• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

لاگارد: بحث درباره پایان دادن به کمک‌های بانک مرکزی اروپا خیلی زود است

  • کد خبر : 238735
  • 24 خرداد 1400 - 13:51
لاگارد: بحث درباره پایان دادن به کمک‌های بانک مرکزی اروپا خیلی زود است

لاگارد: بحث درباره پایان دادن به کمک‌های بانک مرکزی اروپا خیلی زود است – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا در مصاحبه ای با پولیتیکو تاکید ..

  • لاگارد: بحث درباره پایان دادن به کمک‌های بانک مرکزی اروپا خیلی زود است – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا در مصاحبه ای با پولیتیکو تاکید کرد که اقتصاد منطقه یورو در یک نقطه عطف قرار گرفته است اما قبل از آنکه این بانک بتواند در مورد پایان دادن به حمایت مالی اضطراری خود بحث کند، این منطقه باید شاهد بهبود اقتصادی محکم و پایدار باشد.

    هفته گذشته بانک مرکزی اروپا موافقت کرد که سرعت خرید اوراق قرضه را بالا نگه دارد تا هزینه های وام را فوق العاده پایین ببرد و سیاست گذاران نیز حتی با رشد اقتصادی بهتر نسبت به پیش بینی ها به کاهش حمایت مالی اشاره ای نکردند.

    لاگارد روز دوشنبه گفت: من پیشنهاد نمی کنم که برنامه خرید اضطراری همه گیری (PEPP) در 31 مارس متوقف شود. ما انعطاف پذیری زیادی داریم اما از نظر چشم انداز اقتصادی در مسیر درستی قرار داریم.

    رئیس بانک مرکزی اروپا خواستار حمایت از رشد اقتصادی پایدار شدلاگارد: بانک مرکزی اروپا آماده ارائه محرک های مالی بیشتر در حمایت از اقتصاد است

    وی در مورد انحلال برنامه کمک کرونایی 1.85 تریلیون یورویی PEPP که قرار است حداقل تا 31 مارس یا پایان مرحله بحران بیماری کووید_19 ادامه یابد، گفت: بحث درباره این مسائل خیلی زود است.

    اقتصاددانان انتظار دارند که بانک مرکزی اروپا بحث در مورد پایان کمک های کرونایی خود را در نشست ماه سپتامبر خود آغاز کند و اکثریت قریب به اتفاق ناظران این بانک که توسط رویترز نظرسنجی شده اند انتظار ندارند که این کمک افزایش یابد یا دوباره تمدید شود.

    در عوض، بانک مرکزی اروپا احتمالاً سیاست پشتیبانی خود را به یک برنامه خرید دارایی سخت تر تغییر خواهد داد که به طور نامحدودی ادامه داشته باشد چرا که تورم به هدف تعیین شده از سوی این بانک طی سال های آینده نخواهد رسید.

    لاگارد افزود: ما در نقطه عطفی هستیم که با در نظر گرفتن انواع دیگر (ویروس)، در مسیر بهبودی قرار داریم و به سمت بازگشت به سطح قبل از شیوع کرونا پیش می رویم.

    انتهای پیام/

    لینک منبع : تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238735

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم