• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

قیمت ماگ جادویی

  • کد خبر : 308733
  • 16 آذر 1401 - 10:51
قیمت ماگ جادویی

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که تعاریف درباره ماگ جادویی را شنیده و به آن علاقمند شده اید؟ این نوع ماگ یکی از جالبترین لیوان ها برای نوشیدن چای یا قهوه است که با ریختن نوشیدنی گرم در آن رنگ  ماگ تغییر و عکس آن نمایان میشود. با ابن حال مانند […]

  • آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که تعاریف درباره ماگ جادویی را شنیده و به آن علاقمند شده اید؟ این نوع ماگ یکی از جالبترین لیوان ها برای نوشیدن چای یا قهوه است که با ریختن نوشیدنی گرم در آن رنگ  ماگ تغییر و عکس آن نمایان میشود. با ابن حال مانند هر کالای دیگری برای خرید این ماگ نیز قیمت آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره قیمت ماگ جادویی صحبت کرده و یکی از بهترین راه های خرید آن را به شما معرفی کنیم.

    آیا می توان ماگ حرارتی را با طرح دلخواه خرید کرد ؟

    بهتر است قبل از اینکه درباره قیمت ماگ جادویی صحبت کنیم کمی درباره طرح دلخواه برای این ماگ بدانیم.  بسیاری از افراد به این موضوع علاقه دارند که ماگ یا لیوان را با طرح مورد علاقه خود خریداری کنند. از این رو ممکن است سوال کنند که آیا می توان ماگ جادویی را هم با طرح مورد علاقه خرید یا خیر. در ابن جا باید گفت که سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه هم امکان پذیر است. شما می توانید مانند یک لیوان معمول، لیوان جادویی را هم با طرح دلخواه خریداری کنید.

    این کار می تواند یک ایده عالی برای هدیه نیز باشد. شما می توانید عکسی یادگاری عزیزان خود را برای چاپ روی لیوان آماده کنید و سپس یک لیوان شخصی سازه شده با عکس دلخواه را هدیه دهید. هم چنین برای مهمانی ها و تولد می توانید لیوان جادویی حرارتی را به صورت ست خریداری کنید و آن را به صورت گیفت به مهمان های خود هدیه دهید.

    از این لیوان ها برای تبلیغات هم می توان استفاده کرد. به این صورت که شما لوگو یا هر طرح دیگری مربوط به شرکت خود را روی لیوان چاپ کرده و آن را به کارکنان یا مشتریان خود هدیه دهید. این یک راه موثر و متفاوت برای تبلیغ است که باعث جلب توجه شده ، شما و برند را در ذهن مخاطب نگه می دارد.

    خرید ماگ جادویی را از کجا انجام دهیم؟

    بعد از اینکه درباره ماگ جادویی اطلاعات لازم را کسب کردید بهتر است تا در این جا مشخصات خرید آن را بیان کنیم. برای اینکه بتوانید به آسان ترین روش ماگ جادویی را خریداری کنید بهتر است تا خرید اینترنتی ماگ حرارتی را تجربه کنید. یکی از بهترین ها در این زمینه سایت عکسچاپ است.

    شما می توانید با مراجعه به این سایت که یک فروشگاه اینترنتی است انواع ماگ جادویی را با طرح دلخواه خریداری کنید. به عنوان مثال اگر مهمانی کریسمس در پیش رو دارید، می توانید ماگ کریسمس هدیه را خریداری کنید. هم چنین ممکن است نیاز باشد تا برای فردی که به فوتبال علاقه دارد، ماگ فوتبالی خریداری کنید که خرید این نوع از ماگ نیز در این سایت امکان پذیر است.

    درواقع شما می توانید از قسمت فروشگاه سایت انواع لیوان با طرح های از پیش تعیین شده را خریداری کنید. هم چنین برای سفارش لیوان نیز می توانید وارد فروشگاه ماگ حرارتی و بخش سفارشی سازی شوید. در این قسمت بین دو گزینه لیوان حرارتی ساده و اکلیلی می توانید انتخاب خود را مهک بزنید. سپس باید طرح دلخواه خود را روی سایتآپلود کنید و  بعد از اینکه طرح روی لیوان قرار گرفت برای تایید برای شما از طریق پیامرسانها ارسال می شود .پرداخت را انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن لیوان جادویی حرارتی خودتان را دریافت خواهید کرد.

    قیمت ماگ جادویی

    قیمت ماگ جادویی چطور محاسبه می شود؟

    یکی دیگر از مزایای خرید لیوان جادویی از عکسچاپ، قیمت ماگ جادویی است. برای اینکه درباره قیمت ها اطلاعات کسب کنید بهتر است تا به سایت مراجعه کنید. همان طور که مشاهده می کنید، قیمت ماگ جادویی در این سایت بسیار مقرون به صرفه تر از بازار است.

    هم چنین شما می توانید به صورت عمده نیز لیوان ها را خریداری کنید که در این صورت ممکن است قیمت کمتری را برای آن ها بپردازید. هم چنین یکی دیگر از مزایای خرید از این سایت ارسال رایگان با مبلغ از پیش تعیین شده است. شما می توانید هر تعداد ماگ را خریداری کنید و آن ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

    هم چنین قیمت چاپ نیز به صورت جدا محاسبه نخواهد شد. زیرا همان طور که در سایت مشاهده می کنید قیمت کل با انتخاب لیوان و طراحی رایگان مشخص می شود. یکی دیگر از مزایای خرید از عکسچاپ تحویل فوری و گارانتی کالا است. البته برای تحویل فوری باید مبلغی را به صورت اضافه پرداخت کنید که مربوط به ارسال سریع به ناوگان حمل و نقل است. با این حال برای تحویل 5 روز کاری مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد .

    هم چنین اگر در ارسال به ماگ جادویی آسیب وارد شود و شکسته به دست شما برسد، شامل گارانتی شده و می توانید آن را مرجوع کنید و سپس دوباره برای شما یک ماگ جدید بدون پرداخت هزینه ارسال خواهد شد. این موضوع نگرانی شما را بابت خرید اینترنتی کالای شکستنی از بین می برد.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308733

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم