• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

لوکس بودن به سبک پورشه دیزاین با تلفیق چرم و شیشه در گوشی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS

  • کد خبر : 18526
  • 18 دی 1397 - 0:17
لوکس بودن به سبک پورشه دیزاین با تلفیق چرم و شیشه در گوشی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS

پول بانک: «لوکس» کلمه‌ای است که این روزها زیاد می‌شنویم و می‌توان آن را به تمام ابعاد زندگی بسط داد. از گران قیمت‌ترین ماشین‌ها گرفته تا لباس و حتی تلفن همراه.شاید برایتان جالب باشد بدانید کسانی هستند که موبایل خود را بخشی از استایل خود می‌دانند و با پرداخت مبالغ بالا دنبال گوشی خوش استایل […]

  • پول بانک: «لوکس» کلمه‌ای است که این روزها زیاد می‌شنویم و می‌توان آن را به تمام ابعاد زندگی بسط داد. از گران قیمت‌ترین ماشین‌ها گرفته تا لباس و حتی تلفن همراه.شاید برایتان جالب باشد بدانید کسانی هستند که موبایل خود را بخشی از استایل خود می‌دانند و با پرداخت مبالغ بالا دنبال گوشی خوش استایل و در عین حال با کیفیت می‌گردند.

    شاید بخواهید بدانید چه فاکتورهایی گوشی‌های هوشمند را در رده گوشی‌های لوکس قرار می‌دهند؟ می‌توان گفت دو عامل مهم طراحی و کمیاب بودن از اصلی‌ترین فاکتورها به حساب می‌آید. البته «کمیاب» به این معنا که در تعداد محدودی تولید شده باشند و در پروسه طراحی و ساخت از گران قیمت‌ترین و با ارزش‌ترین مواد اولیه استفاده شده باشد. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باید تا حد ممکن و با استفاده از روش‌های خلاقانه، زیباترین طراحی‌ها را برای دیزاین این گوشی‌ها به در نظر بگیرند تا بتوانند نظر مشتری‌های با سلیقه و خاص را جلب کنند.

    هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه با همکاری کمپانی پورشه گوشی هوشمندی طراحی کرده که از نظر طراحی و قابلیت‌های نوآورانه، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در طراحی این گوشی از چرم طبیعی استفاده شده که مشابه آن را کمتر در محصولات هوشمند دیدیم. این گوشی با ترکیبی از چرم و شیشه،طراحی شیک و در عین حال اسپرتی دارد. چرم اصل به کار گرفته شده با دو ویژگی نرمی و دوام بیشتر،این محصول را در عین لاکچری بودن بسیار راحت و خوش دستکرده است.

    صرف نظر از ترکیب چرم و شیشه به کار گرفته شده در این گوشی، می‌توان به سیستم طراحی دوربین پشت این محصول نیز اشاره کرد. طراحی که به کمک ماتریکس دو در دو این دوربین، به این گوشی ظاهری متقارن بخشیده است.

    نمای جلوی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS با کمک صفحه نمایشی بزرگ و عریض کاربران را در داشتن تجربه‌ای بهتر در کارهایی که نیاز به صفحه نمایشی با کیفیت مانند بازی‌های آنلاین دارد، کمک ‌کند.

    PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS با تلفیق جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی EMUI 9.0 و نسل دوم تکنولوژی انحصای GPU Turbo 2.0 برای تقویت پردازش گرافیکی، طیف گسترده‌ای از پر کاربردترین ویژگی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند که از این بین می‌توان به صفحه لمسی بسیار دقیق و حساس، منوی تنظیمات راحت و قابل دسترس و سیستم GPS با دقت بالا اشاره کرد. این گوشی همچنین با کمک هوش مصنوعی، کاربران را به سمت زندگی راحت و هوشمند سوق می‌دهد. ویژگی‌هایی از قبیل تشخیص سناریوهای مختلف با هدف عکاسی با کیفیت‌تر تا شمارش میزان کالری غذاهای مختلف و 3D Live Object Modeling که از  جدیدترین سرگرمی‌های دنیای تکنولوژی به شمار می‌آید.

    با توجه به نکات اشاره شده به نظر می‌رسد این گوشی ترکیبی از عملکرد عالی و جزییاتی باشکوه است. چرم اصل با بافت فوق العاده، شیشه و فلز جلا داده شده باعث ایجاد تجربه‌ای روان و یک پارچه از لمس این گوشی ایجاد می‌کند که شاید قدمی جدید در راه دنیای تکنولوژی باشد.

    انتشار خبر: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=18526

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم