• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

لاستیک دانلوپ و قیمت آن

  • کد خبر : 307275
  • 01 آبان 1401 - 21:20
لاستیک دانلوپ و قیمت آن

فهرست محتوا لاستیک ها بخش مهم حرکتی خودرو را تشکیل می دهند و در عملکرد کلی خودرو بسیار موثر می باشند. لاستیک ها علاوه بر عملکرد خودرو ، در ایمنی خودرو نقش مهمی دارند و در صورت استفاده از لاستیک های نامناسب ، جان سرنشینان در خطر خواهد بود و به همین دلیل پیشنهاد می […]

فهرست محتوا

  • لاستیک ها بخش مهم حرکتی خودرو را تشکیل می دهند و در عملکرد کلی خودرو بسیار موثر می باشند. لاستیک ها علاوه بر عملکرد خودرو ، در ایمنی خودرو نقش مهمی دارند و در صورت استفاده از لاستیک های نامناسب ، جان سرنشینان در خطر خواهد بود و به همین دلیل پیشنهاد می شود از تایر های مرغوب و با کیفیت استفاده شود. لاستیک ها در  برند های مختلفی در بازار به فروش می رسند که توسط کمپانی های مختلف به تولید رسیده اند. هر یک از شرکت های ساخت تایر با توجه به متریال مصرفی و تجهیزات استفاده شده در ساخت تایر ، تایر ها را با کیفیت مختلف به تولید می رسانند. یکی از پر طرفدار ترین لاستیک ها ، لاستیک دانلوپ می باشد. لاستیک دانلوپ اولین تایر ساخته شده در جهان است که  توسط شرکت دانلوپ به تولید رسیده است. شرکت دانلوپ شرکتی چند ملیتی است که در دوبلین ژاپن تاسیس شد. این کمپانی علاوه بر تولید لاستیک دانلوپ ، لوازم ورزشی، چسب صنعتی و تجهیزات هوافضا را نیز به تولید می رساند. این لاستیک توسط شرکت لاستیک سازی سومیتو وارد ایران شده و در زمان هایی به دلایل تحریم از بری از کشور های همسایه مانند ترکیه، عراق و امارات این لاستیک ها به کشور وارد می شوند.

    لاستیک دانلوپ توسط شرکت چرخ و یدک در نوع اورجینال به فروش می رسد. افرادی که قصد خرید تایر دانلوپ را دارند می توانند به سایت چرخ و یدک مراجعه کرده و خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید.

    خصوصیات لاستیک دانلوپ

    لاستیک دانلوپ دارای خصوصیات خاصی است که موجب عملکرد بسیار عالی این تایر در خودرو شده است. لاستیک دانلوپ با توجه به استاندارد های مسابقات به تولید رسیده است که دارای کیفیت بالایی می باشد. طراحی اصولی و خاص لاستیک دانلوپ موجب شده این تایر بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. در ساخت تایر های دانلوپ از فناوری یکپارچه و بدون دوخت استفاده شده است. قدرت چسبندگی لاستیک دنلوپ بسیار خوب بوده و این لاستیک از مقاومت بالایی برخوردار است. فرمان پذیری لاستیک دانلوپ بسیار بالا بوده و این لاستیک می تواند در سطوح مختلف بهترین عملکرد را داشته باشد.

    خرید انواع لاستیک دانلوپ

    به منظور خرید لاستیک دانلوپ باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید لاستیک ها را در نوع اصلی تهیه کنید. لاستیک دانلوپ دارای طرفداران زیادی بوده و می تواند به عنوان یکی از پر فروش ترن لاستیک ها در جهان مطرح شود. کمپانی دانلوپ محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می نماید و در کشور ما نیز این لاستیک ها فروش بالایی دارد. لاستیک دانلوپ از انواع لاستیک ها خارجی محبوب است که دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و می تواند تمامی نیاز ها ی مصرف کنندگان از یک لاستیک با کیفیت را پاسخ دهد.

    خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ

    برای خرید لاستیک دانلوپ می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید تا نیازی به مراجعه ی حضوری به فروشگاه ها نداشته باشید.  خرید اینترنتی بسیار آسان بوده و نیاز است که به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و  خرید لاستیک دانلوپ را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروش اینترنتی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و دارای طرفداران زیادی می باشد. برای تهیه ی این لاستیک می توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن این لاستیک اطمینان حاصل نمایید. متاسفانه در بازار محصولات تقلبی زیادی ارائه می شود که دارای کیفیت های بسیار ضعیفی هستند و در صورت تهیه ی این لاستیک ها در  زمان کوتاهی شاهد آسیب دیدگی و فرسودگی آن خواهید بود بنابراین باید توجه داشتن باشید که تنها نوع اصلی تایر های دانلوپ دارای کیفیت بالایی می باشد و از خرید انواع متفرقه جلوگیری نمایید.

    ویژگی لاستیک دانلوپ

    ·          هندلینگ

    یکی از موارد مهمی که لاستیک باید از آن برخوردار باشد ، کنترل راحت آن در پیچ ها و سرعت های زیاد است که برای رانندگان از اهنیت بالایی برخوردر است. بسیاری از لاستیک هایی که توسط کمپانی دانلوپ به تولید می رسد دارای فناری  Multi Radius Tread می باشد که به واسطه ی آن، فشار در تمامی سطح تایر پخش خواهد شد. این لاستیک ها دارای آج هایی با طراحی متفاوتی با  Silica Plus Compound می باشد. به واسطه ی این تکنولوژی ، ترمزگیری و شتاب گیری این لاستیک بسیار عالی می باشد.

    ·          دوام بالا

    لاستیک دانلوپ یکی از لاستیک های بادوام است که طول عمر بالایی می باشد. بنابراین مصرف کنندگان می توانند مسافت بیشتری را با استفاده از لاستیک دانلوپ رانندگی کنند و از حداکثر عمر این لاستیک بهره مند شوند. استفاده از فناوری  DUPONT KEVLAR  در لاستیک دانلوپ موجب بالاتر بودن طول عمر این لاستیک ها شده است. با استفاده از این تکنولوژی دیواره ی تایر ها قوی تر بوده و می تواند در برابر صدمات زیادی از خود مقاومت نشان دهد.

    ·          قیمت لاستیک دانلوپ

    قیمت لاستیک دانلوپ در فروشگاه ها یکی نبوده و اختلاف قیمت وجود دارد زیرا این لاستیک از لاستیک های وارداتی بوده و فروش آن با قیمت های مختلفی انجام می گیرد. این برند پر طرفدار فروش بالایی داشته و افراد زیادی در کشورمان به دنبال مراکز فروش لاستیک دانلوپ اصل می باشند تا بتوانند این لاستیک را در نوع اصلی و البته با قمیت مناسب تهیه نمایند.

    فروش انواع لاستیک دانلوپ

     فروشندگان کمی به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند و دارای وب سایت برای فروش محصولاتشان هستند بنابراین برای این که بتوانید خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ را انجام دهید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانید به بهترین روش، خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید تا نیازی به مراجعه به فروشگاه را نداشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک از مراکزی است که به شکل اینترنتی فعالیت دارد و سال هاست که در این حوزه مشغول به کار است. این مجموعه مشتریان زیادی داشته و همواره بهترین لاستیک ها را ارائه داده است بنابراین مطمئن برای خرید تایر مورد نظر شماست.  

    افراد برای بالا بردن کیفیت رانندگی و داشتن یک رانندگی آرام و بی صدا از لاستیک های مرغوب بهره می برند. این لاستیک مرغوب فرمان پذیری خوبی داشته و در سرعت های بالا و شرایط جاده ای مختلف ترمزگیری خوبی خواهد داشت. برند های زیادی در بازار وجود دارند که توسط شرکت های معتبر به تولید رسیده اند و می توانند بهترین انتخاب برای یک تایر مرغوب و درجه یک باشند. برند هایی از قبیل پیرلی، میشلن، نکسن، دانلوپ، نانکن، بارز، یزد تایر و… از این برند ها هستند.

    لاستیک دانلوپ و قیمت آن

    بهترین قیمت لاستیک دانلوپ

    دانلوپ دارای بهترین طراحی و تکنولوژی ساخت است و این برند که از برند های پر طرفدار در سطح جهان است ، به عنوان لاستیک فابریک بسیاری از خودرو های ژاپنی در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد. لاستیک دانلوپ دارای تنوع بالایی بوده و افراد برای خرید این تایر می توانند با توجه به خودروی خود ، لاستیک دانلوپ مناسب را تهیه کنند. قیمت لاستیک در برخی از فروشگاه های لاستیک بسیار مناسب بوده و این فروشگاه ها به مشتریان خود اهمیت می دهند و رضایت مشتیان برایشان شرط اول فروش لاستیک ها است. فروشگاه چرخ و یدک یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش لاستیک در کشورمان می باشد.

     فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز عرضه کننده ی لاستیک در کشورمان است که انواع لاستیک ها باکیفیت مانند لاستیک دانلوپ را در نوع اصلی و با قیمت ارزان عرضه می کند. برای خرید این لاستیک به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

    https://charkhoyadak.com/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307275

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم