• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

قیمت جهانی طلا امروز 1400/03/22

  • کد خبر : 238605
  • 22 خرداد 1400 - 10:21
قیمت جهانی طلا امروز 1400/03/22

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال تقویت دلار و در حالی که برخی سرمایه گذاران انتظار دارند افزایش اخیر قیمت های مصرف کننده در آمریکا م..

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال تقویت دلار و در حالی که برخی سرمایه گذاران انتظار دارند افزایش اخیر قیمت های مصرف کننده در آمریکا موقتی باشد، قیمت طلا روز جمعه شاهد کاهش بود.

    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 1.11 درصد کاهش به 1877 دلار و 53 سنت رسید. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی روز با 0.89 درصد ادفت به 1879 دلار و 60 سنت رسید.

    شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای جهانی دیروز با 0.6 درصد افزایش مواجه بود و موجب کاهش جذابیت طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

    دانیل گالی، تحلیلگر بازار طلا گفت، ناکامی فلز زرد در رسیدن به بالای 1900 دلار پس از انتظار آمارهای بازار کار آمریکا و نرم تورم این کشور نشان می دهد که سرمایه گذاری ها در بازار طلا جهت در امان ماندن از موج تورمی کاهش یافته است.

    گالی افزود: «هرچند در کوتاه مدت ممکن است قیمت طلا تا 1850 دلار کاهش یابد، در میان مدت و با توجه به تداوم سیاست انبساطی فدرال رزرو طلا شاهد افزایش خواهد بود.»

    آمارها در روز پنجشنبه نشان داد که قیمت های مصرف کننده در این کشور طی ماه می رشد قابل توجهی داشته اما به عقیده تحلیلگران این رشد احتمالا موقتی خواهد بود و از این رو نگرانی ها از انقباضی شدن سیاست فدرال رزرو تا حدودی فروکش کرده است.

    انتهای پیام/

    لینک منبع : تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238605

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم