• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
6

لجر نانو اس پلاس کیف پول سخت افزاری ایمن

  • کد خبر : 305412
  • 24 مرداد 1401 - 0:19
لجر نانو اس پلاس کیف پول سخت افزاری ایمن

چکیده : لجر نانو اس پلاس یکی از بهترین محصولات شرکت لجر است که در سال 2021 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. کیف پول نانو اس پلاس با صفحه نمایش بزرگتر و فضای بیشتر برای ذخیره سازی نه تنها امکان نگهداری ارزهای دیجیتالی بیشتر بلکه خوانایی هر چه بهتر اعداد و نوشته ها روی صفحه […]

  • چکیده : لجر نانو اس پلاس یکی از بهترین محصولات شرکت لجر است که در سال 2021 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. کیف پول نانو اس پلاس با صفحه نمایش بزرگتر و فضای بیشتر برای ذخیره سازی نه تنها امکان نگهداری ارزهای دیجیتالی بیشتر بلکه خوانایی هر چه بهتر اعداد و نوشته ها روی صفحه نمایش را فراهم می سازد.

    لجر نانو اس پلاس یکی از بهترین محصولات شرکت لجر است که در سال 2021 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. کیف پول لجر نانو اس پلاس با صفحه نمایش بزرگتر و فضای بیشتر برای ذخیره سازی نه تنها امکان نگهداری ارزهای دیجیتالی بیشتر بلکه خوانایی هر چه بهتر اعداد و نوشته ها روی صفحه نمایش را فراهم می سازد. بنابراین علاوه بر نزدیک شدن به خواسته مصرف کنندگان، عیب نسلهای قبلی از جمله لجر نانو اس و لجر نانو ایکس را هم رفع کرده است. اگر شما هم قصد خرید کیف پول سخت افزاری ایمن با حافظه عالی و صفحه نمایش بزرگ و کلی ویژگی های دیگر را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید و بیشتر با قابلیت های لجر نانو اس پلاس آشنا شوید.

     

    امکانات و قابلیت های کیف پول لجر نانو اس پلاس ( ledger nano s plus )

    یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از خرید کیف پول سخت افزاری به آن دقت کنید، امکانات و قابلیت های مختلف آن است. کیف پول لجر نانو اس پلاس با امکانات و ویژگی های زیر تولید شده است:

    • حافظه کافی جهت ذخیره سازی ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن
    • ذخیره سازی بیش ا 5000 ارز و توکن
    • قابلیت نگهداری NFT ها و انتقال NFT به کیف پول
    • صفحه نمایش بزرگ به منظور خوانایی بیشتر و کار کردن ساده تر
    • روکش آلومینیومی مقاوم در برابر ضربه و فشار و نفوذ آب
    • دارنده استاندارد و گواهینامه CC ELA5+ و ANSSI همراه با گواهینامه ضد دستکاری
    • اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ به کمک کابل USB و سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
    • قابلیت های مختلف جهت استفاده توسعه دهندگان اپلیکیشن های DeFi

    کیف پول لجر نانو اس پلاس (ledger nano s plus) تا چه میزان امنیت دارد؟

    مهمترین ویژگی و مزیت کیف پول سخت افزاری امنیت بسیار بالای آنهاست به حدی که در بین کیف پول های ارز دیجیتال بالاترین میزان امنیت را داراست. با این حال بین کیف پول های سخت افزاری با برندهای مختلف و همچنین محصولات شرکت لجر، میزان امنیت متفاوت است.

    لجر نانو اس پلاس از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و دلیل آن به خاطر چیپ امنیتی ST33K1M5 و گواهینامه CC ELA5+ است. این چیپ امنیتی گرید نظامی دارد و در صنایع نظامی و در قسمت هایی که به امنیت بسیار بالا نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

    گواهینامه ANSSI در کیف پول لجر نانو اس پلاس با ویژگی Secure Element امنیت بسیار بالای آن را تأیید می کند و یکی دیگر از سدهای امنیتی است که برای آن در نظر گرفته اند. همچنین در زمینه احراز هویت دو عاملی یا 2FA هم شرکت لجر با شرکت FIDO U2F همکاری دارد و کاربران باید برای دسترسی و ورود به داده های مختلف احراز هویت شوند.

    همچنین لجر نانو اس پلاس قابلیت ضد دستکاری هم دارد. با این قابلیت هر فردی که قصد انجام تراکنش داشته باشد باید یک پسورد به شکل عبارت طولانی وارد کنند و به منظور متصل کردن کیف پول به سیستم و دسترسی به دارایی های آن باید پین کد وارد نمایند. به همین دلیل عملا امکان دستکاری فیزیکی و هک دستگاه وجود ندارد.

    لجر نانو اس پلاس کیف پول سخت افزاری ایمن

     

    لجر نانو اس پلاس از کدام ارزهای دیجیتال و سیستم عامل ها پشتیبانی می کند؟

    کسانی که ارزهای دیجیتالی مختلف دارایی آنها را تشکیل می دهد یا از سیستم عامل های جدید و بروز استفاده می کنند باید نسبت به قابلیت پشتیبانی کیف پول سخت افزاری خود اطمینان داشته باشند. لجر نانو اس پلاس به این موضوع هم دقت ویژه ای داشته و هم اکنون بیش از 5000 کوین و توکن توسط آن پشتیبانی شده و با تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز 8.1 به بالا، مکینتاش نسخه 10 به بالا و لینوکس سازگاری کامل دارد.

    لجر Nano S Plus تا چه میزان ارزش خرید دارد؟

    با همه این تفاسیر و تولید کیف پول های سخت افزاری مختلف شاید کماکان این سؤال در ذهن شما باقی مانده باشد که آیا واقعا کیف پول Ledger Nano S Plus ارزش خرید دارد؟ گزینه خوبی برای ما محسوب می شود یا خیر؟

    همه کسانی که آشنایی اولیه با ارزهای دیجیتال دارند به خوبی می دانند که امنیت بسیار بالا از هر عامل دیگری مهمتر است. همچنین پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی مختلف و حافظه مناسب نیز بسیار مهم است تا بتوانید اپلیکیشن ها و کوین های مختلف را ذخیره سازی کنید.

    با توجه به ویژگی هایی که برای لجر نانو اس پلاس نام بردیم و مزایا و قابلیت هایی که به آن اشاره کردیم، کیف پول لجر نانو اس پلاس قطعا جزو برترین کیف پول های سخت افزاری برای همه علاقه مندان به دنیای کریپتوها و سرمایه گذاران این حوزه است.

    با این حال برای خرید این کیف پول عجله نکنید و بهترین و معتبرترین فروشگاه را انتخاب کنید. برخی از فروشگاه ها تمامی وسایل و تجهیزات را داخل جعبه قرار نمی دهند و حتی ممکن است این کیف پول دسته دوم باشد.

    لجر نانو اس پلاس کیف پول سخت افزاری ایمن

     

    قیمت لجر نانو اس پلاس

    لجر نانو اس پلاس در مقایسه با سایر محصولات این رده بالاتر است که با توجه به امکانات و قابلیت های بیشتر و رفع نواقص محصولات نسل قبل کاملا طبیعی به نظر می رسد.بنابراین علاوه بر نزدیک شدن به خواسته مصرف کنندگان، عیب نسلهای قبلی از جمله لجر نانو اس و لجر نانو ایکس را هم رفع کرده است. ضمنا باید دقت کنید که پرداخت پول بیشتر بابت امنیت بالاتر و قابلیت های بیشتر، هزینه کردن نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است.

    توصیه می کنیم Nano S Plus را از نمایندگی رسمی لجر در ایران، وبسایت جنبل، خریداری کنید. تمامی محصولات این فروشگاه همراه با ویدیو آنباکسینگ و تست محصول بوده و همچنین اصالت و اورجینال بودن آن دارای ضمانت و گارانتی است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305412

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم