب عملیاتی شده و در خدمت همه مردم کشور است.

    برای ماندن در بازار رقابت، سرویس شما چه مزایایی دارد؟

    ما زیرساخت انعطاف پذیر و کارایی را به نام باشگاه مشتریان راه اندازی کرده ایم که بومی شده و مناسب صنعت بیمه طراحی شده است و می تواند امتیاز بسیار زیادی هم برای شرکت های بیمه گر و بیمه گذاران باشد. این نکته هم قابل عرض است که وب سرویس های ما قابلیت پیاده سازی به عنوان مثال کد یکتایی که در بیمه شخص ثالث هست را داردکه در دیگر رقبای ما وجود ندارد. ما کاملا به سیستم های بیمه گری شرکت های بیمه متصل هستیم و به واسطه آن می توانیم به صورت آنلاین و دقیق امکان مقایسه و استعلام را به بیمه گذار بدهیم.

    بنا به این گزارش، شرکت «بیمه دات کام»، در سال 95، با رویکرد بازاریابی و فروش آنلاین در حوزه بیمه و تسهیل مراحل خرید بیمه نامه برای نمایندگان مراکز بیمه گر و بیمه گذاران راه اندازی شد.

     

    معرفی سایت «بیمه دات کام»

    سایت «بیمه دات کام»، با موضوع فعالیت بازاریابی و فروش اینترنتی و هدف پوشش بازار پویای صنعت بیمه و آسان سازی مراحل خرید بیمه نامه راه اندازی و با استفاده از نیروی انسانی متخصص در این حوزه و زیرساخت های سخفت افزاری مورد نیاز همکاری خود را با شرکت های بیمه و کارگزاران رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود.

    اطلاعات شرکت:

    مدیرعامل شرکت: فاطمه شریفیون

    شرح فعالیت

    سامانه جامع استعلام،مقایسه،فروش وتحویل انواع بیمه نامه درسراسر کشور با مشارکت و نظارت کارگزاری رسمی بیمه مرکزی ج.ا.ا

    اعضای تیم

    ناصرحجازیان رئیس هیئت مدیره، علیرضاچراغی نائب رئیس هیئت مدیره، نادرحجازیان اعضای هیئت مدیره، فاطمه شریفیون مدیرعامل

     

    آدرس شرکت «بیمه دات کام»

    تهران: شهرک غرب، بلوار پاکنژاد، نرسیده به تقاطع دریا، کوی اردیبهشت، پلاک 23

    تلفن تماس:  88361712

    وبسایت شرکت: www.bimeh.com

    شرکت «بیمه دات کام»، شما را به بازدید از آخرین خدمات خود در سومین نمایشگاه تراکنش ایران، در بوستان گفتگو، مجتمع نمایشگاهی شهر، طبقه دوم سالن پردیس، غرفه شماره 28 دعوت می نماید.

    گفتنی است، سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2017)  به همراه جشنواره بزرگ فین ‌تک ایران، از 2 تا 4 آبان ماه سالجاری، در مجتمع نمایشگاه شهر واقع در بوستان گفت ‌و‌گو برگزار می‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2103

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم