• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مانیتور لمسی اتاق جلسات چیست؟

  • کد خبر : 310617
  • 09 بهمن 1401 - 17:56
مانیتور لمسی اتاق جلسات چیست؟

فهرست محتوا چکیده : مانیتور لمسی اتاق جلسات چیست؟   معرفی و مشخصات مانیتور لمسی اداری مانیتورهای لمسی، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین تجهیزات الکترونیکی موجود در بازار هستند که کاربردهای زیادی دارند؛ به عنوان مثال می‌توان از این محصولات در اتاق‌های جلسه استفاده کرد. نمایشگرهای لمسی اداری می‌توانند تکمیل‌کننده کار مهندسان و معماران باشند؛ […]

فهرست محتوا

  • چکیده : مانیتور لمسی اتاق جلسات چیست؟

     

    معرفی و مشخصات مانیتور لمسی اداری

    مانیتورهای لمسی، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین تجهیزات الکترونیکی موجود در بازار هستند که کاربردهای زیادی دارند؛ به عنوان مثال می‌توان از این محصولات در اتاق‌های جلسه استفاده کرد. نمایشگرهای لمسی اداری می‌توانند تکمیل‌کننده کار مهندسان و معماران باشند؛ زیرا به آنها این مکان را می‌دهند که تصاویر پروژه‌های خود را با کیفیت خوب اما در سایز بزرگ‌تری به نمایش بگذارند. از طرفی شخص ارائه‌دهنده می‌تواند در ابتدای کنفرانس، اهداف خودش از پروژه مطرح شده را به حاضرین نشان بدهد. پس به جرات می‌توان گفت که هر اتاق جلسه‌ای و هر شخص ارائه‌دهنده‌ای به یک مانیتور لمسی برای نشان دادن بهتر برنامه‌های خودش احتیاج دارد. اما مانیتورهای لمسی اتاق جلسه چه ویژگی‌هایی دارند؟ چرا مدیران باید در هر اتاق کنفرانس یا جلسه‌ای از این تجهیزات استفاده کنند؟ عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مانیتور لمسی اتاق جلسه چه فاکتورهایی هستند؟ برای پی بردن به پاسخ این سوالات به متن زیر توجه کنید.

    آشنایی با نمایشگر لمسی اتاق جلسه

    مانیتورهای هوشمند لمسی اتاق جلسه از پیشرفته‌تری تکنولوژی‌های در دنیا هستند و به خاطر ویژگی‌هایی که دارند، مورد استقبال اکثر خریداران قرار گرفته‌اند. این محصولات در فضاهای متفاوتی از جمله اداره‌ها و اتاق‌های کنفرانس به وسیله مهندسان، معماران، پیمان‌کاران و غیره استفاده می‌شوند. مانیتورهای لمسی اتاق جلسه این توانایی را دارند که همه داده‌های دریافتی خود را روی صفحه نمایش خود با وضوح بالایی نشان بدهند. این نمایشگر تاچ اسکرین می‌تواند به چندین منبع به صورت همزمان متصل بشود و گزارشات بقیه کاربران را به وسیله ارتباطات ویدئویی و همچنین صوتی دو طرفه به سایر افراد نشان بدهد. پس ارائه‌دهنگان می‌توانند با کمک مانیتورهای اتاق جلسه به آسانی جلسات خودشان را مدیریت کنند و به برگذاری یک جلسه ایده‌آل و بهینه برای شرکت یا دفتر بپردازند.

    حتی با کمک مانیتورهای لمسی اتاق جلسه، کاربران این امکان را پیدا می‌کنند که نقشه‌ها و همچنین طرح‌های دقیقی که در سر دارند را با سایز‌ و ابعاد بزرگ‌تری به بقیه نشان دهند و کار مهندسان را راحت‌تر نمایند. افرادی که از مانیتورهای لمسی در فضاهای اداری استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق قلم استایلوس و انگشتان خود به راحتی دستگاه را کنترل و تنظیم نمایند. اما با این حال، پارامتر و فاکتورهای متفاوتی را باید در زمان خرید مانیتور لمسی مد نظر گرفت تا به انتخاب خوبی دست زد. پارامترهای مهمی که در زمان خرید این تجهیزات باید مد نظر گرفت شامل متراژ اتاق، کاربرد دستگاه، کیفیت صوتی و تصویری مانیتور و همچنین سایر عوامل هستند.

    ابعاد صفحه نمایش مانیتور لمسی

    انتخاب مانیتور لمسی اتاق جلسه با اندازه مناسب به کاربران این اجازه را خواهد داد تا بتوانند درک راحت‌تری نسبت به انتقال دادن و حتی دریافت کردن اطلاعات در جلسات مهم داشته باشند. با انتخاب یک نمایشگر تاچ اداری مناسب کاربران می‌توانند چندین برنامه مثل اکسل یا پاورپوینت را بر روی صفحه نمایش، نشان بدهند. این موضوع باعث آسان‌تر شدن کار کاربران و مدیریت کردن وقت توسط آنها می‌شود؛ در نتیجه یک مانیتور با ابعاد مناسب به کارآمدتر شدن جلسه اشخاص ارائه‌دهنده کمک زیادی می‌کند. از دیدگاه پرواستور یکی از عواملی که بر روی اندازه مانیتورهای لمسی اتاق جلسه اثر می‌گذارد، متراژ محیط و تعداد افراد استفاده کننده از monitor در اتاق است. بنابراین با انتخاب مانیتور لمسی مناسب، یک تا چند کاربر می‌توانند به طور همزمان از این تجهیزات استفاده کنند.

    مانیتور لمسی اتاق جلسات چیست؟

    مشخصات کلی مانیتور تاچ

    1. به طور کلی در برگزار کردن جلسات اداری تنها ارتباط تصویری نمی­‌تواند به تمامی نیاز­های کاربران پاسخ بدهد و لازم است که مانیتورها کیفیت صوتی خوبی داشته باشند. مانیتورهای لمسی اتاق جلسه علاوه بر این که تصاویر را با وضوح بالایی نشان می‌دهند، این توانایی را دارند که صدای فیلم‌ها و ویدیوها را به خوبی به گوش شنوندگان برسانند. از طرفی این نوع از مانیتورهای هوشمند لمسی آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند و سیستم صوتی بسیار باکیفیتی دارند.
    2. مانیتورهای لمسی اداری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در زمان حضور کاربران در جلسات، این افراد با مواردی همچون گردن درد یا کمر درد، فشار و آسیب با چشم مواجه نشوند. به طور کلی اگر مانیتور لمسی اتاق جلسه طراحی ارگنومیک خوبی نداشته باشد، قطعا کیفیت برگزاری کنفرانس را تحت شعاع خودش قرار می‌دهد. در نتیجه این موضوع در زمان طولانی باعث به وجود آمدن مشکلات و بیماری­‌های سختی برای گردن یا ستون فقرات می‌شوند. به همین دلیل هم برندهای تولیدکننده این وسایل به نحوه قرارگیری و همچون انعطاف‌پذیری مانیتور توجه زیادی می‌کنند. از طرفی interactive touch screen قابلیت چرخش، تنظیم ارتفاع و زاویه دید خوبی دارند و به چشم و کمر شرکت­‌کنندگان آسیبی وارد نخواهند کرد.
    3. به طور قطع، وضوح تصاویر تولید شده توسط مانیتورهای لمسی، یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین خصوصیات این تجهیزات است. به طور کلی، فناوری و نحوه ساخت مانیتورهای لمسی به دو صورت LCD یا LED خواهد بود. LCD یکی از فناوری‌های تولید مانیتور لمسی است که در آن monitor به وسیله دو لایه از جنس شیشه به طور متقارن تولید می‌شود و کریستال‌های مایع درون یکی از دو لایه­ نگهداری خواهند شد. فناوری LED هم شبیه تکنولوژی LCD است با این فرق که منابع نوری به کار رفته در این تجهیزات که نور مورد نیاز برای ایجاد تصاویر را تولید می‌کنند؛ متفاوت خواهند بود.
    4. اصولا پورت­، درگاه و همچنین کابل­ مانیتورهای لمسی اتاق جلسه به دو صورت VGA و همچنین HDMI هستند. این درگاه می‌تواند در مانیتور‌های لمسی اتاق جلسه، اطلاعات تصویری مد نظر کاربران را به شکل آنالوگ انتقال بدهد. ولی کابل­‌های HDMI قابلیت انتقال دادن بالا و سریع داده‌ها را به وسیله یک کابل خواهند داد.

    راهنمای خرید نمایشگر لمسی اداری

    در زمان خرید مانیتور لمسی هوشمند مناسب اتاق کنفرانس اول از همه لازم است که به موارد مختلفی از جمله کاربری و همچنین محیطی که قرار است نمایشگر در آنجا نصب شود، توجه کرد. علاوه بر این، در نظر گرفتن عواملی همچون اندازه یا مساحت اتاق جلسه، کاربری و نصب راحت دستگاه و توانایی دیداری یا شنیداری آن بسیار مهم است. از طرفی به این موضوع هم دقت کنید که تعداد حاضرین و شرکت‌کنندگان در جلسه چند نفر هستند و متناسب با آن ابعاد نمایشگر لمسی را انتخاب نمایید. از طرفی توجه به وضوح تصاویر، روشنایی و رزولوشن دستگاه هم در زمان خرید این تجهیزات بسیار مهم است؛ سعی کنید این سه فاکتور را متناسب با روشنایی محیط انتخاب نمایید.

    طراحی مناسب، ظاهر و قیمت مانیتور لمسی هم جزو مواردی است که باید مد نظر قرار دهید. قرار دادن دوربین مناسب جلوی مانیتور اتاق جلسه از جمله موارد مهمی است که در زمان خرید این تجهیزات باید به آن توجه کرد. به طور کلی در جلسات اداری ارتباط برقرار کردن شخص ارائه‌دهنده با افراد شرکت‌کننده در جلسه یک امر ضروری است. به همین دلیل هم لازم است که در اتاق جلسه حتما از یک دوربین مناسب و با کیفیت به همراه مانیتور استفاده کرد تا راندمان و بهره‌وری جلسات افزایش پیدا کند. علاوه بر این در زمان خرید مانیتورهای لمسی اتاق جلسه حتما باید به برند تولید‌کننده این تجهیزات هم دقت نمایید. بنابراین کاربران باید خصوصیات مانیتورهای تولید داخل و خارجی را با یکدیگر مقایسه کنند و بر اساس آنها یکی از این تجهیزات را انتخاب نمایند. در آخر هم لازم است که خریداران قیمت را مد نظر بگیرند و متناسب با بودجه خود یکی از مدل‌های این تجهیزات را انتخاب کنند‌.

    مانیتور لمسی اتاق جلسات چیست؟

    قیمت مانیتور تاچ اسکرین

    قیمت مانیتورهای لمسی اتاق جلسه یکی از فاکتورهای بسیار مهم و اساسی است که اکثر متقاضیان در زمان خرید این نمایشگرها به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل هم بیشتر شرکت‌های تولیدکننده مانیتور لمسی مانند نمایشگر لمسی جی پلاس تمام تلاش خود را می‌کنند که محصولات خودشان را به صورت باکیفیت و ارزان بسازند. به طور کلی قیمت نمایشگرهای لمسی اتاق جلسه نسبت به ویژگی‌ و قابلیت‌هایی که دارند کاملا ایده‌آل است. قیمت نمایشگرهای لمسی هوشمند به پارامترهای متفاوتی همچون ابعاد، سایز و همچنین مدل مانیتور وابسته است. البته قیمت این تجهیزات به فاکتورهایی از جمله صفحه نمایش، رزولوشن، وضوح تصاویر و حتی زمان پاسخگویی نمایشگر هم وابسته است.

    سخن پایانی

    این محصولات جایگزین بسیار مناسبی به جای بردهای هوشمند هستند و می‌توانند تصاویر را به صورت full HD نشان دهند. این مانیتورها امکان متصل شدن به سایر منابع را به صورت وایرلس دارند و در مقابل ضربه، بسیار محکم خواهند بود. مانیتورهای تاچ اسکرین، ضد تابش هستند و با مدل‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. پرو استور یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش مانیتور لمسی با کاربری متفاوت در کشور است که به فروش انواع متفاوت این تجهیزات می‌پردازد. تنها کافی است با شماره 02188970214 تماس حاصل فرمایید.

     

    برچسب ها : مانیتور لمسی,مانیتور لمسی اداری,خرید مانیتور لمسی,قیمت نمایشگر تاچ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310617

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم