• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

قیمت نفت افزایش یافت ، طلا کاهش یافت و دلار وارد کانال 13 هزار تومان شد

  • کد خبر : 98622
  • 31 اردیبهشت 1398 - 9:20
قیمت نفت افزایش یافت ، طلا کاهش یافت و دلار وارد کانال 13 هزار تومان شد

به گزارش پول بانک ؛ امروز تغییرات زیادی در قیمت محصولات تاثیر گذار جهان اتفاق افتاد ، قیمت نفت امروز 31 اردیبهشت ماه افزایش داشته است ، قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۴۱ صدم درصد بالا رفت و به قیمت ۶۳ دلار و ۴۷ سنت رسید. در این میان قیمت نفت خام برنت […]

  • به گزارش پول بانک ؛ امروز تغییرات زیادی در قیمت محصولات تاثیر گذار جهان اتفاق افتاد ، قیمت نفت امروز 31 اردیبهشت ماه افزایش داشته است ، قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۴۱ صدم درصد بالا رفت و به قیمت ۶۳ دلار و ۴۷ سنت رسید. در این میان قیمت نفت خام برنت هم 31 اردیبهشت ب فزایشا ۳۲ صدم درصد ، به قیمت ۷۲ دلار و ۲۰ سنت رسید.

    این درحالی است که قیمت طلا در این روز برخلاف قیمت نفت کاهش داشت و با چهار صدم درصد کاهش به قیمت ۴۱ دلار و دو سنت در هر گرم رسید.

    این اتفاقات در بازار های جهانی از اتفاقات تاثیر گذار در بازار ایران بود ، در این میان قیمت ارز دلار در ایران افزایش داشت و به کانال 13 هزار تومان رسید. به گزارش پایگاه خبری پول بانک و با در نظر گرفتن صرافی‌های بانک‌ها امروز 31 اردیبهشت قیمت دلار را برای فروش به مردم 13 هزار و 750 تومان اعلام شد . همچنین خرید دلار از مردم با قیمت 13 هزار و 650 تومان انجام می شد.

    در این میان قیمت فروش یورو در صرافی بانک های ایران با قیمت 15650 تومان انجام می شد و قیمت خرید این ارز در ابزار ایران در صرافی های بانک ها با قیمت 15550 تومان انجام می شد.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=98622

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم