• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

قیمت میلگرد شاهین بناب در آهن پخش

  • کد خبر : 316244
  • 13 اردیبهشت 1402 - 11:08
قیمت میلگرد شاهین بناب در آهن پخش

فهرست محتوا ستفاده از میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی امری لازم و ضروری است. برای داشتن سازه‌ای مستحکم و مقاوم باید بتوان میلگردهای باکیفیتی را مورد استفاده قرار داد. میلگرد شاهین بناب یکی از برترین برندها به حساب می‌آید. این برند میلگرد را می‌توانید از طریق مجموعه معتبر آهن آلات آهن پخش دریافت کنید. این مجموعه […]

فهرست محتوا

  • ستفاده از میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی امری لازم و ضروری است. برای داشتن سازه‌ای مستحکم و مقاوم باید بتوان میلگردهای باکیفیتی را مورد استفاده قرار داد. میلگرد شاهین بناب یکی از برترین برندها به حساب می‌آید. این برند میلگرد را می‌توانید از طریق مجموعه معتبر آهن آلات آهن پخش دریافت کنید. این مجموعه سال‌ها است که فعالیت خودش را در زمینه تولید لوله و پروفیل آغاز کرده و طی این مدت تجارب زیادی را در زمینه تأمین، تولید و توزیع در صنعت فولاد کشور کسب کرده است.

    برای اطلاع از قیمت میلگرد شاهین بناب تا پایان مقاله همراه ما باشید.

    قیمت میلگرد شاهین بناب در آهن پخش

    سایز بندی میلگرد شاهین بناب با وزن     

    یکی از نکات مهم در خرید میلگردها توجه به سایزبندی و وزن آن‌ها است. این نکته در تهیه محصولات شاهین بناب هم اهمیت دارد. اندازه میلگردهای این برند محبوب از ۸ میلی متر آغاز می‌شود. بلندترین میلگرد شاهین بناب ۳۲ میلی متر است. وزن میلگردها هم با توجه به سایزبندی آن‌ها تغییر می‌کند. سبک‌ترین میلگرد شاهین بناب ۴.۴ کیلو گرم وزن دارد.

     میلگردهای ۷۳.۰۵ کیلوگرمی، سنگین‌ترین میلگردهای شاهین بناب هستند. میلگردهای شاهین بناب ۱۰ میلی متری، ۷.۰۷ کیلوگرم وزن دارند. این میلگردها به همراه میلگردهای ۸ میلی متری در دسته گرید A2 قرار می گیرند. اطلاع از گرید میلگردها اهمیت زیادی دارد. چراکه بر قیمت میلگرد شاهین بناب موثر خواهند بود. سایر میلگردهای شاهین بناب در دسته گرید A3 قرار می گیرند. میلگرد ۱۲ میلی متری، ۱۰.۱۹ کیلو وزن دارد. میلگردهای ۱۴، ۱۶ و ۱۸ میلی متری به ترتیب ۱۳.۸۸، ۱۸.۲۹ و ۲۳.۱۶ کیلوگرم هستند.

     میلگردهای ۱۴ و ۱۶ میلی لیتری یکی از محبوب‌ترین انواع میلگردهای شاهین بناب به شمار می روند. افراد زیادی به خرید این میلگردها اقدام می‌کنند. دلیل این امر نزدیکی به استاندارد جهانی جدول اشتال است. میلگردهای ۲۰، ۲۲ و ۲۵ میلی متری به ترتیب دارای وزن ۲۸.۶، ۳۴.۵ و ۴۴.۷۵ کیلوگرم هستند. میلگردهای ۲۸ و ۳۲ میلی متری شاهین بناب، ۵۶.۱ و ۷۳.۰۵ کیلو وزن دارند. هر چه شباهت این میلگردها به جدول اشتال بیشتر باشد، کیفیت آن‌ها هم مرغوب‌تر خواهد بود.

    قیمت میلگرد شاهین بناب در آهن پخش

    قیمت میلگرد شاهین بناب امروز در آهن پخش   

    قیمت آهن آلات روزبه‌روز تغییر می‌کند. میلگردها هم قیمت ثابتی ندارند. اختلاف قیمت میلگردها تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است. برای مثال قیمت مواد اولیه برای تولید میلگرد بر هزینه فروش آن تأثیرگذار خواهد بود. با این حال نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید قیمت روز میلگرد شاهین بناب را از طریق مجموعه آهن پخش دریافت کنید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت میلگرد شاهین بناب می‌پردازیم.

    مشخصات فنی میلگرد شاهین بناب

    همان‌طور که قبلاً اشاره شد، میلگردهای شاهین بناب در اندازه و وزن‌های مختلفی تولید می‌شوند. انتخاب محصول با توجه به نیاز مشتری صورت می‌گیرد. بدیهی است که هر چه وزن و اندازه بیشتر باشد، قیمت هم به همان مقدار افزایش پیدا می‌کند. با استفاده از فرمولی مشخص، می‌توان به حدود قیمت نهایی روز میلگردها پی برد. کافی است وزن یک شاخه را در قیمت یک کیلو میلگرد ضرب کنید تا به قیمت نهایی برسید.

    قیمت مواد اولیه

    قطعاً قیمت مواد اولیه تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت محصول خواهد گذاشت. با گران شدن مواد اولیه، محصولات تولید شده هم گران‌تر می‌شوند. از سویی دیگر با کاهش قیمت این مواد، با افت قیمت کالاهای تولید شده مواجه می‌شویم. میلگردها از شمش تولید می‌شوند. پس می‌توان نتیجه گرفت که قیمت میلگرد شاهین بناب تحت تأثیر قیمت روز شمش خواهد بود.

    خرید مستقیم یا با واسطه

    بدیهی است که وجود واسطه‌ها باعث افزایش قیمت محصول می‌شود. شما می‌توانید این معضل را با تهیه آهن آلات، از طریق مجموعه معتبر آهن پخش، رفع کنید. قطعاً قیمت میلگرد شاهین بناب در این مجموعه، بسیار مناسب است. این کار با حذف واسطه‌ها و ایجاد درگاهی مستقیم امکان پذیر شده است.

    کلام آخر

    در این مقاله به معرفی میلگردهای شاهین بناب پرداختیم. این میلگردها با توجه به فاکتورهای مختلف، در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت روز این محصولات می‌توانید از سایر صفحات سایت بازدید نمایید.

    شما همچنین قادر هستید که قیمت میلگرد شاهین بناب را از طریق تماس تلفنی از مشاوران فروش دریافت نمایید. مجموعه آهن پخش با داشتن تجربه زیاد، شما را در زمینه خرید آهن آلات همراهی می‌کند. برای خرید محصولات مجموعه، کافی است که به وبسایت آهن پخش مراجعه کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=316244

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم