• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

قیمت دوج کوین با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی تا ۰.۳ دلار پیش رفت

  • کد خبر : 222791
  • 27 فروردین 1400 - 6:05
قیمت دوج کوین با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی تا ۰.۳ دلار پیش رفت

قیمت دوج کوین که در ابتدا به‌عنوان یک شوخی ایجاد شده بود، روز گذشته تا مرز ۰.۳ دلار پیش رفت. این اولین بار است که قیمت دوج کوین تا این محدوده رشد می‌کند. ارزش بازار این ارز دیجیتال حدود ۳۰ میلیارد دلا..

  • قیمت دوج کوین که در ابتدا به‌عنوان یک شوخی ایجاد شده بود، روز گذشته تا مرز ۰.۳ دلار پیش رفت. این اولین بار است که قیمت دوج کوین تا این محدوده رشد می‌کند. ارزش بازار این ارز دیجیتال حدود ۳۰ میلیارد دلار است.

    به گزارش سی‌نت، رسیدن قیمت دوج کوین به این ناحیه، نتیجه فعالیت هزاران خریدار، ده‌ها هزار پوستر در فضای مجازی و صدالبته، ثروتمندترین فرد جهان، ایلان ماسک، است. پیش‌تر جامعه ارزهای دیجیتال اعلام کردند که قصد دارند قیمت دوج کوین را تا ۱۰ سنت بالا ببرند؛ حالا قیمت دوج کوین از آن محدوده هم عبور کرده است و در اوج تاریخی خود در حال نوسان است. در حال حاضر هر واحد دوج کوین در محدوده ۰.۲۳ دلار معامله می‌شود.

    بسیاری جهش دوج کوین را با جهش سهام گیم‌استاپ (GameStop) مقایسه می‌کنند. سرمایه‌گذاران انجمن وال استریت بتس (Wall Street Bets) در ردیت، قرار گذاشتند تا سهام گیم استاپ را تا ۱,۰۰۰ دلار بالا ببرند. در آن زمان هر سهم این شرکت در محدوده ۳.۷۷ دلار معامله می‌شد. در پایان این افراد موفق شدند که قیمت سهام گیم استاپ را تا ۴۸۳ دلار بالا بکشند.

    اوایل ماه ژانویه (دی)، هر واحد توکن کمتر از ۱ سنت معامله می‌شد. اواخر ژانویه (بهمن)، همزمان با جهش سهام گیم‌استاپ، قیمت دوج کوین هم با جهشی ۱۰ برابری تا ۰.۷۵ دلار پیش رفت. این در حالی بود که کمی بعد تا ۰.۲۵ دلار کاهش یافت. در ماه‌های گذشته قیمت دوج کوین در محدوده ۳ تا ۷ سنتی در حال نوسان بوده است. روز یکشنبه دوج کوین جهش خود را آغاز کرد و تا ۰.۰۶ دلار بالا آمد و بعد از آن از ۱۰ سنت عبور کرد.

    بسیاری جهش قیمت دوج کوین از ۰.۱ دلار به ۰.۲ دلار را نتیجه توییت جنجالی ایلان ماسک و حمایت بیشتر او از این ارز دیجیتال می‌دانند. او چندی پیش در توییتی نوشت:

    سگ روی ماه پارس می‌کند.

    قیمت دوج کوین با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی تا ۰.۳ دلار پیش رفت

    در این باره بیشتر بخوانید

    • یکی از بزرگترین برندهای غذایی در آمریکا از دوج کوین حمایت می‌کند
    • افزایش قیمت ناگهانی دوج کوین با توییت‌های جنجالی ایلان ماسک!
    • قیمت دوج کوین در یک روز بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرد!
    • ایلان ماسک دوباره درباره دوج کوین توییت زد؛ رشد ۳۰ درصدی قیمت دوج کوین
    • سقوط دوج کوین پس از توییت ایلان ماسک: اگر دارندگان بزرگ دوج کوین دارایی خود را بفروشند، حامی کامل آن خواهم بود!

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=222791

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم