• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
0

ماجرای کشف ماینر در شرکت بورس تهران

  • کد خبر : 252498
  • 06 مهر 1400 - 9:53
ماجرای کشف ماینر در شرکت بورس تهران

ایسنا نوشت: درپی "مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس"، مدیرعامل این شرکت این موضوع را رد کرد و معاون سازمان بورس نیز اعلام کرد که این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند اما شرکت بورس تهران باید پاسخگو باشد چون چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود، از سوی دیگر […]

  • ایسنا نوشت: درپی "مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس"، مدیرعامل این شرکت این موضوع را رد کرد و معاون سازمان بورس نیز اعلام کرد که این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند اما شرکت بورس تهران باید پاسخگو باشد چون چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود، از سوی دیگر این شرکت سهام‌دار دارد و سهام‌داران هم باید خواهان پاسخگویی باشند.

    صحبت‌هایی مبنی بر "کشف چند دستگاه ماینر در زیرزمین ساختمان شرکت بورس توسط حراست و اینکه این دستگاه ها متعلق به فرد خاصی در این شرکت است"، مطرح شده است که در این راستا، مصطفی بهشتی سرشت – معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار – در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه را شرکت بورس تهران باید انجام دهد.

    وی ادامه داد: در مورد اینکه گفته می شود "این دستگاه‌ها متعلق به شخص خاصی بوده است"، باید بگویم با اطلاعاتی که تاکنون به دست آورده‌ام، این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند، اما بطورکلی چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های شرکت بورس محسوب می‌شود و این مجموعه باید پاسخگو باشد.

    معاون اجرایی سازمان بورس تهران گفت: شخصا دستگاه‌ها را رؤیت نکرده‌ام، اما چند روزی است که بحث آن مطرح است. باز هم تاکید می‌کنم که این شرکت باید پاسخگو باشد، چراکه سهام‌دار دارد و سهام‌داران هم باید خواهان پاسخگویی باشند.

    در این زمینه علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس تهران نیز گفت: این موضوع صحت ندارد و آنهایی که آن را مطرح کرده‌اند، اشتباه کرده‌اند.

    223223

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=252498

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم