• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

قیمت روز میلگرد ،تیرآهن و پروفیل در آهنیست

  • کد خبر : 331945
  • 30 شهریور 1402 - 9:38
قیمت روز میلگرد ،تیرآهن و پروفیل در آهنیست

فهرست محتوا قیمت میلگرد و یا تیرآهن و پروفیل و تمامی مقاطع آهنی، کاملا به روز است. شما نمی توانید این محصولات را با قیمت روزهای قبلی در بازار تهیه کنید. بسیاری از سایت های اینترنتی که به صورت واسطه ای اقدام به خرید و فروش میلگرد و تیرآهن و مقاطع فولادی همچون پروفیل می کنند، قیمت روزانه […]

فهرست محتوا

  • قیمت میلگرد و یا تیرآهن و پروفیل و تمامی مقاطع آهنی، کاملا به روز است. شما نمی توانید این محصولات را با قیمت روزهای قبلی در بازار تهیه کنید. بسیاری از سایت های اینترنتی که به صورت واسطه ای اقدام به خرید و فروش میلگرد و تیرآهن و مقاطع فولادی همچون پروفیل می کنند، قیمت روزانه این محصولات را در سایت خود درج می کنند. خریداران، به راحتی می توانند قیمت روز میلگرد و تیرآهن و پروفیل را از این سایت ها بگیرند و سپس اقدام به خرید کنند.

    قیمت میلگرد امروز با فردا و روز قبل، تفاوت دارد. اگرچه ممکن است در مقاطع کوتاهی از زمان، قیمت زیاد تغییر نکرده باشد، اما تجربه نشان داده است که قیمت ها تا چند ریال هم که هست، کم و زیاد می شوند. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصولات در نظر گرفت.

    اگر هنوز در مورد میلگرد و تیرآهن و پروفیل، شناختی ندارید و یا تفاوت آنها با یکدیگر را نمی دانید، نگران نباشید. ما در اینجا به معرفی هر سه پرداخته ایم و همچنین، قیمت هر کدام را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم. اگر به دنبال یافتن پاسخی برای پرسش های خود هستید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    1. تیرآهن چیست؟ پروفیل چیست؟ و میلگرد چه می باشد؟
    2. کاربرد تیرآهن و پروفیل و میلگرد، هر کدام به تفکیک، چیست؟
    3. قیمت امروز میلگرد و پروفیل و تیرآهن چقدر است؟
    4. قیمت آنلاین مقاطع فولادی چقدر است؟
    5. کدام میلگردها در بازار ساخت و ساز، پر فروش هستند؟
    6. هر شاخه میلگرد و سایر مقاطع فولادی چقدر است؟

    تفاوت تیرآهن، میلگرد و پروفیل

    بهتر است پیش از بررسی قیمت میلگرد امروز و یا قیمت پروفیل و تیرآهن، شناخت خوبی از هر سه داشته باشیم و ببینیم چه تفاوتی بین این سه مقطع فولادی و آهنی وجود دارد.

    قیمت روز میلگرد ،تیرآهن و پروفیل در آهنیست

    1. تیرآهن

    یکی از مقاطع بسیار مهم در صنایع و ساخت و ساز می باشد. وظیفه ی اصلی تیر آهن، تحمل تنش ها و فشارهایی است که به شکل عمودی به ساختمان وارد می شود. این مقطع آهنی، یک نوع پروفیل شناخته شده است که به شکل H و I می باشد. از انواع تیرآهن  I، می‌توان به  INP و IPE و از انواع H، می‌توان به  HEA و HEB و  HEM اشاره کرد. تیر آهن دارای سایزهای مختلفی از جمله تیر آهن 12 و 14 و 16 و 18 و همچنین تیرآهن سایز 20، 22، 24 و 27 و 30 می باشد.

    1. پروفیل

    پروفیل آهن، همان قوطی آهنی توخالی است که در صنعت ساختمان و ساخت و ساز، بسیار کاربرد دارد. از پروفیل در ساخت در و پنجره های یک ساختمان استفاده می شود. البته نوع صنعتی آن نیز تولید می شود که با پروفیل ساخت و ساز، متفاوت است. پروفیل درب و پنجره، از پر کاربردترین پروفیل ها در ساختمان سازی است. همچنین، قوطی ستونی نیز نوعی پروفیل پر کاربرد محسوب می گردد. قیمت روز پروفیل در تمام سایت های فروش آهن، موجود است و با قیمت روز به فروش می رسد.

    1. میلگرد

    میلگرد از مقاطع فولادی معروف در ساخت و ساز است که به دو صورت میلگرد آجدار و میلگرد بدون آج تولید می شود. از این مقطع فولادی در ستون های اصلی ساختمان استفاده می شود که نوع آجدار آن، بسیار پرکاربرد است.

    برای اینکه تفاوت هر سه مقطع فولادی را بدانید، باید کاربرد آنها را بررسی کنید که هر کدام کارایی و کاربرد خاصی در صنایع و ساختمان سازی دارند. البته مهم ترین تفاوت این 3 مقطع آهنی، در قیمت روز آنها می باشد.

    قیمت پروفیل، معمولا به دلیل وزن پایین تر نسبت به قیمت میلگرد، کمتر است. همچنین قیمت روز تیر آهن به خاطر سنگینی آن، از همه بالاتر است. البته باز هم به عواملی همچون تناژ مصرفی و بلندی و کوتاهی آن ها دارد.

    قیمت روز میلگرد ،تیرآهن و پروفیل در آهنیست

    انواع تیرآهن، پروفیل و میلگرد و کاربرد آنها

    انواع تیر آهن و پروفیل و همچنین انواع میلگرد در بازار با قیمت های به روز و آپدیت شده ارائه می گردد. بهتر است برای اینکه خرید میلگرد با قیمت مناسب و همچنین تیر آهن و پروفیل با قیمت روز و مناسب را تهیه کنید، ابتدا کاربرد و انواع آن ها را بشناسید تا در این زمینه دچار مشکل نشوید.

    • تیرآهن به دو نوع I و H تقسیم می شود. از این مقطع فولادی در سقف ساختمان استفاده می شود. همچنین برای ساخت استراکچر سوله ها و آپارتمان نیز از تیر آهن و انواع آن استفاده می شود.  قیمت روز تیر آهن با توجه به نوع آن متفاوت است و شما می توانید قیمت تیر آهن I و H را از سایت آهنیست ، دریافت کنید.
    • میلگرد از پر مصرف ترین مقاطع آهنی در ساختمان سازی است. برخی از آنها بدون آج تولید می شوند و باید در کنار میلگردهای آجدار برای حفظ استحکام، استفاده شوند.  میلگرد آجدار هم از مهم ترین میلگردها در بازار فروش مقاطع آهنی است. این میلگرد به سایز های 12 و 14 و 16 و 18 و 20 تقسیم می شود که نوع 16 آن بسیار پر فروش است. البته از 18 و 20 در سایر صنایع نیز می توان استفاده کرد. قیمت روز میلگرد با توجه به نرخ تورم، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و خیلی از مسائل دیگر، در حال نوسان است.
    • پروفیل هم از پرکاربردترین مقاطع قوطی مانند در ساخت و ساز درب و پنجره است. قیمت قوطی پروفیل با توجه به نوع آن متفاوت است. این قطعه فلزی مانند میلگرد و تیرآهن، به صورت آنلاین و حضوری فروخته می شود. انواع مختلفی دارد که می توان به پروفیل لنگه دری، صنعتی، کلافه و برخی موارد دیگر اشاره کرد که قیمت آنها نیز متفاوت است.

    همان طور که مشاهده می کنید، کاربرد این قطعات در ساختمان و ساختمان سازی، متفاوت است. هر کدام را در جای خاصی به کار می برند. از این رو باید قیمت متفاوتی هم داشته باشد. حجم آهن و فولاد به کار رفته در این سه مقطع، متفاوت است. حتی تولیدات آنها در کارخانجات مختلفی صورت می گیرد. به همین دلیل ممکن است تفاوت قیمت زیادی داشته باشند. برای مثال، قیمت میلگرد اصفهان، با قیمت میلگرد نیشابور، کمی متفاوت است و یا قیمت تیر آهن تولید شده در ذوب آهن کرمان، با قیمت تیر آهن اصفهان، بسیار تفاوت دارد.

    خرید میلگرد، تیرآهن و پروفیل به قیمت امروز

    قیمت میلگرد امروز و همچنین تیر آهن و پروفیل، از مهم ترین شاخص های تعیین قیمت ساخت و ساز است. شاید امروز بتوانید میلگرد و پروفیل و تیرآهن را به نسبت روز قبل، گران تر بخرید اما مطمئن باشید با فشار تورم و افزایش قیمت ها، قیمت این مقاطع فولادی امروز، ارزان تر از فردا خواهد بود. لذا می تواند اثر مستقیمی روی قیمت ساخت و ساز داشته باشد.

    قیمت آنلاین میلگرد، پروفیل و تیرآهن

    خریدهای آنلاین، فقط به کیف و کفش و لباس و خوراکی، خلاصه نمی شود. قیمت تیر آهن و پروفیل و میلگرد را هم می توان به صورت آنلاین از سایت های مختلف گرفت و خرید اینترنتی انجام داد. مطمئن باشید این گونه خرید کردن، در نهایت به نفع شما خواهد یود. قرار نیست برای خرید مقاطع فولادی به درب کارخانه و نمایندگی مرکز آهن فروشی مراجعه کنید و میلگرد و آهن مورد نیاز خود را تهیه کنید. شما می توانید در سایت آهنیست ، سفارشات خود را به راحتی ثبت کرده و خرید خود را انجام دهید.

    پر فروش ترین میلگردها در بازار ساخت و ساز

    میلگردها در بازار تولیدات آهن، انواع مختلفی دارند که می توان هر کدام را با قیمت های مختلف و به روز، خریداری کرد. اما می توان پر فروش ترین میلگردهای بازار را از نوع 14 و 16 دانست که در ساخت و ساز، به کار می رود. قیمت خرید و فروش این میلگردها نیز مانند قیمت تیر آهن امروز، کاملا ساعتی و روزانه محاسبه می شود.

    بررسی قیمت هر شاخه میلگرد، تیرآهن و پروفیل

    بررسی قیمت هر شاخه میلگرد، تیر آهن و پروفیل، به شکل آپدیت شده و روزانه می باشد. تمامی تولید کنندگان مقاطع فلزی، قیمت تولیدات خود را به روز اعلام می کنند. برای مثال، قیمت روز تیر آهن ذوب آهن در اصفهان، با قیمت روز این محصول در دیگر کارخانجات متفاوت است و همین قیمت نیز به طور روزانه اعلام می گردد. هر شاخه میلگرد و تیرآهن و هر شاخه پروفیل هم قیمت روزانه و دقیقی دارد که از طریق سایت کارخانه و همچنین سایت های فروش آهن، اطلاع رسانی می گردد.

     و کلام آخر

    قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن و قیمت پروفیل در بازار داخل کشور، به مواردی همچون نرخ تورم، رشد اقتصادی، قیمت سایر مصالح ساختمانی و تولیدی و همچنین رکود بازار ساخت و ساز و خیلی از موارد دیگر، بستگی دارد.

    اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید قیمت بگیرید و بعدا خرید کنید، مشاوران سایت آهنیست ، بهترین گزینه برای مشورت هستند. شما می توانید وارد این سایت شده و با خیال راحت قیمت ها را مشاهده کنید و سپس خرید کنید. البته در نظر داشته باشید که هر شاخه میلگرد و تیرآهن و پروفیل تولید شده در کارخانه ذوب آهن با دیگر کارخانه ها متفاوت بوده و این تفاوت به خاطر رعایت بیشتر استانداردها در این زمینه است.

    منبع : https://www.ahanist.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=331945

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم