• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

لغو فروش جدید خودروهای سایپا و بدقولی جدید

  • کد خبر : 338516
  • 04 دی 1402 - 4:50
لغو فروش جدید خودروهای سایپا و بدقولی جدید

لغو فروش جدید خودروهای سایپا و بدقولی جدید روز گذشته سایپا از بخشنامه فروش جدید خود برای شاهین اتوماتیک و ساینا S خبر داد. این دو خودرو در جریان سامانه یکپارچه به مشتریان عرضه شده بودند و اکنون نوبت اعلام شرایط فروش آن‌ها بود. به گزارش دیجیاتو، بااین‌حال، در روز یکشنبه این بخشنامه لغو شد. […]

  • لغو فروش جدید خودروهای سایپا و بدقولی جدید

      روز گذشته سایپا از بخشنامه فروش جدید خود برای شاهین اتوماتیک و ساینا S خبر داد. این دو خودرو در جریان سامانه یکپارچه به مشتریان عرضه شده بودند و اکنون نوبت اعلام شرایط فروش آن‌ها بود.

      به گزارش دیجیاتو، بااین‌حال، در روز یکشنبه این بخشنامه لغو شد. هنوز دلیل واضحی برای لغو شرایط فروش سایپا اعلام نشده است. اطلاعیه رسمی سایپا در این مورد به شرح زیر است:

      «احتراماً پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۲۰۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ درخصوص ثبت‌نام جدید سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی (شاهین اتوماتیک و ساینا S)، ضمن پوزش از متقاضیان محترم، به اطلاع می‌رساند جهت هماهنگی برقراری ارتباط سیستمی و در راستای سهولت ثبت‌نام متقاضیان محترم، زمان ثبت‌نام متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

      برخی کاربران هدف سایپا از لغو بخشنامه فروش را بازارگرمی برای محصولاتش عنوان می‌کنند. این شرکت در اقدامی عجیب سایپا ۱۵۱ یا همان وانت پراید را با شرایط پیش‌فروش و تحویل در سال آینده به متقاضیان ارائه کرده است. این اتفاق درحالی رخ داد که سایپا ۱۵۱ به‌طور دائم توسط این خودروساز با شرایط فروش فوری عرضه می‌شد. با توجه به اعلامیه شورای رقابت برای برگزاری جلسه در پنجم دی‌ماه، به‌نظر می‌رسد که سایپا تصمیم دارد برای اعلام قیمت‌های جدید صبر کند.

      از سوی دیگر، دو خودروی عرضه‌شده در این شرایط فروش، یعنی شاهین اتوماتیک و ساینا S، شرایط مطلوبی در بازار ندارند. شاهین اتوماتیک نتوانست عدم موفقیت شاهین دنده‌ای در بازار را جبران کند و به سرنوشتی بدتر از همتای دنده‌ای خود دچار شد. قیمت این خودرو تنها در طول یک ماه از حدود ۷۵۰ میلیون تومان به کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان سقوط کرد که نشان‌دهنده نبود مشتری برای این خودرو است. ساینا S نیز با اختلاف قیمت ۳۰ میلیون تومانی در بازار به فروش می‌رسد. علاوه‌براین، حضور انبوه مدل‌های کوییک در بازار راه را برای افزایش قیمت و رشد تقاضای این خودرو مسدود کرده است.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=338516

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم