• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

قیمت دستگاه آب تصفیه کن خانگی در بازار ایران

  • کد خبر : 315047
  • 29 فروردین 1402 - 9:16
قیمت دستگاه آب تصفیه کن خانگی در بازار ایران

فهرست محتوا تصفیه آب خانگی به یکی از لوازم خانگی ضروری تبدیل شده است که در هر منزلی نیازمند آن هستیم. دلیل این نیاز، مشکلاتی است که در کیفیت آب لوله‌کشی شهری به دلیل عوامل مختلفی به وجود آمده است. بنابراین اگر به دنبال خرید آب تصفیه کن هستید، اولین چیزی که برای بررسی به […]

فهرست محتوا

  • تصفیه آب خانگی به یکی از لوازم خانگی ضروری تبدیل شده است که در هر منزلی نیازمند آن هستیم. دلیل این نیاز، مشکلاتی است که در کیفیت آب لوله‌کشی شهری به دلیل عوامل مختلفی به وجود آمده است. بنابراین اگر به دنبال خرید آب تصفیه کن هستید، اولین چیزی که برای بررسی به نظرتان میرسد، بررسی قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی است.

    دلیل آلوده بودن آب، مربوط به عبور طولانی آب از مراحل تصفیه در تصفیه‌خانه‌های بزرگ شهری است. در این طریق، آب ممکن است با سطوح مختلف و مکان‌های مختلفی در تماس باشد و عبور کند. بنابراین، کیفیت آب تصفیه شده از تصفیه‌خانه‌ها پس از عبور از مراحل مختلف، به شدت کاهش می‌یابد.

    دستگاه تصفیه آب به کمک شما خواهد آمد و مشکل سختی آب منطقه شما را حل خواهد کرد.

    انواع دستگاه تصفیه آب

    دستگاه های تصفیه آب انواع مختلفی دارند. دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی از رایج ترین آنها هستند. دیگر دستگاه هایی که ممکن است به چشم بخورد، دستگاه تصفیه آب رومیزی است. این دستگاه ها معمولا از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند، حجم کمتری دارند و کابینت زیر سینک شما را اشغال نمیکنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که این آب تصفیه کن ها از قیمت گران تری نیز برخوردارند.

    عوامل موثر بر قیمت تصفیه آب

    قیمت دستگاه آب تصفیه کن اما به چند عامل مهم وابسته است. مهم ترین آن سیستم تصفیه آبی است که دستگاه برای فیلتراسیون از آن استفاده میکند. معمولا مهم ترین سیستم برای تصفیه آب ، دستگاه تصفیه اسمز معکوس است.

    عوامل دیگر تعیین کننده قیمت دستگاه، شامل فیلتر های تصفیه آب، قطعات به کار رفته در دستگاه و ظرفیت و برند دستگاه است که در ادامه به طور مختصر با هر یک از این عوامل آشنا خواهیم شد.

    سیستم تصفیه آب

    سیستم فیلتراسیون آب، روش اصلی برای تصفیه آب است که در حال حاضر از سیستم های مختلف و متنوعی برای تصفیه آب آلوده استفاده می‌شود. هر یک از این روش ها کاربرد خاصی دارد و در فرایند تصفیه به کار می‌رود.

    یکی از این روش‌ها، اسمز معکوس نام دارد که در آن جریان آب از طرف غلیظ تر به طرف رقیق با استفاده از نیروی خارجی جابه‌جا می‌شود و از طریق یک غشای نیمه تراوا عبور می‌کند. در این روش مولکول‌های آب عبور کرده و ناخالصی‌های دیگر از آب جدا می‌شوند.

    اسمز معکوس، موثرترین روش تصفیه آب در حال حاضر است و در بسیاری از دستگاه‌های تصفیه آب در سراسر جهان به کار می‌رود. به دلیل کیفیت بسیار مناسب آب خروجی از این روش، دستگاه‌هایی که از اسمز معکوس استفاده می‌کنند، معمولاً دارای قیمت بیشتری هستند. این روش قادر است ذرات آب را تا 0.0001 میکرون تصفیه کند.

    انواع فیلتر تصفیه آب

    فیلتر تصفیه آب انواع مختلفی دارد. با توجه به کیفیت و تعداد این فیلتر‌ها دستگاه‌های تصفیه آب از یکدیگر از نظر کیفیت و قیمت متمایز می‌شوند. هر چه تعداد کیفیت فیلتر ها بهتر باشد، قیمت فیلتر نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد.

    دستگاه‌هایی که از سیستم اسمز معکوس برای فیلتراسیون استفاده می‌کنند معمولا دارای پنج یا شش فیلتر برای تصفیه آب می‌باشند. در برخی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی فیلتر‌های مرحله هفت و هشت نیز به دستگاه اضافه می‌شوند و به غنی تر کردن و بهبود دادن کیفیت کمک فراوانی میکنند.

    در این قسمت از مطلب به معرفی فیلتر های تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت و عملکرد و وظیفه هر یک از آنها را بازگو خواهیم کرد.

    1. فیلتر پلی پروپیلن pp : برای حذف ذرات درشت تا اندازه 5 میکرون مانند ماسه، گل و لای، رسوبات، زنگ لوله ها و … .
    2. فیلتر کربن پودری یا کربن گرانول : از این فیلتر غالبا برای حذف کلر از آب استفاده میشود.
    3. فیلتر کربن بلاک : این فیلتر وظیفه دارد که به عنوان یک مکمل برای فیلتر مرحله 2 عمل کند. یعنی از فیلتر مرحله چهارم که مهمترین فیلتر تصفیه آب است محافظت کرده و اجازه ندهد که کلر وارد این فیلتر شود
    4. فیلتر ممبران اسمز معکوس : به منظور حذف تمام آلاینده های موجود در آب تا ابعاد 0,0001 میکرون مورد استفاده قرار میگیرد. در قسمت قبل که به معرفی اسمز معکوس پرداختیم از یک غشای نیمه تراوا نام بردیم. در دستگاه آب تصفیه کن غشای نیمه تراوا فیلتر ممبران است.
    5. فیلتر کربن اکتیو یا پست کربن : برای بهبود طعم و بوی آب آشامیدنی که به طور خطی روی دستگاه تصفیه آب و در مرحله پنجم آن نصب میشود.
    6. فیلتر مینرال : اضافه کردن مواد معدنی مفید برای بدن انسان به آب مثل یون های کلسیم و سدیم و … .

    این فیلتر ها به طور متوسط بین 6 تا 24 ماه عمر میکنند. البته عمر هر یک از فیلتر ها با یکدیگر متفاوت بوده است. همچنین بستگی به کیفیت آب منطقه شما دارد.

    فیلتر ممبران، که در مرحله چهارم تصفیه آب نصب می‌شود و در مورد آن توضیحاتی داده شده است، قیمت بیشتری نسبت به سایر فیلترها دارد. اغلب فیلترهای پیش تصفیه، شامل سه فیلتر مرحله اول، به صورت پکیج ارائه می‌شوند و قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به فیلتر ممبران دارند.

    قیمت بهترین دستگاه های تصفیه آب

    در این بخش از متن، به بررسی برندهای برتر در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب می‌پردازیم که شاید قبلاً شنیده باشید. در ادامه، به معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب از هر یک از این برندها خواهیم پرداخت.

     

    قیمت دستگاه آب تصفیه کن خانگی در بازار ایران

    دستگاه تصفیه آب هیوندای

    هیوندای بزرگترین برند کره ای در حوزه تصفیه آب است. این برند توانسته تولیدات خود را به سطح جهانی برساند و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل شود. بهترین مدل از دستگاه تصفیه آب هیوندای، مدل H700 است که دارای 7 مرحله فیلتراسیون میباشد. مرحله هفتم تصفیه آب هیوندای محافظ ممبران است. قیمت دقیق دستگاه تصفیه آب هیوندای را میتوانید در سایت دیجی پاکاب مشاهده کنید.

    images_1681665105_643c2c511490d.jpg

    دستگاه تصفیه آب لایف واتر

    لایف واتر برندی ایرانی است که توانسته است شروع به تولید و مونتاژ دستگاه تصفیه آب نماید. لایف واتر با کیفیت بی نظیر خود توانسته است که با مدل های وسیعی از تصفیه آب در میان رقبا برای خود نامی دست و پا کند. بهترین مدل از دستگاه های لایف واتر، دستگاه تصفیه آب نوبل پلاس است. این دستگاه تماما از قطعات تایوانی برای مونتاژ استفاده کرده است و میتواند به طور کامل با دستگاه های وارداتی رقابت کند. قیمت دقیق دستگاه تصفیه آب هیوندای را میتوانید در سایت دیجی پاکاب مشاهده کنید.

    دستگاه تصفیه آب سافت واتر

    برند سافت واتر از قدیمی ترین برند های تولید کننده محصولات تصفیه آب است. دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای با وجود اینکه از نظر کیفیت کمی از رقبا ندارد، قیمت بی نظیر آن شما را به تعجب وا میدارد. این دستگاه در رده دستگاه های ارزان قیمت موجود در بازار قرار میگیرد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای دارای قیمت بسیار فوق العاده ای است که میتوانید از آن به طور دقیق در سایت شرکت پاکاب گستر مطلع شوید.

    دستگاه تصفیه آب سی سی کا

    سی سی کا یکی از معتبر ترین و معروف ترین برند های تایوانی تولید کننده محصولات تصفیه آب است. از فیلتر ها، هوزینگ ها و قطعات ریز دستگاه گرفته تا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، در این شرکت تولید میشود.

    دستگاه تصفیه آب برند سی سی کا با نام “6 مرحله” بهترین دستگاه تصفیه آب این برند است. قیمت مناسب آن در مقایسه با دستگاه‌های دیگر، از جمله دلایلی است که خرید آن را توصیه میکنیم. برای مشاهده لیست قیمت تصفیه آب این برند و سایر برندها، می‌توانید به صفحه خرید تصفیه آب پاکاب گستر مراجعه کنید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315047

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم