• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

قیمت درب ورودی ساختمان

  • کد خبر : 309116
  • 26 آذر 1401 - 11:31
قیمت درب ورودی ساختمان

درب‌های ورودی ضمن حفظ حریم خصوصی و امنیت شما، از فضای داخلی ساختمان در برابر عواملی محیطی مانند سر و صدای بیرون محافظت می‌کنند. بنابراین این درب باید ساختار مستحکمی داشته باشد تا هم به سادگی تخریب نشود و حافظ امنیت باشد و هم اینکه با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عوامل محیطی زودتر […]

  • درب‌های ورودی ضمن حفظ حریم خصوصی و امنیت شما، از فضای داخلی ساختمان در برابر عواملی محیطی مانند سر و صدای بیرون محافظت می‌کنند. بنابراین این درب باید ساختار مستحکمی داشته باشد تا هم به سادگی تخریب نشود و حافظ امنیت باشد و هم اینکه با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عوامل محیطی زودتر از موعد مقرر دچار پوسیدگی نشود. انتخاب چنین دربی به معنی نیاز به بودجه بیشتر است. شما می‌توانید یک درب چوبی معمولی با قیمتی ارزان برای ساختمان خود انتخاب کنید؛ اما از این محصول نباید انتظار خاص و ویژه‌ای داشته باشید. در واقع هر چقدر قیمت درب ورودی ساختمان بیشتر باشد؛ نشانه از کیفیت برتر آن است. در ادامه این مقاله سعی داریم تا در مورد عوامل موثری که موجب تغییرات قیمت درب ورودی ساختمان می‌شوند صحبت کنیم.

    چه عواملی تعیین‌کننده قیمت درب ورودی ساختمان هستند؟

    قیمت انواع درب‌های ورودی ساختمان بسته به برخی از متغیرهای زیر متفاوت خواهد بود. در واقع شما می‌توانید با تغییر این عوامل، قیمت محصول را بالا و پایین و متناسب با بودجه خود کنید.

    ·       نوع درب

    در حال حاضر درب‌های ورودی به دو دسته کلی درب‌های چوبی معمولی و درب‌های ضد سرقت تقسیم می‌شوند. هر کدام از این محصولات ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمت متفاوتی دارند. قیمت درب ضد سرقت با وجود طراحی ویژه ساختاری و استفاده از متریال خاص در تولید به نسبت قیمت سایر درب‌های چوبی ورودی گران‌تر است. در لایه میانی این درب‌ها ورقی از جنس فولاد کار گذاشته می‌شود که استحکام محصول در برابر ضربه و فشار را به شدت افزایش می‌دهد. هر چقدر ضخامت این ورق بیشتر باشد؛ ضمن افزایش مقاومت و وزن درب، قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد. بنابراین قیمت درب ورودی ساختمان بستگی به این دارد که چه نوع دربی را انتخاب کنید.

     

    قیمت درب ورودی ساختمان

     

    ·       متریال به کار رفته در تولید

    تمام درب‌ها حتی درب‌های ضد سرقت، قابلیت تولید با مواد اولیه مختلف را دارند. جنس و کیفیت این مواد اولیه، یکی از عواملی است که مستقیما روی قیمت درب ورودی ساختمان اثرگذار است. به عنوان مثال اگر در زمان خرید درب ضد سرقت این محصول را با بدنه تمام چوب سفارش دهید؛ باید در مقایسه با محصولاتی که بدنه آنها از جنس فرآورده‌های چوبی مانند MDF است هزینه بیشتری پرداخت کنید. نه تنها جنس بدنه اصلی، بلکه کیفیت تک تک اجزای درب می‌تواند موجب تغییرات قیمتی شود. به عنوان مثال، روکش‌های چوبی طبیعی نسبت به روکش‌های مصنوعی هم از زیبایی ظاهری بیشتر و هم از قیمت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین اگر درب سفارشی شما روکش چوب شود باید قیمت بیشتری برای خرید آن بپردازید.

     ·       جنس و کیفیت یراق‌آلات

    به طور کلی یراق‌آلات به ابزارهایی اطلاق می‌شود که به یک درب یا کشو متصل شده تا عملکرد یا ظاهر آن را بهبود بخشد. به عنوان مثال دستگیره نوعی یراق‌آلات است که فرآیند باز و بسته کردن درب را برای کاربر ساده‌تر می‌کند. از طرفی برخی از یراق‌آلات جنبه فنی داشته و بدون آنها استفاده و حتی نصب درب دچار مشکل می‌شود. لولا یکی از این یراق‌آلات است که وجودش در محصول ضروری است. شاید یک درب بدون دستگیره کارایی داشته باشد؛ اما بدون لولا اصلا قابل نصب نیست.

    علاوه بر این موارد برخی از یراق‌آلات نیز جنبه تزئینی داشته و ممکن است در طول عمر درب هرگز کاربر از آنها استفاده نکند. در هر حال کیفیت و جنس این یراق‌آلات می‌تواند روی قیمت درب ورودی ساختمان اثرگذار باشد. به عنوان مثال دستگیره‌های تمام استیل ضد زنگ نسبت به دستگیره‌های برنجی به کیفیت که بعد از مدتی بر اثر تماس مداوم با دست دچار تغییر رنگ و پوسته پوسته شدن می‌شوند قیمت بالاتری دارند و در نهایت باعث افزایش بهای تمام شده درب می‌شوند. این موضوع در مورد تک تک اجزای به کار رفته در درب صدق می‌کند.

     ·       نصب درب

    برخی از درب‌ها مانند درب‌های ضد سرقت نیاز به فرآیند ویژه‌ای برای نصب دارند که تخصص آن فقط در اختیار نصابان حرفه‌ای است. این در حالی است که نصب و راه‌اندازی درب‌های چوبی معمولی که روی لوله‌های قدیمی نصب می‌شوند نیاز به تخصص ندارد و خود مشتری با صرف زمان اندکی می‌تواند این کار را انجام دهد. از طرفی دستمزد نصب تابعی از یک عامل مهم دیگر نیز می‌باشد.

     این عامل نوساز بودن ساختمان یا قدیمی بودن آن است. معمولا درگاه ساختمان‌های قدیمی و چهارچوب‌هایی که در این مکان‌ها نصب می‌شوند از نظر ساختاری و ابعادی اصلا مناسب نصب درب‌های ساختمانی جدید نیستند. به همین خاطر مشتری یا باید در زمان خرید درب، این محصول را به صورت سفارش و با ویژگی‌ها و ابعاد مناسب با محل نصب سفارش دهد یا اینکه از یک نصاب حرفه‌ای بخواهد که تغییراتی در این درگاه ایجاد کرده و آن را برای نصب درب خریداری شده مناسب سازد. در این شرایط معمولا نصاب باید زمان و انرژی بیشتری برای راه‌اندازی درب صرف کند. چرا که گاهی ممکن است محل نصب نیاز به بنایی و جابه‌جایی دیوارها داشته باشد. در این حالت هزینه نصب بیشتر از حالت عادی شده و شامل دستمزد بنایی و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای اعمال این تغییرات می‌شود.

    قیمت درب ورودی ساختمان

     

    ·       گارانتی و ضمانتنامه درب

    شاید برای شما ضمانت کردن درب توسط تولیدکننده کمی عجیب به نظر برسد؛ اما امروزه تقریبا اکثر تولیدکنندگان بزرگ و مطرح این صنعت، برای ایجاد اطمینان خاطر در ذهن مشتریان، محصولات خود را همراه با گارانتی‌های معتبر به بازار عرضه می‌کنند. مدت و کیفیت این گارانتی نشان‌دهنده کیفیت و طول عمر محصول است. با این وجود می‌توان گفت درب‌هایی که گارانتی معتبر و طولانی مدت دارند نسبت به درب‌هایی که بدون ضمانت به مشتری ارائه می‌شوند بی‌کیفیت‌تر و در نتیجه ارزان‌تر هستند. با انتخاب شرکتی که گارانتی بلندمدت و جامعی روی محصولات خود ارائه می‌دهد؛ اگر به دلیل نصب نامناسب یا نقص محصول با مشکلی در درب خود مواجه شوید می‌توانید بدون قید و شرط و پرداخت هزینه اضافه، این مشکل را برطرف کنید. در غیر این صورت برای رفع حتی کوچک‌ترین مشکلات مربوط به نصب و مشکلات عملکردی محصول، باید دوباره هزینه پرداخت کرده و به این ترتیب قیمت درب ورودی ساختمان برای شما گران‌تر تمام می‌شود.

    بنابراین پاسخ ساده‌ای برای این سوال وجود ندارد که قیمت درب‌های ورودی ساختمان دقیقا چقدر است؟ برای یافتن جواب این پرسش شما باید فاکتورهایی مانند نوع و جنس درب، آپشن‌ها و یراق‌آلات و همچنین نصب و گارانتی محصول را در نظر بگیرید. اما در هر صورت می‌توانید مطمئن باشید که استفاده از درب‌های ورودی باکیفیت و جدید، جذابیت خانه شما را افزایش می‌دهد؛ با صرفه‌جویی در مصرف انرژی در هزینه‌تان صرفه‌جویی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا ارزش ساختمان خود را افزایش دهید.

     “شرکت سهند درب با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید انواع درب‌ها، یکی از معتبرترین کارخانجات ساخت و عرضه انواع درب ضدسرقت و درب اتاقی است. این شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات و ماشین‌آلات تولیدی و نیروی کار فنی و متخصص، تولیدات بسیار مدرنی را به بازار روانه کرده است. یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت، انواع درب‌های ضد سرقت است که با بالاترین استانداردهای ایمنی تولید می‌شوند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309116

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم