• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

مؤسسه تحقیقاتی: فانتوم آماده یک جهش قیمتی است

  • کد خبر : 278180
  • 26 دی 1400 - 15:53
مؤسسه تحقیقاتی: فانتوم آماده یک جهش قیمتی است

مؤسسه تحقیقاتی دلفی دیجیتال (Delphi Digital) اخیراً با نگاهی به شرایط قیمتی توکن فانتوم (Fantom) در برابر اتریوم گفته است که این ارز دیجیتال در آستانه شکستن یک مقاومت مهم قرار دارد.
به گزارش کریپتو گل..

  • مؤسسه تحقیقاتی دلفی دیجیتال (Delphi Digital) اخیراً با نگاهی به شرایط قیمتی توکن فانتوم (Fantom) در برابر اتریوم گفته است که این ارز دیجیتال در آستانه شکستن یک مقاومت مهم قرار دارد.

    به گزارش کریپتو گلوب، روز جمعه ۱۴ ژانویه (۲۴ دی)، دلفی دیجیتال، یکی از استارتاپ‌های تحقیقاتی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، مطلبی را منتشر کرد و در آن عملکرد قیمت فانتوم در مقابل اتریوم و تتر را در ۶ ماه گذشته مورد بررسی قرار داد.

    این مؤسسه تحقیقاتی گفته است:

    حرکات قیمتی فانتوم نشان می‌دهد که در آستانه شکست یک سطح مقاومتی است. با اینکه تحرک قابل‌ملاحظه‌ای در ارزش سرمایه‌های قفل‌شده در کل بازار ارزهای دیجیتال دیده نمی‌شود، ارزش سرمایه قفل‌شده در فانتوم، نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد رشد کرده است.

    نمودار قیمت فانتوم در برابر اتریوم و تتر

    بنیاد فانتوم در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی)، در توییتر خود اعلام کرد که ارزش کل سرمایه قفل‌شده در این شبکه از ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

    در نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان)، گای (Guy)، تحلیلگر و چهره سرشناس ارزهای دیجیتال، ویدیویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. او که مدیر کانالی محبوب در یوتیوب به نام کوین بیورو (Coin Bureau) است، در ویدئوی خود میان‌رده‌بودن ارزش بازار فانتوم را برای سرمایه‌گذاران جدید جذاب خواند و گفت که عوامل بنیادین مرتبط با این پروژه، نسبت به سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، به‌طور قابل‌توجهی قوی‌تر است.

    گای گفته است:

    اقتصاد توکنی فانتوم بسیار قدرتمند طراحی شده است. تقسیم تمام توکن‌هایی که برای اهدا به سرمایه‌گذاران، بنیان‌گذاران و مشاوران اولیه این پروژه در نظر گرفته شده بودند، در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان) به‌ اتمام رسید.

    گای در ادامه روند عرضه توکن در شبکه فانتوم را توضیح داد و گفت تمام واحدهای جدید فانتوم که به بازار می‌آیند، به‌عنوان پاداش سهام‌گذاری تولید می‌شوند. به‌گفته گای، ادامه‌دار بودن روند عرضه واحدهای جدید، فشار فروش کمی ایجاد می‌کند که به‌راحتی با تقاضای سرمایه‌گذاران و کاربرانِ پلتفرم جبران می‌شود.

    گای در ادامه تأکید کرد که بنیاد فانتوم یک صندوق مالی عظیم به توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند. سرمایه این صندوق به‌صورت ماهانه در طول یک‌ سال، به توسعه‌دهندگان فعال در شبکه واگذار می‌شود.

    این تحلیلگر می‌گوید:

    مطمئنم که حداقل، نصف بیشتر فانتوم‌های موجود سهام‌گذاری شده‌اند. این کاهش در عرضه توکن‌های موجود، توانایی فانتوم برای جهش قیمتی را بیشتر می‌کند.

    مؤسسه تحقیقاتی: فانتوم آماده یک جهش قیمتی است

    در این باره بیشتر بخوانید

    • سولانا برای سومین بار در هفت روز گذشته اوج تاریخی خود را شکست
    • وضعیت بازار؛ روز خونین بازار، اختلال در صرافی‌ها و حجم بالای سرمایه‌های لیکوییدشده
    • اولنچ اوج تاریخی تازه‌ای را ثبت کرد؛ دلایل رشد ۱۰۰ درصدی قیمت اولنچ
    • وضعیت بازار؛ سقوط ارزها همچنان ادامه دارد
    • تحلیل‌گر مطرح: اولنچ و دو ارز دیجیتال دیگر آماده جهش هستند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=278180

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم