• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

قیمت مرغ در ایام عید و رمضان

  • کد خبر : 342830
  • 23 اسفند 1402 - 16:03
قیمت مرغ در ایام عید و رمضان

با توجه به اطلاعات منتشر شده در همشهری آنلاین، قیمت مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان بر اساس اظهارات مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و فعالین صنعت پرورش طیور تغییر نخواهد کرد. وضعیت بازار مرغ در آستانه سال جدید به آرامی پیش می‌رود و هیچ کمبودی در بازار مشاهده نمی‌شود. همچنین، قیمت‌ها نیز در […]

  • با توجه به اطلاعات منتشر شده در همشهری آنلاین، قیمت مرغ در ایام عید و ماه مبارک رمضان بر اساس اظهارات مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و فعالین صنعت پرورش طیور تغییر نخواهد کرد.

    وضعیت بازار مرغ در آستانه سال جدید به آرامی پیش می‌رود و هیچ کمبودی در بازار مشاهده نمی‌شود. همچنین، قیمت‌ها نیز در حال کاهش است. در سال گذشته، قیمت مرغ تا بالای ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت و در برخی قصابی‌ها به ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان رسید.

    اما در روزهای پایانی سال، قیمت‌ها کاهش یافته و هر کیلوگرم مرغ به طور میانگین در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران در محدوده ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان تثبیت شده است.

    با توجه به اظهارات مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران، وضعیت تولید مرغ به طور مطلوبی ادامه دارد و نگرانی‌هایی برای تامین بازار گوشت مرغ در آینده نیز وجود نخواهد داشت. با افزایش جوجه‌ریزی در ماه‌های پایانی سال، هیچ کمبودی در بازار مشاهده نمی‌شود.

    همچنین، رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور بیان کرده است که در سال‌های گذشته، در این زمان از سال مشکل کمبود مرغ وجود داشته اما امسال وضعیت متفاوت است و مرغ به وفور تولید می‌شود.

    در حال حاضر، در خرده‌فروشی‌ها هر کیلو مرغ به قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین، قیمت‌های دیگر نیز در محدوده معقول قرار دارند.

    با توجه به این شرایط و تامین مواد اولیه پرورش مرغ، احتمالاً قیمت مرغ در ایام پایانی سال و ماه رمضان تغییر زیادی نخواهد داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342830

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم